Jos haluan erikoistua ympäristöpoliittisten asioiden ymmärtämiseen ja tutkimiseen, mitä minun kannattaisi opiskella pääaineenani? Taloustiede lienee ainakin yksi melko hyvä vaihtoehto; mutta mitä muita mahdollisuuksia minulla on? Valtio-oppi pyörii, yllätysten yllätys, politiikan ympärillä, mutta minulle on vähän epäselvä, kuinka paljon politologian tutkinto antaa käytännöllistä ymmärrystä. Ymmärtääkseni valtio-oppia pääaineenaan lukevat nimittäin käsittelevät aika paljon kaikenlaista sellaista, no, sanotaanko vaikkapa humanistisempaa kamaa kuten poliittisen ajattelun historiaa yms. Oli miten oli, mikä on oikea ala ympäristöpolitiikasta kiinnostuneelle ihmiselle? Laittakaa vaikka listaa perusteluineen, jos jaksatte. Kiitän joka tapauksessa jokaista niistä, jotka vaivautuvat osallistumaan tähän aiheeseen.
Ympäristöpolitiikka
11+2L
4
267
Vastaukset
- chii4
No menemällä lukemaan ympäristöpolitiikkaa pääaineena vaikkapa Helsinkiin, Tampereelle tai Joensuuhun. DAH.
- Teekkari89
Ympäristötekniikka? Ei pelkkää mutua, kovaa osaamista sitten pohjalla kun kommentoi ympäristöasioita.
- geargerg
Maatalous- ja metsätieteitä Helsinkiin tai Ympäristöpolitiikkaa Tampereelle. Esim,
- Onnea matkaan!
Ympäristönmuutos ja -politiikka Helsingin biotieteellisessä tiedekunnassa tai yhteiskuntapolitiikka Helsingin valtsikassa ja siihen sivuaineena ympäristöpolitiikka. Ja Tampereella on kai kanssa ympäristöpolitiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999