Tarttisin kuulla tietoja ja kokemuksia tampereen lukioista. Olis mahtava kuulla teiltä jotka ootte ollu tai teidän kaverit on ollu siellä!
Sellasta perus tietoo, esim millane ilmapiiri ja millasta porukkaa :-)
Tampereen lukiot!
8
1142
Vastaukset
- tykkiläinen
TYK on paras :)! loistava ilmapiiri ja porukkaa laidasta laitaan. Itse tulin tykkiin ja tunsin tuskin ketään, mutta nopeasti sain ystäviä. Opettajat ovat myös loistavia.
- tuleva tamperelainen
lisääää!
UP
- miö
Heiii! Muaki kiinnostaa!
Onko klasussa ihan tylsää & ankeeta?
Mitä tammerkosken lukiolle kuuluu? - Upp
oisin ihan törkeen kiinnostunu klasusta mut haluisin kans kuulla muuta siitä koulusta haha!!
- rellulainen
Clasussa on ainakin aikaisemmin ollut hyvä yhteishenki, koska pienehkö lukio. Kaikki hyväksytään sellaisena kuin ovat. Tilat on mukavat. Olen Rellusta, mutta olen käynyt muutaman kurssin clasussa. Hyvä valinta, kuten myös Rellukin ;)
- Soonlight
Ite mietin kans tampereelle muuttamista ja lukioo! Mikä keskiarvo sulla on? Ja asuisitko yksin..vai mihin muutat?:)
Kokemuksia lisää kaivataan!!!!! - Luonnontiedelinjalla
Clasua ainakin voin älyttömästi suositella. Mahtava ilmapiiri ja hyvät opettajat.
Olen itse opiskellut puoli vuotta nyt Clasun luonnontiedelinjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703