Koulussa oli kivaa ;)

kuumakisu97

Eli tää on mun eka novelli, toivottavasti tykkäät(te) :) Ja päähenkilö on poika jonka nimi on Jani.

Oli koulupäivän viimeinen tunti, nimittäin fysiikan tunti. Jani seurasi mitä opettaja opetti ja kirjoitti taululle. Hän oli pitkään kattonut opettajan takapuolta, mutta ei häntä muuten kiihottanut tuo 48-vuotias kahden lapsen äiti. Janin luokalla oli toisaalta eräs tyttö, nimeltä Veera, jolla oli hyvän muotoiset ja isot rinnat sekä hyvä perse. Jani oli pitkään katsellut häntä, ja Veera Jania. Tunnin viimeinen minuutti alkoi. Veera oli lopettanut tehtävien teon, ja tiputti kynänsä. Hän kurkotti lattialta ottamaan kynää. Hänen tissinsä roikkuivat sen mukana. Jani katseli ihailevasti Veeran rintoja, ja hänen vehkeensä alkoi kovettua. Hän nolostui ja yritti peitellä seisokkiaan. Veera luultavasti huomasi tämän, ja iski silmää. Jani hämmästyi, mutta tajusi iskeä takaisin. Kellon viisari löi tasaa.

-Ja läksyksi taululla olevat tehtävät, hyvää viikonloppua, opettaja sanoi luokalle.
Oli tosiaan perjantai, ja nyt loppusi koulu.
_______________________________
Tarina jatkuu minämuodossa:

Katselin Veeran touhuja samalla pakaten kirjoja reppuun. Nousin tuolista ja piilottelin seisokkiani. Lähdin hieman hidastellen luokasta, Veera perässä. Jäin mukamassa näpräämään reppuani, odottaen Veeraa. Veera tuli luokasta.
-Moro, sanoin hymyillen.
-Moikka, mentäskö samaa matkaa kotiin? Veera kysyi virnuillen.
-Joo, tottakai, sanoin ja iskin silmää.
Tiesin heti mitä Veera ajoi takaa, mentäisiin niille tai meille, tai jonnekkin muualle, ehkä.
-Mun pitää käydä vessassa eka, sanoin.
-Haluakko että tuun mukaan? Veera kysyi ja iski silmää.
-Ei se pahaksikaan olisi, hymyilin ja katsoin Veeran rintoja.
Veeralla oli päällä pinkki toppi ja löysät minishortsit, olihan nyt kesä.
Lähdimme kulkemaan vessaa kohti. Kaikki olivat lähteneet, taino muilla luokilla oli tunteja vielä.
-Inva vai tavallinen? Veera kysyi vihjaavasti.
Vastasin samalla äänensävyllä:
-Tavallinen käy.

Veera meni edeltä vessaan ja kutsui minutkin mukaan. Laitoin oven lukkoo. Kumpikaan ei puhunut mitään vaan hymyili. Veera suuteli minua kiihkeästi ja vastasin suudelmaan. Siinä suudeltiin kiihkeästi ja mulla oli ihan kalu kovana. Samalla kun suudeltiin Veera laittoi kätensä housuihini ja tunnusteli munaani. Vetäsin Veeralta paidan pois ja napsautin rintaliivit pois hänen päältään. Rinnat oli vielä ihanemman näköiset mitä paita päällä. Veera otti housunsa pois, pikkuhousut myös.
Rupesin puristelemaan Veeran tissejä ja nuolemaan niitä. Veera avasi vyöni ja otti housut pois. Hän laski boxerini ja heitti ne vessan ulkopuolelle. Aloin runkkaamaan ja Veera meni vessanpönttöä vasten ja sanoi:
-Jani, pane mua.
Asetin munani Veeran pillun suulle ja aloin jyskyttämään kovaa vauhtia. Veera ähki ja sanoi hengästyneenä:
-Kovempaa, Jani, kovempaa, pane mua kovempaa.
Nopeutin tahtiani ja ähkin samalla. Veeran emätin oli litimärkä. Hiljennin panemisen vauhtia ja otin munani pillusta pois. Veera kyykistyi ja otti munani suuhun. Aloin runkkaamaan ja työntelemään munaa Veeran suuhun. Veera leikki kielellään ja nuoli terskan päätä.
-Laukeen kohta, sanoin ja otin laukustani kortsun ja asetin sen munaani. Laitoin vaihteeksi kielen pillunsuulle ja aloin nuolemaan. Veera puristeli rintojaan.
Otin taas siittimeni esiin ja aloin panemaan Veeraa. Työnsin munaa Veeran sisään yhä kovempaa, ja Veera sai orgasmin. Panin Veeraa huippunopeuttani ja laukesin. Veera piti pöntöstä kiinni ja kierähti selälleen. Hän levitti haaransa ja aloin jynssätä häntä. Loppujen lopuksi menimme 69 asentoon, jolloin Veera otti suihin ja minä nuolin hänen klitoriaan. Se oli taivaallista. Olin toivonut että saisin panna Veeraa, ja nyt se toteutui. Lopetimme seksin ja Veera vinkkasi:
-Tuu meille huomenna, niin jatketaan. Ps. Ei ketään kotona.
-Okei, huomenna klo 19.30, vinkkasin takaisin iskien silmää.

Jatkoa "huomisesta"?

6

4625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GoodUp

      Ehdottomasti jatkoa!!
      Lisää siihen vähäsen jotain käsiraudoilla/narulla sitomista ;)

    • homooo2

      pedofiili

    • ..,

      kopioitu tarina

    • Tuleeko sitä jatkoa?

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe