Pääni menee pyörälle siitä hajusta joka tunkee ohjaamoon.
Mitä pissapoikaan tenun tilalle
21
280
Vastaukset
- mistä tenua saa?
Tuulilasin pesunestettä suosittelen, sitä löytyy monia tuoksuja ja tytöillekin löytyy oma tuoksu Lady Lasol.
- hy6tfg
ja löytyy täysin hajuttomiakin
- herkkä nenu?
no taitaa nuo pakkasen kestävät aina pikkusen kärytä, mutta kun jättää ne Drgonit ja tietyt hlpikset pois niin löytyy niit suht mietojakin myrkkyjä.
- egtqertq
Mittes Fairystä saa pakkasen kestävää?
- uusi asiako??
Fairy ei sovi mitenkään autoon. Pilaa kaikki pinnat.
- sitroen.
uusi asiako?? kirjoitti:
Fairy ei sovi mitenkään autoon. Pilaa kaikki pinnat.
Kuinka pian pilaa?
Minä olen lisännyt sattumanvaraisesti pissapoikaan Fairya jo 50 vuotta, tähänkin viimeiseen 20 vuotta, enkä vielä ole huomannut minkään pinnan pilaantuneen.
Samoin olen pessyt autojani Fairyllä yhtä kauan enkä ole vielä huomannut minkään pinnan pilaantuneen mitenkään.
Jokohan tuo pian alkaisi näkyä ja jos, niin miten sen huomaa? - Specsaver tai Instru
sitroen. kirjoitti:
Kuinka pian pilaa?
Minä olen lisännyt sattumanvaraisesti pissapoikaan Fairya jo 50 vuotta, tähänkin viimeiseen 20 vuotta, enkä vielä ole huomannut minkään pinnan pilaantuneen.
Samoin olen pessyt autojani Fairyllä yhtä kauan enkä ole vielä huomannut minkään pinnan pilaantuneen mitenkään.
Jokohan tuo pian alkaisi näkyä ja jos, niin miten sen huomaa?No anna mennä vaan jos et tosiaan huomaa ja tajua mitä Fairy tekee maalipinnalle.
Ei taida papan auto paljoa kiiltää? - Mumma mamma
Specsaver tai Instru kirjoitti:
No anna mennä vaan jos et tosiaan huomaa ja tajua mitä Fairy tekee maalipinnalle.
Ei taida papan auto paljoa kiiltää?Papan auto kiiltää kuin mustan kissan munat kuutamolla!
- tietämättömyys pilaa
Mumma mamma kirjoitti:
Papan auto kiiltää kuin mustan kissan munat kuutamolla!
no jos et ole lukenut mitään auton maalipintojen hoidosta, niin omahan on häpeäsi.
Maalipinta on pikkuisen erilainen kuin lasi tai rosteripinta.
- srtysety
Luetelkaa nyt niitä hajuttomia ja semmosia jotka jotain peseekin
- koita kestää, mies
Lady Lasol, miedompi tuoksu.
Tuo pakkasen kesto vaatii sellaisia myrkkyjä ja tahtovat haista.
- kyl niitä on
Minulla on hajutonta säiliössä, en muista enää merkkiä, mutta 4 litran kannu ja pöntössä lukee "Hajuton" ja pakkaskestävyys -25, eikä lantrata, vaan sellaisenaan käytetään, ja on käytössäkin hajuton.
- ehkä miedompi
no hajuton ja hajuton, kyllä ne vaan haisee.
- trgaety
Loraus Fairyä pesee hyvin kun tulee vaahtoa.
- yriaF
Fairy ei vaahtoa...
- paskat neuvot pois
Hihii, ja pakkesenkestoakin löytyy. Mukavaa sellainen vaatoaminen lasissa.
- nerot trollaa
yriaF kirjoitti:
Fairy ei vaahtoa...
vai ei, sitähän mainostetaan juuri sen vaahtoavuuden takia. Miksi ei samalla koiteta vaikka mäntysuopaa tai lipeää??
- kokeltu on
paskat neuvot pois kirjoitti:
Hihii, ja pakkesenkestoakin löytyy. Mukavaa sellainen vaatoaminen lasissa.
Loraus vain Fairyä sinne sekaan. Tulee vaahtoa ja pesutehoa mutta pakkasenkestävyys ei kärsi.
- astianpesut kotona
kokeltu on kirjoitti:
Loraus vain Fairyä sinne sekaan. Tulee vaahtoa ja pesutehoa mutta pakkasenkestävyys ei kärsi.
jos siellä on jo pakkasen kestävät litkut tankissa, mihin sitä fairyä tarvitaan??
- Denso
Minä käytän pesnesteenä Ranskalaista konjakkia.
- ytyä on
missä asut, voin tulla kusasee purkkin takaan ettei jäädy on meinaa semmoset hapot, kärtsää kylläkin lämpöisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742