Onko kellään kokemuksia TeleWell TW-3G -mallin siltauksesta? Laite pitäisi saada sellaiseen tilaan, että tähän kytketty reititin-palomuuri (ZyXel ZyWall USG 20) saisi IP-osoitteen suoraan Soneralta. Tämä TeleWellin malli on asetusmahdollisuuksiltaan surkea, ja haluaisin sen siltaavaan tilaan jotta ZyWall voisi hoidella reititys- ym. tehtäviä. Mulla on samanlainen ZyWall toisessa asunnossa ADSL-purkin IPTV-porttiin kytkettynä ja hyvin pelittää.
ZyWallissakin olisi 3G-modeemille paikka, mutta se tukee vain hyvin harvaa 3G-tikkua. TeleWellissä puolestaan 3G-tikun tukea riittää vaikka kuinka, mutta laite itsessään on asetusmahdollisuuksiltaan aivan onneton.
Tässä vielä havainnollisuuden vuoksi:
Internet nettitikku TeleWell TW-3G ZyWall USG 20
(ja TeleWell siis pitäisi saada siltaavaksi...)
Lisäkysymyksiä saa tarvittaessa esittää, tämä ei ehkä ollut se kaikkein selkein selostus :) Kiitokset etukäteen!
TW-3G siltaus
aleksiv95
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059