tai alaa tuntevia?
Olen katsonut lentoa Flightradarista. Siinä on ollut myös cockpit näkymä. Joitakin mittareita näkyvissä. Kaikissa vipu on päällä, siis "on". Mutta aircraft vipu on "off". Tarkoittaako se kenties, että autopilotti on päällä vai mitä, kone kuitenkin lentää. Lapseni perheineen on siinä lentokoneessa ja seuraan sitä lentoa. En oikein uskalla katsoa sitä ohjaamonäkymää, näyttää vielä kamalammalta kun näkee ne mittarit. Pelkään olla lentokoneessa, minua ei saisi sinne millään, mutta lapseni perheelle en mahda mitään. Olen aivan kuin sairas, en edes kauppaan pysty menemään ennenkuin ovat taas maassa.
onko täällä lentäjiä
12
104
Vastaukset
- Virtualtraveller
Heh...on niitä näköjään muitakin kuin minä jotka ovat virtuaalisesti lasten mukana maailmalla. ;)
minä en niinkään peloissani , vaan kiinnostuksen vuoksi. Olen innokas nojatuolimatkaaja.- sellainen olen!
Katsotko myös lentomatkat reaaliajassa? Katsotko ohjaamon näkymiä? Niitä eivät matkustajat näekään.
- Virtualtraveller
sellainen olen! kirjoitti:
Katsotko myös lentomatkat reaaliajassa? Katsotko ohjaamon näkymiä? Niitä eivät matkustajat näekään.
Jep. Minulla on Flightradar24 - appi tabletilla...cockpitiin en ole kyllä onnistunut pääsemään sisälle. ;)
- sellainen olen!
Virtualtraveller kirjoitti:
Jep. Minulla on Flightradar24 - appi tabletilla...cockpitiin en ole kyllä onnistunut pääsemään sisälle. ;)
Cockpit on siinä jossa on lentokoneen kuva ja tiedot. Siinä juoksee myos sellainen aikajana. Cockpit löytyy siitä 3D kohdasta.Kone laskeutui, katsoin senkin melkein kentälle asti. Katkaisivat vähän ennen ja tuli teksti, että Aircraft landed. Oli mielenkiintoista katsoa, kone kiersi Espoonkin kautta, näkyi kuvassa, Kauniainen ja paljon muuta. Välillä näytti, että ihan heilui koko kone, mutta pääasia että pääsi perille.
- Virtualtraveller
sellainen olen! kirjoitti:
Cockpit on siinä jossa on lentokoneen kuva ja tiedot. Siinä juoksee myos sellainen aikajana. Cockpit löytyy siitä 3D kohdasta.Kone laskeutui, katsoin senkin melkein kentälle asti. Katkaisivat vähän ennen ja tuli teksti, että Aircraft landed. Oli mielenkiintoista katsoa, kone kiersi Espoonkin kautta, näkyi kuvassa, Kauniainen ja paljon muuta. Välillä näytti, että ihan heilui koko kone, mutta pääasia että pääsi perille.
Lennätkö läppärin Flightradarilla, vai tabletti appilla? Minä en pääse millään konstilla ohjaamoon, vaikka näen koneen kuvan, aikajanan ja 3D nappulan... pääsen siitä pelkästään koneen nokalle karttaa tai sateliittikuvaa seuraamaan ;)
- sellainen olen!
Virtualtraveller kirjoitti:
Lennätkö läppärin Flightradarilla, vai tabletti appilla? Minä en pääse millään konstilla ohjaamoon, vaikka näen koneen kuvan, aikajanan ja 3D nappulan... pääsen siitä pelkästään koneen nokalle karttaa tai sateliittikuvaa seuraamaan ;)
Läppärillä. Eikö sinulla näy mittarit? Eihän siitä kovin paljon näekään kuin vain ikkunasta ulos. Mutta koneen sisäpuolelta kuitenkin näkymä on ulos päätellen siitä, että mittarit näkyvät. Ei kai ne mittarit koneen nokalla ole!
- ...
Testattu.
Joskus aikanaan hommasin lentosilulaattorin. En muista nimeä. Syynä oli tietenkin ihan vaan kiinnostus asiaan, sekä korkean paikan kammo. Noh, varsin nopeasti päädyin tulokseen, ei minusta saa lentäjää mitenkään. Se oli jokin ilmasotapeli, mutta sotimisesta ei tullut mitään, koska en yksinkertaisesti saanut pidettyä konetta ilmassa >:/
Tähän liittyy, meitsi just alussamainituista syistä ollut aina kiinnostunut lentokoneista ja lentosodasta. Oletettavasti tunnen toisen ja ensimmäisenkin maailmansodan lentokoneet erittäin hyvin. Samaten, jos jossain ilmailunäytös, menen varmasti katsomaan. Sivumennen mainiten, intissä koulutettu, sekä ilmatorjuntakanuunan tähtääjäksi, sekä ilmavalvontamieheksi.
Mutta ei, ei lentäminen onnistu. Sen sijaan autopelejä pelaan sujuvasti. Että enenpi iinkuin mieluummin maanpinnalla, kuin ilmassa. Joskus jutellut nuorison kanssa pelaamisesta. Niillä omituinen käsitys asioista. Net etsii netistä kaikenlaisia huijauskoodeja ja koittavat sitä kautta "olla hyviä" pelaajia. Enpä oikein tiedä, miten se vaikuttaa reaalieloon pitkän päälle.
Noin mainiten, en pelaa oikeastaan ollenkaan, kaikkeen vaan kiinnostusta tutustua. En edes pelaa lottoa.
=DW= - sattuu ja tapahtuu
on täällä lentäjiä,
minäki yhtenä syksynä lensin komeesti vesilätäkköön, ku jäätä oli salakavallasti lätäkön alla,
juu munat meni rikki,
muut ostokset pysyi ehjänä,- ...
Hehee.
Kuulemma aikanaan kylän kanttori oli käyttänyt samaa ilmaisua, kun kaupasta tullessaan oli portailla kaatunut. Mummeli oli ollut kävelemässä siinä vieressä ja udellut, että menikö mitään rikki. "Munat meni rikki, mutta ei kipeästi käynyt" :DDD
=DW=
Miten pärjäät silloin, kun jälkeläisesi ovat liikenteessä autolla tai jopa ilman sitä? Maan pinnalla tapahtuu paljon enemmän onnettomuuksia kuin ilmassa. Niin ja lisäys vielä: koti on onnettomuustilastoissa varmaan kaikkein vaarallisin paikka.
Turhasta pelosta ei oli kenellekään hyötyä. Pidä huolta itsestäsi, että voitte iloita yhdessä monenlaisista asioista vielä pitkään. ;)
PS: Varo suojateitä.- sellainen olen!
Kyllä silloinkin jännitän jos on liukas keli. Mutta en niin paljon. Ainahan voi sattua mitä tahansa, mutta ajattelen siten, että jos autolla ajaa kolarin, ei välttämättä kuole. Mutta jos lentokone putoaa taatusti tulee ruumiita. Kotionnettomuuksista kyllä tiedän paljonkin. Noin kuukausi sitten loukkasin olkapääni ja solisluuhun tuli murtuma.
Suojatiellä en koskaan menekään katsomatta että myös viereisellä kaistalla ajava pysähtyy, jos toisella kaistalla auto pysähtyy. Tähän asti ovat pysähtyneet! Ja varmaan jokainen on tajunnut, että olen luonteeltani pessimisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103571Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518