Olen kyllästynyt paskalla ramppaamiseen. Monta kertaa päivässä saa kyykistyä pöntön reunalle keplottelemaan muutamat pipanat ulos. Ja useimmiten se onkin vetelää joka sieltä tulee ulos. Aamulla aina kaks kertaa paskannus, siks usein myöhästynkin..eikä selitykset juuri auta.
Paskalla monta kertaa päivässä!
3
4969
Vastaukset
- luonnollista
Ns. luonnonkansoilla suoli tyhjenee jokaisen ruokailun jälkeen. Jos syö tarpeeksi kuitupitoista ruokaa ja juo paljon vettä, pari kolme kertaa päivässä kakalla on luonnollista käydä. On ihan tervettä, ettei pa**at jää suolistoon muhimaan. Monet länsimaiset terveysongelmat johtuvat juuri liian vähäisestä suoliston tuhjennyksestä. Monta päivääkin ollaan ulostamatta ja pidetään sitä ihan normaalina. Onneksi oon itse päässy ummetuksestani eroon!
Ei tietenkään oo normaalia, että tulee kovaa ja löysää vuorotellen. Kannattaisikohan tarkistaa ruokavaliota? Vihanneksia, hedelmiä, täysjyväviljaa, terveellisiä rasvoja ja kalaa, mahdollisesti vaaleaa lihaa, munia ja maitotuotteita ja paljon sitä raikasta vettä, niin ah, että toimii ruuansulatus. Tää on vaan mun omaa kokemusta, en oo mikään ravintoterapeutti... Mut suoliston hyvinvointi todella heijastuu koko elämään! - huilaa huilaa
Onko kestäny kauanki???
Itellä oli sama vika, otetiin iso kasa kokeita, verestä, pissasta ja ä-ä:stä, mitään ei löytyny, tähystettiin suusta ja persiestä koko roppa läpi, ei löytyny mitn, lopputulos : toiminnallinen vatsavaiva.
Parantavaa lääkitystä ei taida olla joten nyt vedetään imodium- tabuja 2 päivässä et pakki pelaa entisen lailla. Kokeilin pellavasiemen rouhetta ja mustikkaa ja ties mitä. Nyt pelaa mut ei oo kivaa vetää nappia joka päivä. Muutakaan ei tieten voi.
Niin ja itsellänihän kesti yli vuoden ennenku selvis et oon vaan "läpipaska". Jos meinaat selvittää homman ja sulla on sairaskuluvakuutus nii ei ku yksityiselle sisätautipuolelle, suosittelen. - Tosi kakkeli
no pistän paremmaksi:mä ramppaan päivässä kakilla n.5kertaa..jotain stressi vatsaa tai vilja-allergiaa vähän ounastellu..tiedä sitten mutta kiusallista on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389