Sheivaatteko synnärille?

karvainen nainen :(

Miten on, sheivaatteko alakerran kun menette synnyttämään tai sheivaatteko koko raskausajan?

Itse tässä mietin että olisiko parempi sheivata kun se tuntuu olevan nykyisin normi että karvat on melkein kaikilta jo pois muutenkin...

Sheivasin koko viime raskausaikani posliiniksi ja se kävi aika helposti kun maha ei ollut lopussakaan ihan valtava. Nyt toisen raskauden aikana maha on tosi iso jo ennen puoliväliä ja häppärien muoto muutenkin sellainen (poimuinen, löysä) ettei seisaaltaan ja/tai ilman peiliä ajeleminen tule kysymykseenkään, vaan homma pitää hoitaa istuen ja peiliä käyttäen. Muut asennot eivät kerta kaikkiaan toimi ja ilman suoraa näköyhteyttä ihoon höylään en todellakaan uskalla edes yrittää. Voi olla tosi hankalaa lopussa. Odotan siis yksin, ei ole miestä joka tekisi sen puolestani ja minnekään salonkiin en aio mennä karvojani poistattamaan kalliilla.

Jos tässä käy niin etten pysty sheivaamaan loppuun asti, niin olenkohan kovin nolo jos siistin vain bikinirajaa? Minulla on "ilo" omistaa hervoton puska, joka kasvaa sekä hurjan nopeasti että pitkäksi ja se on levinnyt laajalle alueelle (aika pitkälle reisiin asti, karvakolmio yläreunastaan yli 20 cm leveä, jos ei siisti reippaalla kädellä). Mustakarvainen tosi tuuhea tuhero näyttää siis kauhealta.

Miten te muut ratkaisette nämä asiat?

Poistetaankohan synnärillä (Helsinki) vielä karvat, jos ei ole tehnyt niin jo valmiiksi? Minulta olisi ainakin varmasti poistettu edellisellä kerralla siinä vaiheessa, kun selvisi että repesin pahasti (3. aste) ja tuli paljon ommeltavaa. Oli sheivattu edellisenä päivänä valmiiksi niin ei tarvinnut poistella laitoksella enää mitään. Nyt voi olla toisin, jos huonosti käy.

83

5794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvat paikallaan

      Minulla ei ole posliinia, eikä koskaan tule olemaankaan. Ihmettelen, että miksi sellainen pitäisi olla... Mutta vastaukseen. En ole kuin vain siistinä pitänyt alapään, niinkuin normaalisti muutenkin. Kaksi olen synnyttänyt, eikä kummallakaan kerralla ole karvoja poistettu synnytyksessäkään.

      • ongelmat karvoista

        Osalla naisista on sellaiset miehet, että he sopivan hienovaraisesti osaavat vaatia posliinia, koska se vain on heistä kivempi. Osa tykkää tietysti siitä itsekin niin paljon, että pitäisi posliinin joka tapauksessa.

        Itse kuuluin ennestään bikinirajan siistijöihin ja karvojen lyhentäjiin, mutta nykyinen mieheni halusi välttämättä minulle posliinin juuri siksi, että se on hänestä paremman näköinen ja siistimpi sekä hygieenisempi. Ajeli ensimmäisellä kerralla itse kaiken pois, minkä jälkeen homma on ollut minun vastuullani.

        En ole pystynyt ajelemaan itse enää ison mahan kanssa ja mies on ollut laiska auttamaan. Halusi vain silloin ensimmäisellä kerralla varmistaa, että posliini tosiaan tulee ja ylläpito minulle. Seksi on tämän takia vähentynyt koska karvat tuntuvat hänestä ikäviltä eikä suuseksiäkään halua antaa. Olkoon sitten ilman. MInua ei seksittömyys nykyisellään haittaa yhtään. Olo on muutenkin tukala ja lantion löystymisestä johtuen on erityisesti sängyssä kääntyessä kovia selkäkipuja, joten olen vain iloinen kuivasta kaudesta.

        Karvaisuus kyllä häiritsee itseäni neuvolassa kun tehdään sf-mittausta. Näkyyhän ne karvat siinäkin yläreunastaan. Synnärille menokaan ei karvaisena oikein tunnu mukavalta ajatukselta. Ehkä saan miehen sheivaamaan loppuajan puolestani, että olen sileä synnyttäessäni.

        Juuri äskettäin tuli televisiosta brittidokkari, jossa esitettiin tulos että 70 % brittimiehistä toivoo naisella olevan posliinin, 26 % suosii siisittyä karvoitusta ja vain 4 % suosii luonnollista pehkoa. Karu tulos. Liekö näin Suomessakin.


      • ......
        ongelmat karvoista kirjoitti:

        Osalla naisista on sellaiset miehet, että he sopivan hienovaraisesti osaavat vaatia posliinia, koska se vain on heistä kivempi. Osa tykkää tietysti siitä itsekin niin paljon, että pitäisi posliinin joka tapauksessa.

        Itse kuuluin ennestään bikinirajan siistijöihin ja karvojen lyhentäjiin, mutta nykyinen mieheni halusi välttämättä minulle posliinin juuri siksi, että se on hänestä paremman näköinen ja siistimpi sekä hygieenisempi. Ajeli ensimmäisellä kerralla itse kaiken pois, minkä jälkeen homma on ollut minun vastuullani.

        En ole pystynyt ajelemaan itse enää ison mahan kanssa ja mies on ollut laiska auttamaan. Halusi vain silloin ensimmäisellä kerralla varmistaa, että posliini tosiaan tulee ja ylläpito minulle. Seksi on tämän takia vähentynyt koska karvat tuntuvat hänestä ikäviltä eikä suuseksiäkään halua antaa. Olkoon sitten ilman. MInua ei seksittömyys nykyisellään haittaa yhtään. Olo on muutenkin tukala ja lantion löystymisestä johtuen on erityisesti sängyssä kääntyessä kovia selkäkipuja, joten olen vain iloinen kuivasta kaudesta.

        Karvaisuus kyllä häiritsee itseäni neuvolassa kun tehdään sf-mittausta. Näkyyhän ne karvat siinäkin yläreunastaan. Synnärille menokaan ei karvaisena oikein tunnu mukavalta ajatukselta. Ehkä saan miehen sheivaamaan loppuajan puolestani, että olen sileä synnyttäessäni.

        Juuri äskettäin tuli televisiosta brittidokkari, jossa esitettiin tulos että 70 % brittimiehistä toivoo naisella olevan posliinin, 26 % suosii siisittyä karvoitusta ja vain 4 % suosii luonnollista pehkoa. Karu tulos. Liekö näin Suomessakin.

        Jotkut miehet vaatii naiselta jostain KUMMAN syystä pikkutyttömäisyyttä alapäähän.


      • yököti
        ...... kirjoitti:

        Jotkut miehet vaatii naiselta jostain KUMMAN syystä pikkutyttömäisyyttä alapäähän.

        Musta on ihan sairasta, että jotkut haluaa (ja jotkut vielä suostuu), että kumppani ajelee alapäänsä lapsenomaiseksi. Hyi hitto. Sairasta. Oma ukkoni jos ehdottelisi tuommoista niin päälääkäriin veisin. On minusta todella arveluttavaa, että aikuinen mies toivoo aikuiselta ihmiseltä sellaista alapäätä, jollainen on lapsella. Miten se lapsenomainen alapää on seksissä niin houkutteleva? Ettei vaan olisi joku sairaus siellä korvien välissä? Mihinkään hygieniaan on turha vedota, paskainenhan se posliinikin on jos ei peseytyä viitsi. Ja ihan sama jos naisen pitää olla ajeltu ja mies saa rehottaa, whaaaat? Miksi ihmiset on niin sairaita? Miksei aikuisen vartalo saa olla sellainen kuin se on, miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Herätkää nyt jo.


      • Anssi3
        ...... kirjoitti:

        Jotkut miehet vaatii naiselta jostain KUMMAN syystä pikkutyttömäisyyttä alapäähän.

        Minusta on ihmeellistä että te jotkut naiset näette hyväksikäyttäjiä joka puolella. Jotkut muut vaikuttimet lienee takana, kateus mennyttä nuoruutta kohtaan.
        Minulla on itseäni selvästi vanhempi vaimo ja seksuaalinen kiinnostukseni on häntä kohtaan kova, hän on itsevarma, rohkea, kantaa itsensä, yms. Vaikka ikä on tehnyt jo tehtävänsä esim. kiinteydelle. Vaimoni on rehellinen nainen. Hän sanoo minulle että toisilla naisilla jotka eivät vanhene arvokkaasti syntyy valtava kateus nuorempia kohtaan, toisilla jopa vihan joka näkyy monilla eri tasoilla, esim. työpaikalla, yms, lasten hyväksikäyttö vainona.
        Vaimoni on posliini, koska sitä on kiva nuolla ja hän tykkää kovasti kun minä toisinaan ajelen hänet ja teen joskus "eri kampauksia" ;)
        Mutta EI MIELTYMYKSENI KARVATTOMAAN OLE ASIAN TODELLISELTA LUONTEELTAAN NUORENTAMINEN VAAN SE NÄYTTÄÄ JA TUNTUU HYVÄLTÄ.


      • rehuparta
        yököti kirjoitti:

        Musta on ihan sairasta, että jotkut haluaa (ja jotkut vielä suostuu), että kumppani ajelee alapäänsä lapsenomaiseksi. Hyi hitto. Sairasta. Oma ukkoni jos ehdottelisi tuommoista niin päälääkäriin veisin. On minusta todella arveluttavaa, että aikuinen mies toivoo aikuiselta ihmiseltä sellaista alapäätä, jollainen on lapsella. Miten se lapsenomainen alapää on seksissä niin houkutteleva? Ettei vaan olisi joku sairaus siellä korvien välissä? Mihinkään hygieniaan on turha vedota, paskainenhan se posliinikin on jos ei peseytyä viitsi. Ja ihan sama jos naisen pitää olla ajeltu ja mies saa rehottaa, whaaaat? Miksi ihmiset on niin sairaita? Miksei aikuisen vartalo saa olla sellainen kuin se on, miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Herätkää nyt jo.

        Miksi naiset haluavat, että miehen pitää ajaa partansa? Mielestäni on sairasta, että aikuiset naiset tahtovat miesten leukaperien muistuttavan pikkupoikaa. Herätkää nyt jo.


      • ......
        Anssi3 kirjoitti:

        Minusta on ihmeellistä että te jotkut naiset näette hyväksikäyttäjiä joka puolella. Jotkut muut vaikuttimet lienee takana, kateus mennyttä nuoruutta kohtaan.
        Minulla on itseäni selvästi vanhempi vaimo ja seksuaalinen kiinnostukseni on häntä kohtaan kova, hän on itsevarma, rohkea, kantaa itsensä, yms. Vaikka ikä on tehnyt jo tehtävänsä esim. kiinteydelle. Vaimoni on rehellinen nainen. Hän sanoo minulle että toisilla naisilla jotka eivät vanhene arvokkaasti syntyy valtava kateus nuorempia kohtaan, toisilla jopa vihan joka näkyy monilla eri tasoilla, esim. työpaikalla, yms, lasten hyväksikäyttö vainona.
        Vaimoni on posliini, koska sitä on kiva nuolla ja hän tykkää kovasti kun minä toisinaan ajelen hänet ja teen joskus "eri kampauksia" ;)
        Mutta EI MIELTYMYKSENI KARVATTOMAAN OLE ASIAN TODELLISELTA LUONTEELTAAN NUORENTAMINEN VAAN SE NÄYTTÄÄ JA TUNTUU HYVÄLTÄ.

        Nyt meni ristiriidaksi asiat. Jos on kateellinen niin ei luulisi olevan väliä onko hyväksikäyttöä vai ei. Itse äitinä tunnen suojelun halua nuoria tyttöjä kohtaan.
        Vaimosi on rehellinen omissa ajatuksissaan. Ne on kuitenkin vain hänen omia ajatuksiaan. Ei mitään yleisiä tietoja asioista.


      • itse haluavat
        rehuparta kirjoitti:

        Miksi naiset haluavat, että miehen pitää ajaa partansa? Mielestäni on sairasta, että aikuiset naiset tahtovat miesten leukaperien muistuttavan pikkupoikaa. Herätkää nyt jo.

        Pojat rupeaa ajamaan partansa heti kun ensimmäiset haivenet ilmestyy leukaan. Naisen sanalla ei ole mitään merkitystä asiassa.


      • Risuparta
        rehuparta kirjoitti:

        Miksi naiset haluavat, että miehen pitää ajaa partansa? Mielestäni on sairasta, että aikuiset naiset tahtovat miesten leukaperien muistuttavan pikkupoikaa. Herätkää nyt jo.

        Niinpä. Olen kyllä kuullut naisten suusta (ja nähnyt monta kertaa heidän kirjoittamanaan netissä), kuinka miehen pitää olla siisti, ja kuinka siihen siisteyteen kuuluu se, että parta on ajettu. Moni nainen on sanonut, ettei heille kelpaa ollenkaan sellainen mies, jolla parta rehottaa "hoitamattomana", eli toisin sanoen ajamattomana. Todella sairasta haluta miehen olevan parraton kuin pikkupoika. Miksei aikuisen miehen naama kaula saa olla sellainen kuin se on, pitkän risuparran peittämä? Miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Jos mies ajaa yhdenkin partakarvan pois, niin siinä hän muovaa ulkonäköään muistuttamaan lasta. Siis ihan sairasta vaatia mieheltä sellaista.


      • Risuparta
        itse haluavat kirjoitti:

        Pojat rupeaa ajamaan partansa heti kun ensimmäiset haivenet ilmestyy leukaan. Naisen sanalla ei ole mitään merkitystä asiassa.

        No kyllä todellakin on merkitystä. Kun itselläni alkoi kasvaa parta, niin aloin ajella sitä juurikin sen takia, kun kaikki sanoivat, että se pitää ajaa. Kun meinasin antaa sen vähän kasvaa, niin johan olivat vieraat tytötkin koulussa käydessä huutelemassa, että aja parta. Nykyäänkin antaisin parran muuten rehottaa valtoimenaan, mutta haluan naisseuraa ja aina kun joku nainen on sanonut mielipiteensä parrasta, niin se mielipide on kuulunut niin, että parta tai vähintään osa siitä täytyy ajaa säännöllisin väliajoin, muuten mies ei kelpaa.


      • ......
        Risuparta kirjoitti:

        Niinpä. Olen kyllä kuullut naisten suusta (ja nähnyt monta kertaa heidän kirjoittamanaan netissä), kuinka miehen pitää olla siisti, ja kuinka siihen siisteyteen kuuluu se, että parta on ajettu. Moni nainen on sanonut, ettei heille kelpaa ollenkaan sellainen mies, jolla parta rehottaa "hoitamattomana", eli toisin sanoen ajamattomana. Todella sairasta haluta miehen olevan parraton kuin pikkupoika. Miksei aikuisen miehen naama kaula saa olla sellainen kuin se on, pitkän risuparran peittämä? Miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Jos mies ajaa yhdenkin partakarvan pois, niin siinä hän muovaa ulkonäköään muistuttamaan lasta. Siis ihan sairasta vaatia mieheltä sellaista.

        Minulle on ihan sama onko miehellä parta vai ei. Myös omasta alapään karvoituksesta päätän ihan itse.
        Jos mies haluaa naisen karvattomanan niin myös nainen saa haluta miehen karvattomana. MYÖS sieltä alapäästä. Jo ihan periaatteesta.

        On kuitenkin vähän eri asia yläpään kun alapään karvat. Harvempi nainen vaatii että mies ajelee karvat muniensa ympäriltä.


      • ......
        Risuparta kirjoitti:

        No kyllä todellakin on merkitystä. Kun itselläni alkoi kasvaa parta, niin aloin ajella sitä juurikin sen takia, kun kaikki sanoivat, että se pitää ajaa. Kun meinasin antaa sen vähän kasvaa, niin johan olivat vieraat tytötkin koulussa käydessä huutelemassa, että aja parta. Nykyäänkin antaisin parran muuten rehottaa valtoimenaan, mutta haluan naisseuraa ja aina kun joku nainen on sanonut mielipiteensä parrasta, niin se mielipide on kuulunut niin, että parta tai vähintään osa siitä täytyy ajaa säännöllisin väliajoin, muuten mies ei kelpaa.

        Miksi annat olla sillä merkitystä? Vaatiahan voi mitä vaan. Jokainen päättää mihin suostuu.


      • yököti
        rehuparta kirjoitti:

        Miksi naiset haluavat, että miehen pitää ajaa partansa? Mielestäni on sairasta, että aikuiset naiset tahtovat miesten leukaperien muistuttavan pikkupoikaa. Herätkää nyt jo.

        en minä halua kenenkään ajavan partaansa. se on jokaisen oma valinta minusta. ja jos henk.koht. mieltymystä kysytään, niin parta on ihan kiva. parta on naamassa, häpykarvat erogeenisella alueella. parta on esillä jatkuvasti, eikä siinä ole mitään seksuaalis-sävytteistä. kaksi aivan täysin eri asiaa siis. nyt oli vähän huono yritys tämä rehuparran yritys :D jos parta ja alapään karvat olisivat verrattavissa, niin movemberin aikaan kai kasvatettaisi häpykarvoja??


      • qvrw
        Risuparta kirjoitti:

        Niinpä. Olen kyllä kuullut naisten suusta (ja nähnyt monta kertaa heidän kirjoittamanaan netissä), kuinka miehen pitää olla siisti, ja kuinka siihen siisteyteen kuuluu se, että parta on ajettu. Moni nainen on sanonut, ettei heille kelpaa ollenkaan sellainen mies, jolla parta rehottaa "hoitamattomana", eli toisin sanoen ajamattomana. Todella sairasta haluta miehen olevan parraton kuin pikkupoika. Miksei aikuisen miehen naama kaula saa olla sellainen kuin se on, pitkän risuparran peittämä? Miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Jos mies ajaa yhdenkin partakarvan pois, niin siinä hän muovaa ulkonäköään muistuttamaan lasta. Siis ihan sairasta vaatia mieheltä sellaista.

        En ole koskaan vaatinut miestä ajelemaan partaa. Pitäisin siitä jos hänellä olisi parta. Seurustelin nuorempana miehen kanssa, jolla oli pitkä parta. Minusta se oli hyvän näköinen.

        Enkä ajele alapäätäni. Katsoisin kyllä hieman oudoksuen, jos mies sellaista höpöttelisi.


      • yököti
        Anssi3 kirjoitti:

        Minusta on ihmeellistä että te jotkut naiset näette hyväksikäyttäjiä joka puolella. Jotkut muut vaikuttimet lienee takana, kateus mennyttä nuoruutta kohtaan.
        Minulla on itseäni selvästi vanhempi vaimo ja seksuaalinen kiinnostukseni on häntä kohtaan kova, hän on itsevarma, rohkea, kantaa itsensä, yms. Vaikka ikä on tehnyt jo tehtävänsä esim. kiinteydelle. Vaimoni on rehellinen nainen. Hän sanoo minulle että toisilla naisilla jotka eivät vanhene arvokkaasti syntyy valtava kateus nuorempia kohtaan, toisilla jopa vihan joka näkyy monilla eri tasoilla, esim. työpaikalla, yms, lasten hyväksikäyttö vainona.
        Vaimoni on posliini, koska sitä on kiva nuolla ja hän tykkää kovasti kun minä toisinaan ajelen hänet ja teen joskus "eri kampauksia" ;)
        Mutta EI MIELTYMYKSENI KARVATTOMAAN OLE ASIAN TODELLISELTA LUONTEELTAAN NUORENTAMINEN VAAN SE NÄYTTÄÄ JA TUNTUU HYVÄLTÄ.

        Ei kaikki ole vihaa ja kateutta. Miksi olisin kateellinen jollekulle joka sheivaa itsensä jos en arvosta sheivausta ja pidän sitä turhamaisena, tylsänä, hieman omituisena ja joissain tapauksissa jopa epänormaalina. En todella ole kateellinen, päinvastoin, hitusen tunnen sääliä niitä kohtaan, jotka pomppaavat joka kerta kun mies käskee.


      • Sweetyyyyy

        Vaan minulla poistettiin jokaikinen haituva ennen synnytystä sairaalassa ja paikka oli stadi, naistenklinikka.


    • n28 rv32

      en ole enää n kahteen kuukauteen kyennyt tekemään sitä, vaikka viimeiset 10 v ollut posliini. olen luovuttanut. tuskinpa siellä nyt niin kiinnostaa miltä se näyttää.... hävettää mutta sama se!

    • Bebe tuli

      Itse sheivaan aina. Nyt kun kesällä sain lapsen ja kun synnytys alkoi en tosiaan miettinyt sheivausta vaikka niin ajattelinkin :D mutta kai mulla alakerta oli siisti, viikon olin sairaalassa ja sinne orin höylän mukaan.

    • En ajele

      En normaalisti, enkä varsinkaan raskauden aikana isolla mahalla. Hyvin on sellaisenaan kelvannut.

    • karvoineen synnyttän

      tuskin ne kätilöt vertailee, kenellä on siitein äiti, onko karvoja vai ei. ei ne karvat siellä synnytyksessä haitaksi ole, eli ei mitään merkitystä. luulis, että olisi muitakin mietinnän aiheita kuin tuommoinen :)

    • eikestäaahaha

      mulla on peräpukamat ja sen lisäksi suonikohjuja tuolla herkemmässä osiossa....
      mietin nyt että kumpikohan nyt on karumpi asia, pusikko vai posliini sinertävien kohjujen kera :D voi auta armias!!!

      • mies 37v.

        Kyllä se posliini on aina ja kaikissa tilanteissa paras :)


      • Kaikenlaisia sitä...
        mies 37v. kirjoitti:

        Kyllä se posliini on aina ja kaikissa tilanteissa paras :)

        Ja sinulle tuli pakotettu tarve kertoa tämä mielipiteesi synnytyspalstalla, koska...?


      • mies 37v.
        Kaikenlaisia sitä... kirjoitti:

        Ja sinulle tuli pakotettu tarve kertoa tämä mielipiteesi synnytyspalstalla, koska...?

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.


      • Ei mulla
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        ole karvatuheroa kertaakaan ajeltu synnytyksissä..Eikä mies valittanut nuollessa.Eikä kyllä mikään ole jäänyt muhimaankaan karvoihin.


      • Juupajuu
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        Sä olet varmaan myös posliini, että sun kusi, paska ja sperma ei roiku karvoissa? Posliini on parempi - näkyyhän se sun nysäkin sieltä paremmin sen jälkeen.


      • huhhuh2
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        Ota selvää, että mitä siellä synnytyksessä oikein tapahtuu ennen kun tulet pätemään :D


      • yököti
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        Peseytyminen. Oletko kuullut?

        Toistan saman minkä jo aiemminkin:
        Musta on ihan sairasta, että jotkut haluaa (ja jotkut vielä suostuu), että kumppani ajelee alapäänsä lapsenomaiseksi. Hyi hitto. Sairasta. Oma ukkoni jos ehdottelisi tuommoista niin päälääkäriin veisin. On minusta todella arveluttavaa, että aikuinen mies toivoo aikuiselta ihmiseltä sellaista alapäätä, jollainen on lapsella. Miten se lapsenomainen alapää on seksissä niin houkutteleva? Ettei vaan olisi joku sairaus siellä korvien välissä? Mihinkään hygieniaan on turha vedota, paskainenhan se posliinikin on jos ei peseytyä viitsi. Ja ihan sama jos naisen pitää olla ajeltu ja mies saa rehottaa, whaaaat? Miksi ihmiset on niin sairaita? Miksei aikuisen vartalo saa olla sellainen kuin se on, miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Herätkää nyt jo.


      • hyihäpeä
        Juupajuu kirjoitti:

        Sä olet varmaan myös posliini, että sun kusi, paska ja sperma ei roiku karvoissa? Posliini on parempi - näkyyhän se sun nysäkin sieltä paremmin sen jälkeen.

        Aika lapsellista, kun omat kenoit eivät riitä niin otetaan kierot konstit käyttöön.


      • siis66
        yököti kirjoitti:

        Peseytyminen. Oletko kuullut?

        Toistan saman minkä jo aiemminkin:
        Musta on ihan sairasta, että jotkut haluaa (ja jotkut vielä suostuu), että kumppani ajelee alapäänsä lapsenomaiseksi. Hyi hitto. Sairasta. Oma ukkoni jos ehdottelisi tuommoista niin päälääkäriin veisin. On minusta todella arveluttavaa, että aikuinen mies toivoo aikuiselta ihmiseltä sellaista alapäätä, jollainen on lapsella. Miten se lapsenomainen alapää on seksissä niin houkutteleva? Ettei vaan olisi joku sairaus siellä korvien välissä? Mihinkään hygieniaan on turha vedota, paskainenhan se posliinikin on jos ei peseytyä viitsi. Ja ihan sama jos naisen pitää olla ajeltu ja mies saa rehottaa, whaaaat? Miksi ihmiset on niin sairaita? Miksei aikuisen vartalo saa olla sellainen kuin se on, miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Herätkää nyt jo.

        sunkin mies on varmaan yksi niistä joka käy panemassa meitä sheivattuja sinkkuja ,kun ei uskalla vaimolleen sanoa että leikkaa se pehkos ettei joudu päälääkärin.,


      • yököti
        siis66 kirjoitti:

        sunkin mies on varmaan yksi niistä joka käy panemassa meitä sheivattuja sinkkuja ,kun ei uskalla vaimolleen sanoa että leikkaa se pehkos ettei joudu päälääkärin.,

        ei käy. häntä naurattaa kuulemma turhanaikaiset yritykset metsästää kadotettua nuoruutta :D meillä keskustellaan asioista ja olemme samanhenkisiä. ei osunut tämä kommentti arkaan paikkaan :D eikä päälääkäriin joutumisessa ole mitään pahaa. ja toivottavasti sinunkin elämääsi tulee joskus jotain muuta kuin paneminen.


      • karva1
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        Esteettisyyteen ja nuolemiseen en sano mitään, mutta eikö tullut mieleen, että karvaisen tuheron voi pestä, vaikka monta kertaa päivässä, ja sen saa ihan puhtaaksi, you know :)


      • huohoao
        yököti kirjoitti:

        Peseytyminen. Oletko kuullut?

        Toistan saman minkä jo aiemminkin:
        Musta on ihan sairasta, että jotkut haluaa (ja jotkut vielä suostuu), että kumppani ajelee alapäänsä lapsenomaiseksi. Hyi hitto. Sairasta. Oma ukkoni jos ehdottelisi tuommoista niin päälääkäriin veisin. On minusta todella arveluttavaa, että aikuinen mies toivoo aikuiselta ihmiseltä sellaista alapäätä, jollainen on lapsella. Miten se lapsenomainen alapää on seksissä niin houkutteleva? Ettei vaan olisi joku sairaus siellä korvien välissä? Mihinkään hygieniaan on turha vedota, paskainenhan se posliinikin on jos ei peseytyä viitsi. Ja ihan sama jos naisen pitää olla ajeltu ja mies saa rehottaa, whaaaat? Miksi ihmiset on niin sairaita? Miksei aikuisen vartalo saa olla sellainen kuin se on, miksi se pitää muokata muistuttamaan lasta? Herätkää nyt jo.

        Ei sillä ole mitään tekemistä lasten tai pedofiilian kanssa. Ei miehillä ole siinä mielessä että lapselta näyttäis. Kyllä aikuisen naisen ajeltu pillu näyttää ihan eriltä kuin lapsen. Sulla vikaa päässä on ja pitäis mennä "päälääkääriin" kun tommosia kuvittelet.

        Ajeltu pillu on siisti, näkeekin jotain muuta kuin puskan. Lisäksi kivempi nuolla posliinia kuin karvapusikkoa. Mitä olen naisia tavannut niin 95% on ajellu jo valmiiksi, pyytämättä. Ei tässä ole kyse että pedofiilit vaatii ja sekopäänaiset "suostuu" vaan se on normi. Hoitamaton puska on poikkeus ja se vasta arveluttavaa onkin...

        Ehkä jos pitäisit itestäs huolta niin joskus saisitkin, eikä tarttis tänne tulla aukomaan päätä.


      • yej
        huohoao kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään tekemistä lasten tai pedofiilian kanssa. Ei miehillä ole siinä mielessä että lapselta näyttäis. Kyllä aikuisen naisen ajeltu pillu näyttää ihan eriltä kuin lapsen. Sulla vikaa päässä on ja pitäis mennä "päälääkääriin" kun tommosia kuvittelet.

        Ajeltu pillu on siisti, näkeekin jotain muuta kuin puskan. Lisäksi kivempi nuolla posliinia kuin karvapusikkoa. Mitä olen naisia tavannut niin 95% on ajellu jo valmiiksi, pyytämättä. Ei tässä ole kyse että pedofiilit vaatii ja sekopäänaiset "suostuu" vaan se on normi. Hoitamaton puska on poikkeus ja se vasta arveluttavaa onkin...

        Ehkä jos pitäisit itestäs huolta niin joskus saisitkin, eikä tarttis tänne tulla aukomaan päätä.

        Miksi miehet eivät tee niin siinä tapauksessa.


      • yököti
        huohoao kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään tekemistä lasten tai pedofiilian kanssa. Ei miehillä ole siinä mielessä että lapselta näyttäis. Kyllä aikuisen naisen ajeltu pillu näyttää ihan eriltä kuin lapsen. Sulla vikaa päässä on ja pitäis mennä "päälääkääriin" kun tommosia kuvittelet.

        Ajeltu pillu on siisti, näkeekin jotain muuta kuin puskan. Lisäksi kivempi nuolla posliinia kuin karvapusikkoa. Mitä olen naisia tavannut niin 95% on ajellu jo valmiiksi, pyytämättä. Ei tässä ole kyse että pedofiilit vaatii ja sekopäänaiset "suostuu" vaan se on normi. Hoitamaton puska on poikkeus ja se vasta arveluttavaa onkin...

        Ehkä jos pitäisit itestäs huolta niin joskus saisitkin, eikä tarttis tänne tulla aukomaan päätä.

        Kiitos huolestasi saamistani kohtaan, huolesi on kuitenkin aivan aiheetonta :D
        Sanonpa nyt selvästi mielipiteeni: kyllä huolta voi itsestään pitää muutenkin kuin ajelemalla itsensä posliiniksi miehen pyynnöstä. Kun on välimuotojakin, vaihtoehtoja on muitatkin kuin jonkun pyynnöstä ajeltu posliini tai täysi rehotus. Käyhän ihmiset kampaajallakin ja aika harvoin kuitenkin lopputulos on täysin kalju. Eikö? Itsestään ja toisista huolen pitäminen on tärkeää tottakai! Jos joku ajelee karvansa ihan omasta vapaasta tahdostaan joko osittain tai kokonaan, se on loistavaa! Niinkuin on loistavaa sekin, että joku antaa karvansa rehottaa. Jokainen tavallaan. Mutta se on minusta epämiellyttävää, että painostetaan toista ajelemaan kaikki.

        Mutta tää on nyt niin OT jo, että osaltani päätän keskustelun tähän.


      • h546y34
        mies 37v. kirjoitti:

        ...koska se posliini on hygieenisempi. Ei jää kuukautisveri, muut pillunesteet, k-u-s-i ja sperma kiinni karvoihin muhimaan. Onhan se posliini esteettisempikin kuin tuhero. Ja sitä on kivempi nuolla. Ei mitään karvatuheroa ole kiva nuolla...

        Ja onhan se posliini huomaavaista synnytyssairaalallekin, koska siellä ei tarvitse ajella karvoja enää pois jos leikataan väliliha niin kuin teille naisille kai usein tehdään?

        Kun on posliini niin kaikki voittavat.

        kyllä se vain on niin, että herkemmin ne tosipöpöt siihen sheivattuun alapäähän iskevät, että hygieenisyydellä ei kannata ehkä tätä hommaa perustella. Ihan jo karvatupen tulehdus on paljon todennäköisempää... Niillä karvoilla on siinä ihan tarkoituskin, juuri se, ettei kaiken maailman pöpöt pääse sinne alakertaan. Ja kun normaalia hyvää hygieniaa noudattaa, ei ne pillunesteet ja kuukautisveret niihin karvoihin jää roikkumaan.

        Ja itse asiaan, ne kätilöt näkevät siellä niin monenmoista karvakasaa, joten ei ne edes noteeraa kenenkään karvoituksia. Jos karvat meinaa olla tiellä niin varmasti he ne auttavat tarvittaessa pois.


    • haluaa sheivata

      Sellainen kysymys, että miten olette ratkaisseet sheivauksen loppuraskaudessa? Itsellä ainakin on ongelmana se, että kun maha on jo iso niin häppärit ovat jotenkin erilaiset kuin normaalisti: löysemmät ja poimuisemmat.

      Terä ei liu enää hyvin vaan tulee helposti nirhaumia, vaikka venyttääkin ihoa samalla toisella kädellä... Joka kerta tulee vähän verta jostain kohtaa vaikka yrittää olla miten huolellinen ja varovainen. Tai sitten jää vähän karvoja jäljelle mitä taas en haluaisi. Hankalaa hommaa.

    • Aina paljas

      Kyllä aina paljaana ja yleensä ennen synnytystä vielä puuteroin huuleni kunnolla, jos tulee repeämiä tai väliliha leikataan isoila saksilla ristiin. Niin kuin oravan suu.

      Ja jos ei ole ajettu niin kyllä ne ajelee sairaalassa puhtaaksi sekä tyhjentää suolen kunnolla, isolla vesiperäruiskeella.

      Tietysti riippuu siitä, onko millainne kätilö hoitamassa synnytystä. On onni jos saa mieskätilön, he osaavat yleensä hoitaa synnytyksen kokonaisvaltaisesti ja herkin sormin.

    • kokemus

      Kun minä synnytin 70- luvulla niin ennen synnytystä sairaanhoitaja ajeli karvat pois. En tiedä mikä käytäntö nykyisin on? Mutta silloin oli niin.

    • yksäiti

      Viisi olen synnyttänyt 90 luvulla eikä koskaan ole sairaalassa karvoja ajettu, ei edes vihjattu että tarvitsisi. Kolme kertaa välilihaa leikattu, sen ompelun takia ei tarvita posliinia. Olen käynyt myös kohdunpoistossa joka tehtiin emättimen kautta, kysyin ajetaanko niin sanoivat ei tarvitse, gyne vain teippasi karvat ja häppärit sivuun että näki työskennellä.

      Sheivaamista ei edes suositella useaan päivään jos on alapään toimenpiteitä koska ihoon tulee aina mikrohaavoja ja tulehdusriski on silloin olemassa.

      Muihinkin leikkauksiin mennessä saa ohjeet ettei ihokarvoja saa ajaa muutamaan päivään ennen toimenpidettä.

    • Ripaus4

      Kun puhutte posliinista, niin ajeletteko ihan kaikki pois? Siis pidätte aina pikkutytön tyylissä?

      Itse höllääminen vain jalkoväli alueen paljaaksi, mutta jätän toki häpykummulle kartoituksen, olenhan aikuinen nainen, enkä lapsi..

      • effv

        Sama kans. Mielestäni toi tyyli toimii paljon paremmin. Kummulla nyt ei haittaa jos on karvaa, tekee aikuisemman näköiseksi ja vähemmän hommaa (tosin sitäkin siistin vähän, enkä täyspitkänä pidä) mutta häppärit paljaana on jotenkin paljon mukavampi olo, nuoleminen onnistuu yhtä hyvin kuin täysposliinissa ja itsetyydytyskin on mieluisampaa. :D


    • nuolija1

      sairasta.... eikö todella ole naisen elämässä ole tärkeänpää kuin ajatella pillun nuolettamista miehellä..... on itsetunto heikoilla
      kun pillun karvoista on kiinni muiden hyväksyntä.......
      todella epähygienistä on ajella kaikki karvat pois...... nehän ovat
      suoja herkälle alueelle. siisti hoidettu puutarha on kaunis.
      vauvat syntyvät varmasti oli karvoja tai ei.

      • voi se olla näinkin

        ???

        En ole ap mutta meillä ainakin menee niin, että minä en edes hirveästi välitä koko nuolemisen lutkuttamisesta. En saa mitään kiksejä siitä että minua nuollaan, joten se ei ole mielessä karva-asioissa. Miehelleni se on kuitenkin todella iso ja kiihottava juttu, että saa antaa suuseksiä ja se vaatii hänen mielestään posliinin. Hänestä seksistä jää puuttumaan hirveästi, jos hän ei saa antaa suuseksiä (josta minä en edes suuremmin pidä, mutta koska se tekee hänet niin onnelliseksi ja sen kieltäminen taas onnettomaksi, niin tehköön sitten kuten haluaa, eihän tuo niin iso kompromissi ole).

        Mies ei ole kuitenkaan halukas parturoimaan jatkuvasti itse ja nykyisin en oikein itse saa sitä tehtyä, joten olen jopa hiukan onnellisempi kun ei tarvitse jaksaa kovin usein sitä että ukon pitää päästä nuolemaan. Olen silti sen verran tottunut karvattomuuteen, että tilanne häiritsee itseä esteettisesti ja tuntumansa puolesta, ja aion kyllä hankkiutua karvoista eroon taas säännöllisesti jossain vaiheessa, kunhan se onnistuu. Luultavasti käyn teettämässä poiston ammattilaisella vielä tässä loppuraskauden aikana.

        Että eipä ole pillun nuolettaminen todellakaan mielessä. Suhteessa nyt vain on hyvä ajatella toisenkin mieltymyksiä, koska eihän mieltymykset aina ihan täysin kohtaa ja joissain asioissa pitää tehdä myönnytyksiä. Kun on sitten tottunut vuosien ajan poistamaan karvat eikä se onnistu enää raskauden aikana yhtä hyvin, ymmärrän kyllä niitä tulevia äitejä joita esim. tuo synnärille meneminen luonnontilassa mietityttää.


      • on asioita
        voi se olla näinkin kirjoitti:

        ???

        En ole ap mutta meillä ainakin menee niin, että minä en edes hirveästi välitä koko nuolemisen lutkuttamisesta. En saa mitään kiksejä siitä että minua nuollaan, joten se ei ole mielessä karva-asioissa. Miehelleni se on kuitenkin todella iso ja kiihottava juttu, että saa antaa suuseksiä ja se vaatii hänen mielestään posliinin. Hänestä seksistä jää puuttumaan hirveästi, jos hän ei saa antaa suuseksiä (josta minä en edes suuremmin pidä, mutta koska se tekee hänet niin onnelliseksi ja sen kieltäminen taas onnettomaksi, niin tehköön sitten kuten haluaa, eihän tuo niin iso kompromissi ole).

        Mies ei ole kuitenkaan halukas parturoimaan jatkuvasti itse ja nykyisin en oikein itse saa sitä tehtyä, joten olen jopa hiukan onnellisempi kun ei tarvitse jaksaa kovin usein sitä että ukon pitää päästä nuolemaan. Olen silti sen verran tottunut karvattomuuteen, että tilanne häiritsee itseä esteettisesti ja tuntumansa puolesta, ja aion kyllä hankkiutua karvoista eroon taas säännöllisesti jossain vaiheessa, kunhan se onnistuu. Luultavasti käyn teettämässä poiston ammattilaisella vielä tässä loppuraskauden aikana.

        Että eipä ole pillun nuolettaminen todellakaan mielessä. Suhteessa nyt vain on hyvä ajatella toisenkin mieltymyksiä, koska eihän mieltymykset aina ihan täysin kohtaa ja joissain asioissa pitää tehdä myönnytyksiä. Kun on sitten tottunut vuosien ajan poistamaan karvat eikä se onnistu enää raskauden aikana yhtä hyvin, ymmärrän kyllä niitä tulevia äitejä joita esim. tuo synnärille meneminen luonnontilassa mietityttää.

        missä tehdään myönnytyksiä ja on asioita missä ei todellakaan tehdä.Itse olisin kyllä tuossa tapauksessa väärän ihmisen kanssa..


    • Börje

      Mä oon jäbä ja sheivaan mun peräkarvat veks toi Jööran ei diggaa niist ku niis roikkuu noit kakkelberin marjoja haittaa nuolemista vaik joskus niis on puolukkaa . Ei oo viel tarttenu synnyttää onneks ,tarttee funtsaa sit jos se tulee mahdolliseks.

    • ansalainen

      ennen 2000-luvun obsessiota posliiniin naiset synnytti ja eli tuheronsa kanssa monta tuhatta vuotta. nyt taas maalaisjärki käteen hyvät ihmiset!

    • k p

      Mie laitan kaivovesiin paskoo ja mausteita taliaivoille tulloo lisää myrkky ja paska neuroosiloita heh,heh,heh jäh,jäh,jäh. T.Kake p.0405165477

    • tyyne 9lasta

      ei missään nimessä karvoja pois lapset syntyy naurussa suin koska karvat kutittaa tullessa maailmaan ja uusi elämä alkaa nauraen eikä kitisten mulla tosi karvainen ja 9lasta ja kaikki mahottomia nauramaan tyyne

    • 1,2,3 kertaa

      Kyllä on pienet murheet.Kyllä kätilö ne sitten vielä pois ajaa jo terveyden ja siisteyden vuoksikin.Ajattele nyt lastasi ja jätä tuo asia pois mielestäsi.Käythän sinä tuksnleikkuussakin ja se on kasvanut siitä huolimatta. Kyllä ne karvat tulee takaisin . Se on luonnonlaki joka turvaa epäpuhtauksien pääsyn arkoihin paikkoihin niin helposti.

    • tammikuu53

      Mä ajan aina,vaikka 15 olen synnytänyt. JA OLEN MIES

    • Miksi jumalauta pitäisi olla posliini kun menee synnyttämään?? Ei niitä kätilöitä kiinnosta hevonvittuakaan onko sulla karvoja vai ei. Pääasia että sulla ja lapsella on kaikki hyvin. Jos sua niin paljon mietityttää, et mitä ne kätilöt ajattelee sun karvoista niin saat synnytettyä rauhassa jos ajat pois. Luulempa, että kätilöt ovat nähneet elämänsä aikana jos jonkinmoista värkkiä. Tuheron kanssa ja ilman. Itse en ajanut, koska ison mahan takia en pystynyt.

      • posliinin salaisuus

        "Miksi ********* pitäisi olla posliini kun menee synnyttämään?? Ei niitä kätilöitä kiinnosta hevonvittuakaan onko sulla karvoja vai ei. Pääasia että sulla ja lapsella on kaikki hyvin"

        Ei karvoja ajeta synnyttämään menevältä naiselta ulkonäön vuoksi pois vaan koska kätilön on helpompi ommella synnytyksessä revenneet paikkasi kokoon synnytyksen jälkeen kun karvasi eivät tartu mukaan solmuihin. Jollei itse pysyt ajelemaan niin voihan miehesi auttaa. Tietystihän synnytykseen valmistautuvalle naiselle kätilö ja hoitajat eivät viitsi sanoa että kohta paikkasi repeävät jottei tämä rupeaisi pelkäämään synnytystä turhaan:D


      • mieskätilö

        no mua ainakin kiinnostaa onko posliini vai ei..


      • mieskätilö kirjoitti:

        no mua ainakin kiinnostaa onko posliini vai ei..

        Jos sua kiinnostaa ulkonäön kannalta, että onko karvoja niin taidat olla HIEMAN väärällä alalla.


    • sulkku

      Jos karvat luonnostaan johonkin kasvaa, tuntuu oudolta jos ne poistaa kokonaan. Tuntuis että enemmänkin täysin ajellusta tapauksesta ajatellaan, että mikä playboypupu tämä kuvittelee olevansa. :D Siistiminen, ihan kuin hiustenkin, riittää myös siihen hygienian ylläpitoon sillä oikeasti ne karvat kasvaakin syystä, suojaamaan herkkiä paikkoja.
      En tule ikinä ajelemaana posliinia myöskään siksi että en tykkää epäkypsistä pedoista, jotka vaativat naiselta lapsekasta olemusta. Verille ajellut tulehtuneet karvatupen nysät alapäässä myöskään ei kaunista, jos on karkeakarvaista tyyppiä.

    • pippa1

      Karvoja ei ajella sairaalassa. Ne eivät mitenkään liity synnyttämiseen. Mutta niiden leikkaaminen kokonaan pois on hirveän epäterveellistä. Siistiminen on ok, mutta karvat luonnollisesti kasvaa sinne missä niitä tarvitaan. Alapää on hirveän herkkä alue ja ihokarvat suojaa ihoa. Mitä seksiin tulee, niin voihan lyhentää ja siistiä karvojaan. Karvaisella alueella ei mitään mainittavaa kiihoketta ole, vaan kyllä ne herkimmät kohdat löytyy sieltä karvattomalta alueelta.

    • Max Martin

      Aja vaan pois varmuuden vuoksi, sillä Suomeenhan tuli kansanmurha siitä syystä, kun minun alapääni oli niin shokeeraavan karvainen synnytyksessä ja fanit pettyivät alapääni ulkonäköön valokuvissa. Once a superstar, then a disaster, sanoi Sharon.

      • Max Martin

        Ja siitähän sitten seurasi jopa koko maailmanloppu, sillä sitten koko maailma kannatti sitä Suomen kansanmurhaa, kun minun alapääni oli liian karvaisen näköinen synnytyksessä otetuissa valokuvissa ja minunhan pitäisi olla Euroopan kuningatar... siis ei liian rivo saa olla edes synnytyksessä, totesi Sharon ja sitten koko maailma päätti kuolla alapääkarvoitukseni takia. Tämä ei kuitenkaan tullut meille eurooppalaisille mitenkään yllätyksenä, sillä Suomi-tutkimukset ovat aina perustuneet siihen alapääkarvoitukseen, joka puuttuu syöpäpotilailta ja terveiltä eurooppalaisilta se ei puutu.

        Tämä oli siis hyvinkin todennäköinen syy maailmanlopulle. Minä synnytin. And they just didn´t like me.


      • Max Martin
        Max Martin kirjoitti:

        Ja siitähän sitten seurasi jopa koko maailmanloppu, sillä sitten koko maailma kannatti sitä Suomen kansanmurhaa, kun minun alapääni oli liian karvaisen näköinen synnytyksessä otetuissa valokuvissa ja minunhan pitäisi olla Euroopan kuningatar... siis ei liian rivo saa olla edes synnytyksessä, totesi Sharon ja sitten koko maailma päätti kuolla alapääkarvoitukseni takia. Tämä ei kuitenkaan tullut meille eurooppalaisille mitenkään yllätyksenä, sillä Suomi-tutkimukset ovat aina perustuneet siihen alapääkarvoitukseen, joka puuttuu syöpäpotilailta ja terveiltä eurooppalaisilta se ei puutu.

        Tämä oli siis hyvinkin todennäköinen syy maailmanlopulle. Minä synnytin. And they just didn´t like me.

        Fanit pelästyivät ja alkoivat itkemään, eikä kukaan varmaan yhtään ihmettele, miksi EU teki sen joukkotuhonnan psyykkisista syistä, kun joukkohysteria alkaa jo alapääkarvoituksen liian innokkaasta tutkimisesta. Mutta olihan sitä oiretta jo noin 10 vuotta ennen sitä synnytystä, kun lontoolaiset perustivat zumba corporations-nimisen yrityksen Lontooseen, kun olivat omasta mielestään haistaneet pieruni kerran Turussa. Eikä kukaan saa sitä hulluutta pois hoidetuksi, sillä koko amerikkalaisuus on diktatuurin keinoin suunnattu minun lasteni odottamiseen. Kun pierustki tuli se firma, niin lapsista sit varmaan jotain vielä erikoisempaa. Sodaksihan ne amerikkalaiset tätä tilannetta kutsuvat, että on hyvä syy sotaan, mutta kun se olen minä... niin on niin helvetin kreisii.


    • kätilö

      Älä aja, eikä synnyttämään tullessa ajella. Pitkän linjan kätilönä jaksan ihmetellä tätä posliini-aikakautta.

      • posliini kokemus

        Kyllä multa ajettiin sairaalassa karvat ennen saliin menemistä. Samalla kysyttiin haluanko peräruiskeen. En tiedä onko se sitten sairaalakohtaista mutta syyksi sanottiin tuo repeämien ompelu.


    • posliini1

      Antakaa pata lappujen vaan olla!! Katainenkin ja Suomen päättäjät tykkäävät Somaleista ja musta ihoisista.

    • posliini1

      Eikös tosiaankin Suomen asioiden päättäjät tykkää karvaisista,koska haalivat niitä ja suosivat ulko mailta tulevia tänne asumaan,antakaa patalappunne kasvaa.

    • 4 lapsen isä

      Neljän lapsen isänä voin kertoa että kyllä ne siellä laitoksella ajelee jos on tarvetta.

    • tosikarvainen

      naapurin emännällä oli niin karvanen tavara että piti olla kätilöllä rukkaset kädessä synnytyksessä eikä antanut akka ajaa karvoja pois oli ukko antanut ukaasin jos yksikin karva puuttuu takaisin tulemista ei oo

    • apua kipeästi

      Täällä se selviää, ajanko pöheikön vaiko en. Omia aivoja ei kannata käyttää näinkin tärkeässä asiassa. Vaatii jonkinmoista aivojen pehmenemistä, että kuvailee vielä pöheikkönsä Jospa täältä joku antaa luvan tuon villiviidakon ajamiseen, niin pääsee siirtymään seuraavaan ongelmaan, joka ehkä on ostanko tummaa vai vaaleaa leipää.

    • TSIISUS5

      TÄH??

    • tärkeintä

      Voi pyhäyksinkertasuus, jos ihmisellä ei oo muuta mielessä synnyttämään mennessä niin ei taida "kaikki muumit olla veneessä". Itse kaks lasta synnyttäneenä mietin että miten synnytys menee ja toivottavasti on terve lapsi. Ja karvat oli sillon ja on nytkin, luoja nekin sinne luonut!!

    • Molkku1

      Kyllä seivaan kun emäntä menee synnyttämään !!!

    • M50

      Pyrin kyllä siihen, mutta aina ei kerkeä.

    • Kätilö

      Näinpä! Kätilönä sanon, että ei siinä tilanteessa alapäätä arvostella. Miksi meitä edes kiinnostaisi asia? Toki jos karvoja on todella runsaasti se saattaa hankaloittaa repeämien ja välilihan ompelua, koska pitkät tuppaavat jäämään ompeleesee. Ja se kyllä tekee kipeetä myös äidille sitten kun puuduteaine lakkaa ja tunto palaa kunnolla muutenkin jo arkaan alapäähän.

      Väliliha leikataan vain tarvittaessa ja melkeen voisin sanoa, että mitä taitavampi kätilö sen vähemmän hän leikkaa. Vielä 90-luvulla väliliha leikattiin lähes jokaiselta ensisynnyttäjältä ja 95% niistä oli turhia. Fakta on myös, että välilihan leikkaus aiheuttaa kätilölle enemmän töitä, kun pitää puuduttaa ja

    • Kauniimpi

      Ilmanmuuta paljas ja karvaton.

      Tulee kauniinmpi lapsi kun syntyy paljaasta kuin karvaisesta tursakkaeesta.

      Kyllä tuo kätilön työ on varmaan aika aneemista. Näkee vain naisten värkkejä, milloin minkälaista.

      Ovatkohan nähneet väärinpäin olevaa alapäätä ja reikää koskaan?

      Kohta varmaan isät tekevät senkin homman kun kätilöt ja synnytyssairaalat vähenevät eli siirrymme synnytyssaleissa liukuhihnatyöhön ja venäjän- malliin.

    • heikii3

      Karvaton alapää yksikertaisesti tuo mielenyhtymän viriilistä ja nuoresta teinitytöstä, eli parasta mitä mies voi saada. Jos oma miehenne on sellaista ehdottanut, tiedätte ettei se oma rämemajava ole kovin kaksisen näköinen enää.

      Olen aistivani pientä katkeruuden sävyä teidän mammojen kirjoituksissa.

    • kauppa se kannattaa

      Nuori eläkeläisnainen synnytyslaitoksella:
      Kun pojan pää putkahti äitistä esiin, kuuluikin itkun sijaan heti "Hai sie hoiturii, osta sie täst hyvä karvakauluus"

    • kylkylxxx

      Voi, voi, kyl on pienet murheet ihmisil, ku täytyy puhuu karvojes ajelust. Ketä ny sun karvas kiinostaa? Täytyy olla joteski erikoine ihmine? Jaa, mut kait sellasiikii on ku nää kiinostaa nii pal kovastikii. Mut antakee karvoje kasvoo kyl. niil ki joku tarkotus on.

      • niinpä niin joo

        Valtaosaa nykymiehistä näkyy kiinnostavan se, onko nainen luonnontilassa vai ei. Nimenomaan niin päin, että pitäisi olla posliini tai ainakin hyvin lähellä sitä. Viime vuonna tuli aiheesta myös brittidokumentti jossa todettiin, että brittimiehistä 70 % toivoo naisellaan olevan posliinin. Pornosta opittuahan se on, kyllä, ja miehet ovat oppineet odottamaan että sama karvattomuus toteutuu myös tosielämässä. Tuskin suomalaismiehet ovat tässä hirveän erilaisia kuin suomalaiset.

        Jos olisi vain naisista itsestään kiinni, tuskin kovin moni viitsisi vaivautua tuollaisia pohtimaan, mutta itse ainakin olen törmännnyt siihen, että kyllä miehet osaavat painostaa siistimään kaiken pois... Lukekaapa joskus huvisenne suomi24:n muoti ja kauneus -osaa, missä on asiaa myös ihokarvoituksestja karvanpoistosta. Valtaosa tuntuu olevan nykyisin sen kannalla, että naisella ei pidä olla puskaa vaan rankasti pitää siistiä ja mielellään kaikki pois.

        Monia siis kiinnostaa kyllä, onko karvat vai ei. Ei tietenkään vieraiden kadulla vastaantulijoiden, koska eihän ne kenellekään näy on tai ei, mutta parisuhteessa se voi olla isokin asia. Ja kyllä, mieheni on ollut itse posliini koko suhteemme ajan ja toivoi samaa minulta, koska koki häpykarvat inhottaviksi (niin itsellään kuin kumppanilla).

        Ei minuakaan sinun karvasi kiinnosta :D


    • 1-1

      "Toki jos karvoja on todella runsaasti se saattaa hankaloittaa repeämien ja välilihan ompelua, koska pitkät tuppaavat jäämään ompeleesee. "

      Niin eihän muutenkin peloissaan olevalle naiselle voi oikein suoraan sanoa että karvat pitäisi ajaa pois että leikattu välilhasi ja revennyt värkkisi on helmpompi ommella kokoon sitten synnytyksen jälkeen:D Minusta se oli ihan hyvä käytäntö aiemmin kun karvat ajettiin pois ennen synnytystä. Minä luulen että sittä pidettiin jotenkin alentavana jollei kerrottu syytä siihen.

      • neiti kesäheinä

        Nykyisin ei kai ajeta karvoja enää automaattisesti synnytyslaitoksilla. Ainakaan Helsingissä ei kuulemma tehdä niin. Itse olin sheivattu esikoistani vuonna 2011 synnyttäessäni eikä siitä tullut mitään kommenttia mihinkään suuntaan.

        Luulen kyllä että siellä olisi ajeltu, jos en olisi tehnyt sitä jo aikaisemmin itse, koska kuuluin niihin synnyttäjiin joista kätilö totesi, että¨ei uskalla antaa synnyttää loppuun asti ilman että väliliha leikataan. Olisi ollut liian iso holtittoman repeämän riski sen takia, että välilihani on poikkeuksellisen lyhyt vaikka se sinänsä venyikin hyvin. Tila ei olisi kuitenkaan kai riittänyt. Lopputulos oli, että sen epparin leikkaamisen lisäksi tuli kolmannen asteen repeämät eli peräsuolen sulkijalihas katkesi osittain ja lisäksi tuli syviä repeämiä toosan sisälle. Korjausleikkaus tehtiin heti synnytyksen jälkeen leikkaussalissa ja siinä kului reilu tunti. Tikkejä tuli niin paljon ettei niitä laskettuja moneen kerrokseen.

        Mulle itse asiassa sanottiin synnytyksen aikana, että todennäköisesti repeää jonkin verran tilanpuutteen takia. On tosiaan harvinaisen lyhyt välimatka emättimen ja peräsuolen välillä, mistä kätilö siinä informoi. Odotan "innolla" miten hajoan ensi kerralla :DD Lääkäri kyllä sanoi että todennäköisesti en ollenkaan yhtä pahasti, koska yleensä pahimmat vauriot tulevat ensimmäisellä kerralla ja toinen kerta menee tilastojen valossa paljon paremmin, ainakin mitä repeämiin tulee.

        Eppariarven kohta on ollut vähän hankala sheivata tässä välivuosina, koska höylä jotenkin tökkää siihen helposti, mutta on ollut tapana sheivata kuitenkin joten en ole tavasta luopunut. Tuli opittua siihen vuosia sitten silloisen miehen pitkän pyytelyn jälkeen ja se jäi tavaksi, kuten ilmeisesti on ollut myös ap:llä. Joku tuolla ylempänä kirjoitti, että sairasta kun jotkut miettivät vain itsensä nuolettamista miehellä. No voin kertoa että se ei ole mielessä ja syynä ainakaan itselläni, joka olen yksinhuoltaja ilman mitään parisuhdetta. Olen vain tottunut siihen tunteeseen että karvoja ei ole ja muu tuntuu jo itsestä kummalta. Eli poistan synnärille mennessäni kuten teen muutenkin... En rupea kasvattamaan karvoja takaisin vain synnytyslaitosta varten ;)


    • ......

      Ajakaa ihmeessä hiuksetkin pois, nekin ovat karvoja yäk....
      Kamalan näköinen aikuisen naisen vehkeet ajeltuna, jotenkin säälittävän näköiset.

    • naturelli on hyi

      En aijo ihan posliiniksi vetää, mutta kyllä sheivaan ja leikkaa siistiksi pieneksi kolmioksi. Sellanen karvareuhka on kamala! Onhan siinä karvassa jo pituuttakin jos täysmittaiseksi päästää.
      Pysyy paljon freesimpänä ja puhtaana kun ei ole mitään mihinkä ihmisen luontaiset eritteet tarttuisi ja hajut pysyy poissa!

    • Rv27+3

      Mielenkiintoista, kuinka moni nainen täälä sanoo ettei ajele todellakaan karvoja sieltä kokonaan pois missä ne luonnollisesti kasvaa...

      Jäin miettimään että jätättekö kainailoihinkin jonkun sievän viivan, vai lyhennättekö kenties vain? Entäs ne sääret? :D uskon että aika moni poistaa karvat ihan kokonaan sieltä kainaloistakin, niin miksi alapää on sitten eri asia.. En ymmärrä, mutta eipä mun edes onneksi tarvi.

      Kyllä, itse aion sheivata synnärille. Kaikki pois niinkuin normaalistikin.
      Niin alapäästä, kainaloista kuin sääristäkin... Hiukset jätän päähän.

      • pointtihan on

        siinä että jokainen saa leikata tai olla laikkaamatta karvojaan mistä haluaa tai ei halua.Ei pitäisi kiinnostaa muita.En mä ainakaan katsele ja mieti porukan karvoja missään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe