Paskalla monta kertaa päivässä!

kyllästynyt

Olen kyllästynyt paskalla ramppaamiseen. Monta kertaa päivässä saa kyykistyä pöntön reunalle keplottelemaan muutamat pipanat ulos. Ja useimmiten se onkin vetelää joka sieltä tulee ulos. Aamulla aina kaks kertaa paskannus, siks usein myöhästynkin..eikä selitykset juuri auta.

3

5502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnollista

Ns. luonnonkansoilla suoli tyhjenee jokaisen ruokailun jälkeen. Jos syö tarpeeksi kuitupitoista ruokaa ja juo paljon vettä, pari kolme kertaa päivässä kakalla on luonnollista käydä. On ihan tervettä, ettei pa**at jää suolistoon muhimaan. Monet länsimaiset terveysongelmat johtuvat juuri liian vähäisestä suoliston tuhjennyksestä. Monta päivääkin ollaan ulostamatta ja pidetään sitä ihan normaalina. Onneksi oon itse päässy ummetuksestani eroon!

Ei tietenkään oo normaalia, että tulee kovaa ja löysää vuorotellen. Kannattaisikohan tarkistaa ruokavaliota? Vihanneksia, hedelmiä, täysjyväviljaa, terveellisiä rasvoja ja kalaa, mahdollisesti vaaleaa lihaa, munia ja maitotuotteita ja paljon sitä raikasta vettä, niin ah, että toimii ruuansulatus. Tää on vaan mun omaa kokemusta, en oo mikään ravintoterapeutti... Mut suoliston hyvinvointi todella heijastuu koko elämään!

• huilaa huilaa

Onko kestäny kauanki???

Itellä oli sama vika, otetiin iso kasa kokeita, verestä, pissasta ja ä-ä:stä, mitään ei löytyny, tähystettiin suusta ja persiestä koko roppa läpi, ei löytyny mitn, lopputulos : toiminnallinen vatsavaiva.

Parantavaa lääkitystä ei taida olla joten nyt vedetään imodium- tabuja 2 päivässä et pakki pelaa entisen lailla. Kokeilin pellavasiemen rouhetta ja mustikkaa ja ties mitä. Nyt pelaa mut ei oo kivaa vetää nappia joka päivä. Muutakaan ei tieten voi.

Niin ja itsellänihän kesti yli vuoden ennenku selvis et oon vaan "läpipaska". Jos meinaat selvittää homman ja sulla on sairaskuluvakuutus nii ei ku yksityiselle sisätautipuolelle, suosittelen.

• Tosi kakkeli

no pistän paremmaksi:mä ramppaan päivässä kakilla n.5kertaa..jotain stressi vatsaa tai vilja-allergiaa vähän ounastellu..tiedä sitten mutta kiusallista on!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1952
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      380
      1782
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    10. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      664
    Aihe