Jos haluan erikoistua ympäristöpoliittisten asioiden ymmärtämiseen ja tutkimiseen, mitä minun kannattaisi opiskella pääaineenani? Taloustiede lienee ainakin yksi melko hyvä vaihtoehto; mutta mitä muita mahdollisuuksia minulla on? Valtio-oppi pyörii, yllätysten yllätys, politiikan ympärillä, mutta minulle on vähän epäselvä, kuinka paljon politologian tutkinto antaa käytännöllistä ymmärrystä. Ymmärtääkseni valtio-oppia pääaineenaan lukevat nimittäin käsittelevät aika paljon kaikenlaista sellaista, no, sanotaanko vaikkapa humanistisempaa kamaa kuten poliittisen ajattelun historiaa yms. Oli miten oli, mikä on oikea ala ympäristöpolitiikasta kiinnostuneelle ihmiselle? Laittakaa vaikka listaa perusteluineen, jos jaksatte. Kiitän joka tapauksessa jokaista niistä, jotka vaivautuvat osallistumaan tähän aiheeseen.
Ympäristöpolitiikka
11+2L
4
250
Vastaukset
- chii4
No menemällä lukemaan ympäristöpolitiikkaa pääaineena vaikkapa Helsinkiin, Tampereelle tai Joensuuhun. DAH.
- Teekkari89
Ympäristötekniikka? Ei pelkkää mutua, kovaa osaamista sitten pohjalla kun kommentoi ympäristöasioita.
- geargerg
Maatalous- ja metsätieteitä Helsinkiin tai Ympäristöpolitiikkaa Tampereelle. Esim,
- Onnea matkaan!
Ympäristönmuutos ja -politiikka Helsingin biotieteellisessä tiedekunnassa tai yhteiskuntapolitiikka Helsingin valtsikassa ja siihen sivuaineena ympäristöpolitiikka. Ja Tampereella on kai kanssa ympäristöpolitiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852360- 431950
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!821745- 811534
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261254- 491250
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461208- 591111
- 481108