Asun 1988 valmistuneessa talossa, jossa on yläpohjassa 35c villa (20 10 5) ja nyt on kaupattu puhallusvillaa, koska nykyisten sääntöjen mukaan yläpohjassa on villaa 50cm.
Kannattaako tuollaisen villamäärän lisäys?
Mitkä olisi kustannukset (pituus 20m x leveys 8m ja puhallusvillaa 20cm)
Puhallusvilla
3
265
Vastaukset
- 2+19
Netistä nopeasti katsottuna 1200€. Kannattavuudesta on paha sanoa, kun et mainitse muita tietoja.
- vintin villottaja
Siis kyllähän se tosiasia on että yläpohjassa sais olla se 50 cm villaa niin silloin ei karkaa lämpöä taivaan tuuliin. Kyllä se vaan niin arvokasta on tuo lämmittäminen lämmitti sitten millä vaan. Villan hintaan sen verran että vinttiisi menee 32 m3 villaa ja se maksaa alle tonnin kun itse puhallat . sehän ei ole mitään rakettitiedettä tuo villan puhallus.
- MLP viinaputket
ei kannata mutta maalämpö kannattaa epäilemättä! alkaa olla lämmitys melkein ilmaista, eikä tarvitse miettiä jos vähän karkaa lämpöä!
nyt vaan heti maalämpö tilamaan, viinaa naamaan ja ilmeesi kirkastuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765884Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745170Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052683Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92619Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131927