Alkoi kuumeella, kuume nousi äkillisesti yli 39, ja lihaskivut tulivat mukana,epäilin influenssaa.Tämä siis neljä viikkoa sitten.
Kolme viikkoa sitten kävin lääkärissä korvakivun takia,huomattiin ahtautuneet käytävät,muttei punoitusta ollut,sain korvatippoja.
Kuume on jatkuvaa lämpöilyä ollut nyt kolme viikkoa. välillä on vatsa sekaisin. Yskin todella pahasti iltaisin ja aamuisin,lima on kiinteää ja yskökset vihertäviä.
Kurkussa on jatkuva palantunne nieltäessä,kaulan imusolmukkeet ovat todella kipeät,ja toispuoleinen korvasärky on nieltäessä myös tyhjää. Tauti saattaa parantua hetkeksi, kts,.päiväksi,sitten iskee taas pahemmin.
kipuihin ei auta edes särky/tulehduskipulääkkeet.
Töistä pois jo 4 viikkoa. Lääkäri ei ottanut edes viljelmiä, tai crptä.
Alkaa olemaan usko koetuksella. Onko tämä flunssa???
omituisin flunssa koskaan?
riittäisjo
2
199
Vastaukset
- riittäisjo
yksi päivä pelästyin toden teolla,kun leuka meni lukkoon,puhe oli matalaa ja puuromaista.
Seuraavana päivänä taas tuntui kuin ei olisi kipeä ollenkaan,lepäsin koko päivän kuitenkin,oireet palautuivat illalla.. - Paha tauti
Myyräkuume?
Se voi ainakin oireilla monin eri tavoin ja hoitamattomana voi olla hengen vaarallinen. Voi mennä ainakin maksaan ja munuaisiin, jolloin alkaa olemaan henki kysymyksessä.
Mene lääkärille ja jos ne ei ehdota, ehdota itse myyräkuumetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984