Ostetaan sähkötupakka

Osto56

Otsikko, ostetaan käytetty sähkötupakka uusien kovan hinnan vuoksi :)
Ideana olisi lopettaa tupakointi..

24

3299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31-01
    • tänään1

      Suosittelen luotettavaa kauppaa
      www.Startsmog.com hyvät laitteet selkeät suomekieliset sivut ja nopea toimitus.
      Tässä edullisia yhden höyrystimen paketteja:
      http://www.startsmog.com/category/23/single-kit

      hinnat alkaen 16€ paketille että tuskin kannattaa käytettyjä ostella.
      Samasta kaupasta saat myös nesteet höyryttelyyn.

      • Ybvgt

        Hyviä kokemuksia myös tästä kaupasta


    • Zalsabarbis

      Ite tilasin sähkiksen www.polarvape.com ei maksanu ku parikymppiä ja mukana tuli e-nestettäki.

    • röörii

      Mul ois tossa yks Ego-T ylimääräsenä, tai niitä on 2kpl, jos löydän toisenkin, saisit kaupanpäälle.
      Mitäs maksat moisesta?

    • Jakkis84

      Tuolta www.sauhuton.fi saa ainaki edukkaita ja niil on nykyään myös nikotiinitki myynnissä

    • kraakraaaaa

      tjaa-a. minä tilasin http://edulliset-tuotteet.net/?p=90 sivulta sähkötupakan ,
      makso vaa 5 euroo jotain, ja mukana tuli kaikki akut ja piuhat ja monta pakettia noita nikotiini filttereitäki, 2 päivää nyt tuprutellu tuota sähkösätkää, hyvihä tuo toimii. Mut illemmal tekee sit mieli oikeetaki tupakkia, oon sen verran koukussa o.O

    • +++++

      lopeta kylmiltää. se tekee gutaa XD

    • 5+18

      Kannattaa ostaa uutena, vältä käytettyjä. Koskaan et tiedä, onko ne toimivia tai onko edellinen omistaja sorkkinut niitä omatoimisesti ja tehnyt siitä vaarallisen.

      Eikä sitäkään tiedä, onko akku ja höyrystin enään toimintakelpoisia vai vetelevätkö viimeisiään. Jos ovat hajonneet niin mistä hankit uudet, jos merkki ja malli ei ole tiedossa?

      • .....

        Ainakin akkumodien kierteet kuluvat ajan myötä pilalle, ja käytetty laite ei välttämättä ole enää kauaa käyttökelpoinen, että höyrystinosa niissä kierteissä pysyisi.

        Muutenkin kannattaa katsella vain uutuudet-sivulla olevia uusimpia laitteita, kun nykyään on myynnissä paljon parempia clearoja ja akkuja mitä vaikka vuosi sitten vielä oli saatavilla. Esim. Aspire BDC ET-S (dual-coil ja 2,4mm lasitankki) maksaa 8€ ja antaa niin hyvät höyryt että kyllä on tavallisten tupakoiden jättäminen mennyt nykyään helpoksi. Siihen lisäksi tarvitaan jatkossa 1,8 ohmin vaihtovastuksia ja akuksi käy vaikka alkuun halvin 5€ perus-ego akku ja 5€ ego-laturi.


    • abckavel

      Tavalliseen tupakkaan meni 150 € /kk ja sähkötupakkaan 24 mg nikotiini nesteellä 20 € /kk laiteinvestoinnit mukaan laskettuna. Juuri tilasin lavatube 2.1 modin 40 euron hintaan uutena sis. laturin ja akut, jos vuoden pärjää sillä niin hyvä on.

      Lisäksi tulee hankittua clearot vaihdettavilla sisuksilla itse clearo maksaa 5 euron paikeilla ja sisus 1,30 euroa kpl ja sisus kestää ainakin 2 viikkoa omassa käytössä. Nikotiininesteet tilaan puolasta 200 ml riittää noin 2 kuukauden käyttöön ja maksaa n. 20 euroa tilaus. Ostan nesteet ja mausteet erikseen 100 ml probyleeniglykoli 38 mg nikotiinipitoisuudella maksaa n. 10 euroa ja ilman nikotiiniä sama aine 1,73 euroa pullo ja mausteet 1,67 € / 10 ml pullo.

      Kunnon laitteet ja oikea nikotiinipitoisuus auttaa kyllä lopettamisessa, kun itse yli 40 vuotta polttaneena pääsin kerralla tupakasta eroon ja 2 vuotta olen pelkästään höyrytellyt eikä tupakkaa ole tehnyt mieli ollenkaan. Eli kyllä se perinteisen polttaminen on huomattavasti kalliimpaa kuin sähköversion.

      Ohessa linkki nestekauppaan.

      http://ego2.pl/en/6-liquidy-plyny

      Nestelaskuri omia sekoituksia varten löytyy täältä.

      http://translate.google.com/translate?hl=fi&rurl=translate.google.fi&sl=en&tl=fi&u=http://www.e-cig.com/shopping/products/57-E-Cigarette-EGO-W/465-Electronic-Cigarette-EGO-W/

    • jhgggkvsb

      Itse lopetin jo tupakoinnin ja nyt höyryttelyn jotwn myynnissä on itaste mvp 2 modi. Hintaa 40e

    • minttukrokant123

      mulla olisi nicopointin akku ja jotain 6 laatikkoa filttereitä, mentholia. Laturikin löytyy, jos jotain kiinnostaa, niin heittäkää viestiä. Itse en enää tarvitse mutten kehtaa roskiinkaan heittää jos jollekin vain olis käyttöä.

    • neverbuynicopoint

      kiellän sinua ostamasta mitään nicopointin turhaketta.niistä ei saa muutakun paskan maun suuhun,niksat ei lähde ja kurkkutuntumaa ei ole ollenkaan.suosittelen tilaamaan startsmogilta siellä on halvimmat sähkötupakat ja paras hinta/laatusuhde. lisäksi siellä voi maksaa myös postiennakolla jos et halua kortilla maksaa!

    • Mikä kummallisuus

      Ei semmosta ole olemassakaan ku sähkötupakka.. mikä se on? sähköllä toimiva tupakka? jokin sähköllä toimiva laite johon laitetaan tupakkaa???

      • eivittuuuu

        Vitun tyhmä (facepalm)


    • junnu124

      Voin myydä 25€ ego one kotka

      • Kohtuu hyvä malli. Maksaa Tokmannilla 20€.


    • Hannko

      Minulta on jäänyt aika kasa sähkötupakkatarvikkrita, latureita, akkuja säiliöitä jne en vaan tiedä mitä kautta voisin ne myyntiin tarjota tarvitsijoille?

      • Anonyymi

        vieläkö löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieläkö löytyy?

        Löytyy juu.
        Nyt myös lähes käyttämätön sähkis edullisesti.
        Laita mailia [email protected]

        @turku


    • Anonyymi

      Kellää myydä jotain vapee 20€?

      • Anonyymi

        Ilmoitan sähköpostiosoitteesi kaikkeen mahdolliseen. Rupeat saamaan kivasti roskapostia . Mormoneille, Jehovan todistajille ja kaikkiin kilpailuihin ja muuhun


    • Anonyymi

      Ei sähkötupakka ole yhtään vähemmän haitallista ja samat katkut siitä tulee ehkä miedommat, vanilja haisee keittiössä aamuisin, ku n naapuri polttaa ja katkut liesituulettimen kautta yläilmoihin mun asuntooni. Terveydelle yhtä haitallista, myös sivullisille. Toivottavasti et jää sitten taas siihen koukkuun

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe