Esityslista hukassa?
Valtuuston kokous peruutettu?
9
245
Vastaukset
- suljettu kokous
Eipä näkynnä listaa!!!!
Lehdessä kuulutus ja asialista.
Missä mennään????- Voi hitsi
Olihan se lehdessä. Ai niin kaikille ei tule lehteä!
Olisiko pitänyt jättää tekemättä kuntalaisaloite viime kokoukseen.
Eipä senkään kohtalo ole tiedossa! On vieläkin unohtunut merkitä edelliseen pöytäkirjaan. Ehkä nettiin pöytäkirjan/esityslistan "laittajat" ovat yli työllistettyjä? Ehkä esityslista tulee nettiin tulevana tiistaina kuiten viimeksi kävi 2 kuukautta sitten.- en minäkään.
Mitäs tuosta sattuuhan niitä virheitä kenelle tahansa.
- 90809876
Asia on kontiksessa, jos valtuuston päättäjät ovat listansa saaneet.
- aina valleita
Piippo sanoi saaneensa kokouksessa puhelinviestin ja ilmoituksen, että valtuuston listat olivat sunnuntaina internetissä.
Ei muuten ollut, että elekää ees kehata valehdella.
Miksi muuten Piippo sai tämmösen ilmoittaa, sitähän ei ollut hallitus valmistellut.
Nurminen ei saanut kysyä Erkkilältä tk- asiaa, kun sitä ei hallitus ollut valmistellut, että Miktäh??!!Marssijärjestys mielivaltainen, vai onko ?
Kysyä ei nähtävästi enää saa, pitää vaan mukautua ?
Miksi demokratia on enää vain irvikuva ?
Nyt mennään jo pitkälti p.......sa.
-Pitääkö kansan olla aina hiljaa ?
-Onko kansa siis imbesillejä muutaman valtuutetun mielestä ?
-Miksi kysymykset on kiellettyjä ?
- Miksi päätöksienteko on muka aina oikein, miksi kritiikiä ei suvaita ?- hoh hoijaaaa
arto.lohvansuu kirjoitti:
Marssijärjestys mielivaltainen, vai onko ?
Kysyä ei nähtävästi enää saa, pitää vaan mukautua ?
Miksi demokratia on enää vain irvikuva ?
Nyt mennään jo pitkälti p.......sa.
-Pitääkö kansan olla aina hiljaa ?
-Onko kansa siis imbesillejä muutaman valtuutetun mielestä ?
-Miksi kysymykset on kiellettyjä ?
- Miksi päätöksienteko on muka aina oikein, miksi kritiikiä ei suvaita ?ihan meni kokous normaalisti vaika eräät taas pitkitti aivan jonnin joutavilla esityksillä. Siis aivan turhanpäiväistä "pätemistä" vaikka asioista ei paljoa ymmärretä!!!
- tuoa,tuota.
Kaikille muille oli selvää, leppäharjulle vain oli epäselvää koko homma.
"ymmärrätkö mitä tarkoitan"??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437