Akvaarion koko olisi 136 litraa (pituus 85cm, leveys 40cm ja korkeus samoin 40 cm). Olen ajatellut sinne kalastoksi ainakin yhtä taistelukalaurosta, kirsikkabarbiparvea ja muutamaa katinkultamonnia. Voiko näitä kaloja pitää mielestänne yhdessä ja jos voi, niin minkä verran niitä voisi hankkia?
Entä akvaarion muut kalat, mitä muita kaloja akvaariooni voisi ottaa? Minua kiinnostaa erityisesti piikkisilmät ja kiilakyljet. Tähän akvaarioon ei kuitenkaan taida mahtua taistelukalaa, kirsikkabarbeja, kiilakylkiä, katinkultamonneja ja piikkisilmiä, vai mahtuuko? Entä jos ottaisinkin kirsikkabarbien sijasta kiilakylkiä ja katinkultamonnien sijasta piikkisilmiä, niin montako ottaisin niitä? Entä jos akvaariooni mahtuisi sekä taistelukala, kirsikkabarbeja, kiilakylkejä, piikkisilmiä ja katinkultamonneja, niin montako ottaisin niitä?
Itse olen ajatellut suunnilleen tälläistä kalastoa:
1 taistelukalauros (ja ehkä 2-4 naarastaistelukalaa)
noin 8-12 kirsikkabarbia TAI kiilakylkeä
4-6 katinkultamonnia TAI noin 8-12 piikkisilmä
Mielipiteenne tälläisestä kalastosta?
Henkilö ilman tietoa
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798