Akvaarion koko olisi 136 litraa (pituus 85cm, leveys 40cm ja korkeus samoin 40 cm). Olen ajatellut sinne kalastoksi ainakin yhtä taistelukalaurosta, kirsikkabarbiparvea ja muutamaa katinkultamonnia. Voiko näitä kaloja pitää mielestänne yhdessä ja jos voi, niin minkä verran niitä voisi hankkia?
Entä akvaarion muut kalat, mitä muita kaloja akvaariooni voisi ottaa? Minua kiinnostaa erityisesti piikkisilmät ja kiilakyljet. Tähän akvaarioon ei kuitenkaan taida mahtua taistelukalaa, kirsikkabarbeja, kiilakylkiä, katinkultamonneja ja piikkisilmiä, vai mahtuuko? Entä jos ottaisinkin kirsikkabarbien sijasta kiilakylkiä ja katinkultamonnien sijasta piikkisilmiä, niin montako ottaisin niitä? Entä jos akvaariooni mahtuisi sekä taistelukala, kirsikkabarbeja, kiilakylkejä, piikkisilmiä ja katinkultamonneja, niin montako ottaisin niitä?
Itse olen ajatellut suunnilleen tälläistä kalastoa:
1 taistelukalauros (ja ehkä 2-4 naarastaistelukalaa)
noin 8-12 kirsikkabarbia TAI kiilakylkeä
4-6 katinkultamonnia TAI noin 8-12 piikkisilmä
Mielipiteenne tälläisestä kalastosta?
Henkilö ilman tietoa
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566