GTA V ei tule PC:lle

gta-poju

GTA V ei voi tulla PC:lle koska PC:t on liian tehottomia pyörittämään laadukasta konsolipeliä, ellet sitten omista 3000 euron tietokonetta.

50

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PC-"poju"

      Huoh. Taas joku trolli tai sitten muuten vaan tyhmä konsolipoika, joka ei tiedä asioista yhtään mitään. Noh, mitäpä kauheasti edes odottamaan kaltaisiltanne, kun elätte siellä konsolikuplassanne. Vastataanpa nyt kuitenkin.

      Elikkäs, GTA V ei todellakaan tule tarvitsemaan mitään 3000€ konetta pyöriäkseen, 8-vuotta vanhojen konsoleiden ehdoilla kun valitettavasti mennään. Muistaakseni tuosta on jo jonkinlaiset laitevaatimukset tullut, ja aikamoisella nuhapumpulla tuota pystyi pyörittämään. Oman 1500€ koneen pitäisi melkeinpä pystyä pyörittämään täysillä, IV pyöri myös täysillä asetuksilla ja tekstuurimodeilla varustettuna siellä 60fps paikkeilla.

    • I hate PC & windows

      Mulla on semmoinen susikasi windows että 98SE:kin toimi paremmin. Kasissa mm. windows update kieltäytyy toimimasta aika usein, samoin uuden puolen sovellusten päivitys kieltäytyy aukeamasta aika usein. Heti käynnistyksen jälkeen toimii jonkinaikaa mutta pidempään kun on päällä niin ei varmaan onnistu.
      Lisäksi kun pidempään on päällä niin alkaa esim. videoiden toisto takkuilemaan ärsyttävästi.
      Kyllä PC ainakin Windowsilla on syvältä perceestä kun jo tavallinenkin käyttö v1ttuilee, pelaamisesta ei varmasti tulisi mitään tällä pa8kavehkeellä. Onneksi on PS3 joka toimii hienosti ja sujuvasti.

      • Typerät konsolipojat

        Siitä ei voi syyttä kuin vain itseään jos ei osaa käyttää. Tietenkin jos latailet kaikennäköistä p*skaa niin varmasti vetää kone jumiin, tai jos et tee Windowsin ohjelmistopäivityksiä ja pidä huolta virustentorjunnasta. Levyneheytys auttaa myös kummasti jos tuntuu, että kone alkaa takkuilemaan. Ei se ole hankalaa kun opettelee, vaikka se kyllä tuntuu olevan teille konsolisteille ihan mahdottoman vaikeaa. Eikä sitä kannata itkeä ja pistää Windowsin syyksi jos on p*ska kone, hanki parempi kone ja pidä siitä huolta niin ei tarvitse katsella tommosia ongelmia. PC pelaaminen kun on kuitenkin niin paljon palkitsevampaa, kuin konsolipelaaminen.


      • I hate PC & Windows
        Typerät konsolipojat kirjoitti:

        Siitä ei voi syyttä kuin vain itseään jos ei osaa käyttää. Tietenkin jos latailet kaikennäköistä p*skaa niin varmasti vetää kone jumiin, tai jos et tee Windowsin ohjelmistopäivityksiä ja pidä huolta virustentorjunnasta. Levyneheytys auttaa myös kummasti jos tuntuu, että kone alkaa takkuilemaan. Ei se ole hankalaa kun opettelee, vaikka se kyllä tuntuu olevan teille konsolisteille ihan mahdottoman vaikeaa. Eikä sitä kannata itkeä ja pistää Windowsin syyksi jos on p*ska kone, hanki parempi kone ja pidä siitä huolta niin ei tarvitse katsella tommosia ongelmia. PC pelaaminen kun on kuitenkin niin paljon palkitsevampaa, kuin konsolipelaaminen.

        Niin, juurihan pääsin kertomasta että ne Windowsin ohjelmistopäivitykset v1ttuilevat, olen päivittänyt silloin kun päivityssivu on onnistunut aukeamaan.
        Tietoturva on Norton Antiviruksen hoidossa ja olen maksanut siihen ne päivitykset vuodeksi eteenpäin, päivitys automaattisesti muutaman minuutin välein.
        Olen myös skannaillut konetta välillä eikä Norton ole löytänyt mitään joten koneen pitäisi olla puhdas, jos ei ole niin on se 8aatana jos ei rahallakaan saa enää toimivaa virustorjuntaa!
        Enkä lataile mitään pa8kaa netistä, selaimena käytän Firefoxia jossa siinäkin uusimmat päivitykset aina.
        Kone on n.puoli vuotta vanha läppäri, halvemmasta päästä kylläkin. Jälleen kerran on sanottava että on se p3rkele jos ei uudehko kone jaksa pyörittää Windows 8 käyttöjärjestelmää kunnolla!
        Levyn siivous ja eheytys näyttää olevan automaattisesti toiminnassa ja olen manuaalisestikin ainakin kerran suorittanut sen.

        PC:t on pa8koja, liian kalliita pelikoneiksi ja aina pitäisi olla uusimassa vähän päästä että edes käyttöjärjestelmä raskaine päivityksineen pyörisi jotenkuten siedettävästi. En saata edes kuvitella niitä vaikeuksia ja hermojen kiristystä mikä taistelu olisi saada joku peli pyörimään kelvollisesti PC:llä, minun hermot ei varmasti siihen riitä kun v1tuttaa tämä peruskäyttökin.
        Pelikonsolin kun ostaa niin se on ensiksikin halvempi ja sellaisenaan käyttökelpoinen ja ajankohtainen useita vuosia, lähemmäs 10 vuotta jopa!


      • Typerät konsolipojat
        I hate PC & Windows kirjoitti:

        Niin, juurihan pääsin kertomasta että ne Windowsin ohjelmistopäivitykset v1ttuilevat, olen päivittänyt silloin kun päivityssivu on onnistunut aukeamaan.
        Tietoturva on Norton Antiviruksen hoidossa ja olen maksanut siihen ne päivitykset vuodeksi eteenpäin, päivitys automaattisesti muutaman minuutin välein.
        Olen myös skannaillut konetta välillä eikä Norton ole löytänyt mitään joten koneen pitäisi olla puhdas, jos ei ole niin on se 8aatana jos ei rahallakaan saa enää toimivaa virustorjuntaa!
        Enkä lataile mitään pa8kaa netistä, selaimena käytän Firefoxia jossa siinäkin uusimmat päivitykset aina.
        Kone on n.puoli vuotta vanha läppäri, halvemmasta päästä kylläkin. Jälleen kerran on sanottava että on se p3rkele jos ei uudehko kone jaksa pyörittää Windows 8 käyttöjärjestelmää kunnolla!
        Levyn siivous ja eheytys näyttää olevan automaattisesti toiminnassa ja olen manuaalisestikin ainakin kerran suorittanut sen.

        PC:t on pa8koja, liian kalliita pelikoneiksi ja aina pitäisi olla uusimassa vähän päästä että edes käyttöjärjestelmä raskaine päivityksineen pyörisi jotenkuten siedettävästi. En saata edes kuvitella niitä vaikeuksia ja hermojen kiristystä mikä taistelu olisi saada joku peli pyörimään kelvollisesti PC:llä, minun hermot ei varmasti siihen riitä kun v1tuttaa tämä peruskäyttökin.
        Pelikonsolin kun ostaa niin se on ensiksikin halvempi ja sellaisenaan käyttökelpoinen ja ajankohtainen useita vuosia, lähemmäs 10 vuotta jopa!

        En Win 8:sta osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan käyttänyt, mutta omalla koneella pyörii Win 7 ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Tulee tarkistettua päivitykset muutaman kerran kuukaudessa ja aina päivittänyt hyvin. Virustentorjunnasta vastaa Avast ja hyvin on toiminut. Palomuurina Comodo ja sekin on työnsä tehnyt.
        Kaksi vuotta sitten kasasin itse koneen 1500€ budjetilla ja mitään ongelmia ei ole ollut rautapuolellakaan. Suurin osa peleistä pyörii edelleenkin täysillä, enkä ole vielä edes kellottanut näytönohjainta.

        Itse PC saattaa olla kallis, toki riippuu ihan siitä minkälaisen haluat. Kasaatko itse vai teetkö sen virheen, että ostat valmiin koneen. Hinta kuitenkin alkaa tasoittumaan niiden pelien kohdalla. Kuinkas monta peliä saat konsoleille kymmenellä Eurolla? Ainiin, ehkä yhden KÄYTETYN. PC:llä? Monia kymmeniä.
        Jos ostat heti alkuun hyvät komponentit, ei sitä konetta tarvitse päivittää moneen vuoteen. Niin, ja läppäriä ei ole tehty pelaamiseen.

        PC on mahtava pelikone jos tietää asioista ja on valmis laittamaan hieman enemmän rahaa siihen. Pääsee pelaamaan full-hd:na, tarkemmat grafiikat, sulavampi fps (kyllä, 30fps:llä ja 60fps:llä on SUURI ero, vaikka toisin väitätte), on modit, Vsyncit ja monet muut herkut. Ovatkohan konsolistit kuulleet edes sellaisesta mahtavasta asiasta kuin antialisointi..
        Ei sillä, onhan konsolitkin toki hyviä pelikoneita, jos ei ole valmis uhraamaan hieman enemmän rahaa ja aikaa. Itselläkin oli n. kuusi vuotta PS3, mutta myin sen tullessan turhaksi pölynkerääjäksi koneen ostamisen jälkeen. Eikä muuten ole ikävä.


      • asdasdaasd
        Typerät konsolipojat kirjoitti:

        En Win 8:sta osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan käyttänyt, mutta omalla koneella pyörii Win 7 ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Tulee tarkistettua päivitykset muutaman kerran kuukaudessa ja aina päivittänyt hyvin. Virustentorjunnasta vastaa Avast ja hyvin on toiminut. Palomuurina Comodo ja sekin on työnsä tehnyt.
        Kaksi vuotta sitten kasasin itse koneen 1500€ budjetilla ja mitään ongelmia ei ole ollut rautapuolellakaan. Suurin osa peleistä pyörii edelleenkin täysillä, enkä ole vielä edes kellottanut näytönohjainta.

        Itse PC saattaa olla kallis, toki riippuu ihan siitä minkälaisen haluat. Kasaatko itse vai teetkö sen virheen, että ostat valmiin koneen. Hinta kuitenkin alkaa tasoittumaan niiden pelien kohdalla. Kuinkas monta peliä saat konsoleille kymmenellä Eurolla? Ainiin, ehkä yhden KÄYTETYN. PC:llä? Monia kymmeniä.
        Jos ostat heti alkuun hyvät komponentit, ei sitä konetta tarvitse päivittää moneen vuoteen. Niin, ja läppäriä ei ole tehty pelaamiseen.

        PC on mahtava pelikone jos tietää asioista ja on valmis laittamaan hieman enemmän rahaa siihen. Pääsee pelaamaan full-hd:na, tarkemmat grafiikat, sulavampi fps (kyllä, 30fps:llä ja 60fps:llä on SUURI ero, vaikka toisin väitätte), on modit, Vsyncit ja monet muut herkut. Ovatkohan konsolistit kuulleet edes sellaisesta mahtavasta asiasta kuin antialisointi..
        Ei sillä, onhan konsolitkin toki hyviä pelikoneita, jos ei ole valmis uhraamaan hieman enemmän rahaa ja aikaa. Itselläkin oli n. kuusi vuotta PS3, mutta myin sen tullessan turhaksi pölynkerääjäksi koneen ostamisen jälkeen. Eikä muuten ole ikävä.

        Sinulle voisi antaa vaikka minkä tahansa palkinnon tuosta, eiköhän tällä tekstillä joitakin konsolipelaajia saada ymmärtämään tätä asiaa: PC tulee aina olemaan parempi kuin mikään konsoli.


      • ahlamsahlam
        asdasdaasd kirjoitti:

        Sinulle voisi antaa vaikka minkä tahansa palkinnon tuosta, eiköhän tällä tekstillä joitakin konsolipelaajia saada ymmärtämään tätä asiaa: PC tulee aina olemaan parempi kuin mikään konsoli.

        Niinpä. Konsolit on tarkoitettu vain pelaamiseen, joka kertoo niiden käyttäjien älykkyydestä.


      • eividdu..
        ahlamsahlam kirjoitti:

        Niinpä. Konsolit on tarkoitettu vain pelaamiseen, joka kertoo niiden käyttäjien älykkyydestä.

        2013
        luulee konsolien olevan tarkoitettu pelkästään pelaamiseen.

        Puhelimetkin on tarkoitettu pelkästään puheluihin.


      • hooseetä
        Typerät konsolipojat kirjoitti:

        En Win 8:sta osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan käyttänyt, mutta omalla koneella pyörii Win 7 ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Tulee tarkistettua päivitykset muutaman kerran kuukaudessa ja aina päivittänyt hyvin. Virustentorjunnasta vastaa Avast ja hyvin on toiminut. Palomuurina Comodo ja sekin on työnsä tehnyt.
        Kaksi vuotta sitten kasasin itse koneen 1500€ budjetilla ja mitään ongelmia ei ole ollut rautapuolellakaan. Suurin osa peleistä pyörii edelleenkin täysillä, enkä ole vielä edes kellottanut näytönohjainta.

        Itse PC saattaa olla kallis, toki riippuu ihan siitä minkälaisen haluat. Kasaatko itse vai teetkö sen virheen, että ostat valmiin koneen. Hinta kuitenkin alkaa tasoittumaan niiden pelien kohdalla. Kuinkas monta peliä saat konsoleille kymmenellä Eurolla? Ainiin, ehkä yhden KÄYTETYN. PC:llä? Monia kymmeniä.
        Jos ostat heti alkuun hyvät komponentit, ei sitä konetta tarvitse päivittää moneen vuoteen. Niin, ja läppäriä ei ole tehty pelaamiseen.

        PC on mahtava pelikone jos tietää asioista ja on valmis laittamaan hieman enemmän rahaa siihen. Pääsee pelaamaan full-hd:na, tarkemmat grafiikat, sulavampi fps (kyllä, 30fps:llä ja 60fps:llä on SUURI ero, vaikka toisin väitätte), on modit, Vsyncit ja monet muut herkut. Ovatkohan konsolistit kuulleet edes sellaisesta mahtavasta asiasta kuin antialisointi..
        Ei sillä, onhan konsolitkin toki hyviä pelikoneita, jos ei ole valmis uhraamaan hieman enemmän rahaa ja aikaa. Itselläkin oli n. kuusi vuotta PS3, mutta myin sen tullessan turhaksi pölynkerääjäksi koneen ostamisen jälkeen. Eikä muuten ole ikävä.

        Voihan niistä koneista päteä. Parempi useammille on valita se helppo konsolin tie. Pitäisikö kaikkien perehtyä yhtä syvästi pc-vehkeisiin kuin kirjoittaja "Typerät konsolipojat"? Konsolilla ei tartte osata muuta kuin piuhat kiinni ja levy sisään ja useimmille se grafiikkakin riittää. Sitten voi ostaa kaveriksi parin sadan eken läppärin jolla voi surffailla iha rauhas.

        Mutta jos tykkää, saa toki tilata joka palikan irrallisena ja pyöritellä ja vedellä piuhoja. Lopuksi asentaa ja päivittää käyttistä, ohjelmia ja ajureita. HARDCOREA NIIH?
        Minä tykkään, mutta tässä pc vs konsoli sodassa olen puolueeton ja ymmärrän miksi moni valitsee konsolin. Yksinkertainen vaihtoehto on myynyt aina.


    • served

      PC pojut ihan tippa linssissä kun GTA V ei tule PC:lle XDD

      Myykää romunne

      • Typerät konsolipojat

        Haluaisin nähdä ilmeesi, kun GTA V tulee PC:lle :) Mahtaa leuka loksahtaa, kun R* julkistaa PC version.


      • VituFailstar
        Typerät konsolipojat kirjoitti:

        Haluaisin nähdä ilmeesi, kun GTA V tulee PC:lle :) Mahtaa leuka loksahtaa, kun R* julkistaa PC version.

        Failstar päätti jättää välistä PC version pahoin pelkään... Joudutaan tyytyä konsoleiden 20-30fps ja low grafiikoille. Luukuun ottamatta niitä fps droppei jotka tulee ku törmää autolla vaikka autoon tai joku räjähtää........


      • ahlamsahlam
        VituFailstar kirjoitti:

        Failstar päätti jättää välistä PC version pahoin pelkään... Joudutaan tyytyä konsoleiden 20-30fps ja low grafiikoille. Luukuun ottamatta niitä fps droppei jotka tulee ku törmää autolla vaikka autoon tai joku räjähtää........

        Ja mistä tiedät? Linkki? Aina kun jotain tällaista väittää netissä, niin LINKKI.


    • joonatan4

      Konsolipojat on vaan kateellisia niille, joilla on rahaa kunnon tietokoneeseen. Eihän tässä mistään muusta oo kyse :) Varmaa on se, että peli näyttää 3x paremmalta pc:llä kun esim. ps3:lla tai xbox 360:llä.

    • b0zLatexy

      Samahan se oli IV:ssä. Konsoliversio tuli aikaisemmin ja sitten PCversio, että niin.

    • Jep...

      Joo ja IV näyttää tietokoneella 10 kertaa paremmalta kuin uusi gta V konsolilla. En tiedä onko jotain grafiikoita paranneltu gta V:sen konsoliversiossa,mutta PC:llä se tulee olemaan hienompaa katseltavaa kuin xboxilla. PC:llä ei ole ns. kiinteitä ylärajoja vaatimuksien suhteen, toisin kuin konsolilla.

      Konsolia olen harkinnut ostaa jo kauan, mutta ainoastaa NHL pelien takia.. Siksipä en sitä ostakaan..

    • Tuota..

      Ei jeesus noita 8-vuotiaita pleikkareitten omistajia...

    • jeesus3

      voi jeesus hanki tietoa enneku kirjottelet tämmösiä gta julkastaan pc:lle jouluks tai ens vuonna oon lukenu ja kattonu kaikilta keskustelupalsoita yms hanki faktoja enneku alat sanomaa tommosia

    • GTA V PClle

      Tulee se varmasti eikä tarvi mitää 3000 egen tehokonetta - Mulla on 400 egen kone ja pyörittää GTA IVtä saatanan hyvin.

      • asioista tiedän nääs

        Voi kuulkaa Tietokonenörtit Se ei teistä tee kovempia jätkiä että omistatte jonkun vitun "pc:n" eikä pleikkari tai Xbox pojujen tarvitse siinä uhota. Mitä vitun väliä on millä sitä vitun Grand Thef Autoa pelaa ja ei pc:ssä sen parempia grafiikoita ole kuin Playstationissakaan ja kyllä Se on suunniteltu tietokoneelle gta v tulee joko kesällä tai joulumyyntiin!!!!!! Sillä Tietokone pelien kehittely on haastavempaa kuin konsolipelien ja tarvitseeko leijua jos on 3000€ pöytäkone?? Eipä sulla ole muuta elämää kuin virtuaalimaailmassa pyöriminen "huh" näitä nyky pentuja ottakaas asioista selvää ennen kuin alatte puhua paskaa


      • 666saatana666
        asioista tiedän nääs kirjoitti:

        Voi kuulkaa Tietokonenörtit Se ei teistä tee kovempia jätkiä että omistatte jonkun vitun "pc:n" eikä pleikkari tai Xbox pojujen tarvitse siinä uhota. Mitä vitun väliä on millä sitä vitun Grand Thef Autoa pelaa ja ei pc:ssä sen parempia grafiikoita ole kuin Playstationissakaan ja kyllä Se on suunniteltu tietokoneelle gta v tulee joko kesällä tai joulumyyntiin!!!!!! Sillä Tietokone pelien kehittely on haastavempaa kuin konsolipelien ja tarvitseeko leijua jos on 3000€ pöytäkone?? Eipä sulla ole muuta elämää kuin virtuaalimaailmassa pyöriminen "huh" näitä nyky pentuja ottakaas asioista selvää ennen kuin alatte puhua paskaa

        Kyllä se nyt vaan on ihan fakta, että koneella saa grafiikat laitettua paremmaksi, mitä konsoleilla. Lisäksi joihinkin peleihin on vielä grafiikkamodejakin.


      • GTA V PClle
        asioista tiedän nääs kirjoitti:

        Voi kuulkaa Tietokonenörtit Se ei teistä tee kovempia jätkiä että omistatte jonkun vitun "pc:n" eikä pleikkari tai Xbox pojujen tarvitse siinä uhota. Mitä vitun väliä on millä sitä vitun Grand Thef Autoa pelaa ja ei pc:ssä sen parempia grafiikoita ole kuin Playstationissakaan ja kyllä Se on suunniteltu tietokoneelle gta v tulee joko kesällä tai joulumyyntiin!!!!!! Sillä Tietokone pelien kehittely on haastavempaa kuin konsolipelien ja tarvitseeko leijua jos on 3000€ pöytäkone?? Eipä sulla ole muuta elämää kuin virtuaalimaailmassa pyöriminen "huh" näitä nyky pentuja ottakaas asioista selvää ennen kuin alatte puhua paskaa

        Kyllä PC pyörittää pelei paremmin.


      • BF4 Ultra 100 FPS

        ''Mulla on 400 egen kone ja pyörittää GTA IVtä saatanan hyvin''
        Aivan varmasti.. low settingillä varmaan 20fps :DDDD
        köyhä


      • HAHHAHHAA
        BF4 Ultra 100 FPS kirjoitti:

        ''Mulla on 400 egen kone ja pyörittää GTA IVtä saatanan hyvin''
        Aivan varmasti.. low settingillä varmaan 20fps :DDDD
        köyhä

        Ja pappa betalar pakettikone.


    • faQ

      Miten konsolilla on paskempi pelata? Mulle ainaki käy hyvin pehmoinen sohva ja isoo TV mistä katson.

      • 666saatana666

        No sulle sitten käy. Jotkit ihmiset vaa tykkää hienommmista grafiikoista ja terävämmästä kuvasta koneella.


      • 666saatana666
        666saatana666 kirjoitti:

        No sulle sitten käy. Jotkit ihmiset vaa tykkää hienommmista grafiikoista ja terävämmästä kuvasta koneella.

        Ja voihan sitä sohvaa koneellakin käyttää, josse siitä on kiinni...


      • 15+5
        666saatana666 kirjoitti:

        Ja voihan sitä sohvaa koneellakin käyttää, josse siitä on kiinni...

        Minun mielestäni taas peliohjaimella on paljon mukavampi ja helpompi pelata eikä ne grafiikat ja kuvan terävyys ole minulle koko elämä. En ole myöskään niin nörtti että osaisin tehdä kaikki asiat puoliksikaan niin hyvin tietokoneella ilman että tulee jotain ongelmia.


      • 666saatana666
        15+5 kirjoitti:

        Minun mielestäni taas peliohjaimella on paljon mukavampi ja helpompi pelata eikä ne grafiikat ja kuvan terävyys ole minulle koko elämä. En ole myöskään niin nörtti että osaisin tehdä kaikki asiat puoliksikaan niin hyvin tietokoneella ilman että tulee jotain ongelmia.

        No saahan koneeseenki peliohjaimen.....


      • gamer666
        666saatana666 kirjoitti:

        No saahan koneeseenki peliohjaimen.....

        Ja loppujen lopuksi todettakoon että mitä vitun väliä? Kukin pelaa millä tykkää ja kyllä se gta v tulee pclle. R* itse vahvistanut.


      • 666saatana666
        gamer666 kirjoitti:

        Ja loppujen lopuksi todettakoon että mitä vitun väliä? Kukin pelaa millä tykkää ja kyllä se gta v tulee pclle. R* itse vahvistanut.

        Niinpä niin... Sitten kun loppuu sanottava, niin helppohan se on vaan todeta, että mitä väliä. Tässä oli vähänniinkun epäsuorasti ilmaistu kysymys "pc vs konsoli".


    • GTA_POJU VITTU XD

      Ei vitun kakara, Millä luulet että joku vitun 8v vanha konsoli sen ajan Hardwarel pyörittää GTA femmaa... 26 fps, 720p ja paskat AA:t yms.

      Nimenomaan "Laadukkaiden" pelien laatu pilataan kun pitää tehdä konsoliversio että typerimmätkin ihmiset saa kokea edes puolet siitä kokemuksesta jonka saat PC versiolla.

    • 666saatana666

      Ja sanonpa vielä....

      "PC:t on liian tehottomia pyörittämään laadukasta konsolipeliä"

      Siis voi jumalauta sinä siis luulet että konsolit olisivat tehokaampia kuin koneet? Jos nyt lähetään siitä, että GTA V pyörii boksilla sen 18-30fps 720p resoluutiolla ja pleikalla vain 15-25fps. Tarkista faktat ennenkuin huutelet.

      • 999jumala999

        alotushan ei missään nimessä ole provo.......


    • GTA V PCLLE

      Kyllä perkele tulee koska sen ostais miljoonat ja Rocktar tekee voittoo.

    • XBOX + PC Godtier

      Xbox 360= 250e tv

      PC= 3500e 90e(hiiri) 140e(näppis) 1000e x2(kaksi näyttöä) 300e (headset)

      umad?

      • jaaa a

        Jos hankit 3500e koneen. Voin vain sanoa että olet vitun tyhmä


      • ahlamsahlam

        Xbox360 250€ (kunnollinen iso)TV 400€--> pelit 10-20% kalliimpia = 650€--> pelit

        PC = Boksin tasoinen kone itse kasattuna 500€ 24" näyttö 200€ randomnäppis 15€--> headset 40€--> hiiri 10€--> = 765€ voit päivittää koneen kokoonpanoa sitämukaa kun rahaa on


    • jonne ei tiädä

      tarviiko gta iv hen hyvän koneen ?
      ????

    • Eipä genre kiinnosta

      Varmasti helpoin ja halvin tapa pelata GTA V on just toi : osta konsoli...

      Kattelin ja muuten on surkea peli ever...

    • gta-poju

      Nyt meni uusiksi konsoli-homot.

      a) Tehokoneet tulevat PCt muualta kuin suomesta = ei ole Teostoa siellä = 3000 kone täällä on 1500 kone ulkomailla!

      b) Gta tehtiin uudestaan "nykysukupolven" konsoleille, näyttää paremmalta kuin Xbox360 eli PS3 laitteilla ahahahahaahahahahahaahhbhahhahahahahahh

      Mukana myös sisäkuva-kusiSiva moodi, joka näyttää PASKALTA kun mittarit ei liiku!

      • Ei Teosto koneiden hintoihin vaikuta. Eikä se hintaeroa ole puolet vaikka mistä tilaisit.

        Ja vielä paremmalta se GTA5 tulee näyttämään PC:llä.


    • gta-poju
    • Taateli05

      Gta V on nyt 2015 PCllä että siinä näit haahaa

    • huehuehue666

      Tää on aika hauskaa luettavaa näin jälkeenpäin...

    • GamerGTA69
    • Anonyymi

      Pc on ihan hyvä jos on gtx 650.

    • Anonyymi

      Kyllä minun koneella se ainakin pyörii kun laitan asetukset alhaiselle grafiikalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe