Valtuuston kokous peruutettu?

lista salainen?

Esityslista hukassa?

9

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suljettu kokous

      Eipä näkynnä listaa!!!!

      Lehdessä kuulutus ja asialista.

      Missä mennään????

      • Voi hitsi

        Olihan se lehdessä. Ai niin kaikille ei tule lehteä!


    • Olisiko pitänyt jättää tekemättä kuntalaisaloite viime kokoukseen.
      Eipä senkään kohtalo ole tiedossa! On vieläkin unohtunut merkitä edelliseen pöytäkirjaan. Ehkä nettiin pöytäkirjan/esityslistan "laittajat" ovat yli työllistettyjä? Ehkä esityslista tulee nettiin tulevana tiistaina kuiten viimeksi kävi 2 kuukautta sitten.

    • en minäkään.

      Mitäs tuosta sattuuhan niitä virheitä kenelle tahansa.

    • 90809876

      Asia on kontiksessa, jos valtuuston päättäjät ovat listansa saaneet.

    • aina valleita

      Piippo sanoi saaneensa kokouksessa puhelinviestin ja ilmoituksen, että valtuuston listat olivat sunnuntaina internetissä.

      Ei muuten ollut, että elekää ees kehata valehdella.

      Miksi muuten Piippo sai tämmösen ilmoittaa, sitähän ei ollut hallitus valmistellut.
      Nurminen ei saanut kysyä Erkkilältä tk- asiaa, kun sitä ei hallitus ollut valmistellut, että Miktäh??!!

      • Marssijärjestys mielivaltainen, vai onko ?
        Kysyä ei nähtävästi enää saa, pitää vaan mukautua ?
        Miksi demokratia on enää vain irvikuva ?


        Nyt mennään jo pitkälti p.......sa.
        -Pitääkö kansan olla aina hiljaa ?
        -Onko kansa siis imbesillejä muutaman valtuutetun mielestä ?
        -Miksi kysymykset on kiellettyjä ?
        - Miksi päätöksienteko on muka aina oikein, miksi kritiikiä ei suvaita ?


      • hoh hoijaaaa
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Marssijärjestys mielivaltainen, vai onko ?
        Kysyä ei nähtävästi enää saa, pitää vaan mukautua ?
        Miksi demokratia on enää vain irvikuva ?


        Nyt mennään jo pitkälti p.......sa.
        -Pitääkö kansan olla aina hiljaa ?
        -Onko kansa siis imbesillejä muutaman valtuutetun mielestä ?
        -Miksi kysymykset on kiellettyjä ?
        - Miksi päätöksienteko on muka aina oikein, miksi kritiikiä ei suvaita ?

        ihan meni kokous normaalisti vaika eräät taas pitkitti aivan jonnin joutavilla esityksillä. Siis aivan turhanpäiväistä "pätemistä" vaikka asioista ei paljoa ymmärretä!!!


    • tuoa,tuota.

      Kaikille muille oli selvää, leppäharjulle vain oli epäselvää koko homma.
      "ymmärrätkö mitä tarkoitan"??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe