Raisiossa ei taida olla yhtäkään liikettä, jossa pariston vaihto sujuu saman tien tai ainakin parin tunnin sisällä. Kelloliikkeitä kyllä on, mutta kelloseppä on sitten Turussa vai? Miten Koru-Anttila, vaihdetaanko siellä paristoja rannekelloihin? Naantalissa taitaa olla ihan oikeita kelloliikkeitä vai?
Että Turkuunko on mentävä, jos saman päivän aikana haluaa kellonsa takaisin?
rannekellon pariston vaihto
21
4828
Vastaukset
- Järkee vai ei
Mee paikanpäälle äläkä kysele tyhmiä. Mikähän uusavuton tämäkin taas on???
- ei onnistu
No, kun se on niin raskasta juosta kaikki putiikit läpi kyselemässä, että onnistuuko tämä nyt tässä ja miltei saman tien, vai olisko nopeempi mennä Turkuun suoraan.
Tämä on myös ikään kuin tiedote muille, jotka mahdollisesti tarvitsevat rannekelloonsa pariston vaihtoa, että parempi kuin menee Turkuun suoraan. Ei edes Myllyssä taida onnistua saman päivän aikana pariston vaihto kelloon.
Jos Naantalissa joku kunnon vanhanaikainen kellosepänliike on, saattaa onnistua vaihto siellä.
Raisiosta ei kannata lähteä hakemaan tätäkään pientä palvelua. - justpäinvastoin
Se on "vanha-avuttomuutta" että lähdetään fyysisesti kiertämään ja sokkona kyselmään. Kyvykäst nykyihminen osaa selvittää asiat etukäteen.
Olen lähdössä matkalle ja kellosta oli loppunut patteri ja pitäisi saada vaihdettua se nyt heti. - AnttilanKoru
justpäinvastoin kirjoitti:
Se on "vanha-avuttomuutta" että lähdetään fyysisesti kiertämään ja sokkona kyselmään. Kyvykäst nykyihminen osaa selvittää asiat etukäteen.
Olen lähdössä matkalle ja kellosta oli loppunut patteri ja pitäisi saada vaihdettua se nyt heti.Oletpa typerys! Patteri on yleensä seinässä kiinni, lämpöä antamassa ja kelloissa on PARISTO!
- onnistuu_heti
justpäinvastoin kirjoitti:
Olen lähdössä matkalle ja kellosta oli loppunut patteri ja pitäisi saada vaihdettua se nyt heti.Hei kuule, länsikeskuksen prisman yhteydessä olevassa kelloliikkeessä ainakin minä sain tässä muutama kuukausi sain kätevästi kelloni pariston vaihdettua. Muutama minuutti siinä meni. Ei siis tarvinnut jättää kelloa odottamaan kellosepän paikalle tuloa viikon päästä. Tosin sitä en tiedä, oliko mulla vain tuuria, että osaava henkilö sattui olemaan paikalla.
- Anonyymi
AnttilanKoru kirjoitti:
Oletpa typerys! Patteri on yleensä seinässä kiinni, lämpöä antamassa ja kelloissa on PARISTO!
Jos nyt kerran täytyy käydä viisastelemaan ja saivartelemaan niin kellon virtalähde on pari, useampi pari muodostaa pariston
- Iisi homma se on
Taitaa olla vanhus joka kyselee? Ei nykyään tarvita mitään palveluja kellon pariston vaihdossa vaan nyky-ihminen sen hoitaa parissa minuutissa ihan itse! Paristot ostat jossain kauppakeskuksessa käydessäsi! Jos et kykene niin anna yhteystietosi niin tulen pikaisesti vaihtamaan.....
- Helppo homma
Koru-Anttilassa paristonvaito on parin minuutin homma myyjättäreltä. Ei siihen hommaan tarvita kellosepän koulutusta.
- paristoasentaja
Jos haluaa tyhjästä maksaa niin koru-anttilaan vaan...
Vaan oletko tyhmempi kuin joku myyjä?
Jos et niin osta vaikka honkongista eurolla paristo ja laita se itse!!!!- Halpaa on
Tai maksa kaksi euroa, niin vaihtavat Koru-Anttilassa sen pariston. Ei ole kovin suuri hintaero.
- Halpaa on
Halpaa on kirjoitti:
Tai maksa kaksi euroa, niin vaihtavat Koru-Anttilassa sen pariston. Ei ole kovin suuri hintaero.
Siis pariston hinta on kaksi euroa asennettuna. Sama hintataso kuin Turussa. Mistä hyvästä näitä alapeukkuja tulee????
- Atlantic 21 jew
Osta automaattti tai vaikkapa vetokello....
- 4+11
Kuka enää rannekelloa käyttää kun kännykästä näkee ajan.
- KAG
4+11 kirjoitti:
Kuka enää rannekelloa käyttää kun kännykästä näkee ajan.
Vain teiniikäiset räkänokat ja muut vajakit tuijottavat jatkuvasti älykännykkänsä näyttöä.
- Muhani Jerimaa
Kyl Myllys onnistuu paikan pääl mikäli ei tarvii kellon olla vedenkestävää, muuten menee n. viikko.
- Palveleva liike
Tuolla taitaa onnistua, mutta soita ja varmista.
http://www.fonecta.fi/yritykset/Raisio/734996/Kultaseppa Veikko Suominen Oy- Olaa
Turussa aito kelloseppä Puutarhakatu 11-13
www.kallenkellojakoru.fi
- Aiakas
kULTASEPPÄ sUOMINEN KAANAANTIE, HOITAA PARISTON VAIHDOT DULLISESTI JA LAADUKKAASTI.
- kusetettu2017
Vaihdatin Myllyn alakerrassa Prismaa vastapäätä olevalla kellosepällä. EN SUOSITTELE!! Laskuttivat 20e pariston vaihdosta normaaliin Seikoon, jossa vakio kelloparisto ja pikapurkukiinnikkeet. Täyttä kusetusta, eivät meinanneet saada edes kantta auki. Operaatio jonka olisin itse hoitanut viidessä minuutissa vaati heiltä tunnin! Ja laskuttivat vielä naarmutusten lisäksi törkeää ylihintaa. En voi suositella, todella paskaa palvelua. Jatkossa vaihdan taas itse. Normaali kellosepällä tai kelloliikkeessä hommaan menee pari minuuttia ja se kustantaa sen 3-6 euroa.
- hulkkonen
Naantalissa onnistui varsin hyvin, liike sijaitsi keskustassa olisko Hopeapaja. Oli mukavaa palvelua ja odotellessa oli kiva katsella muita kelloja .
- Anonyymi
Tiedättekä mikä on rannekulli?
Se on niin iso vehje, että saat sen käärittyä ranteesi ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435880
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644855Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002502900- 122031
- 1651712
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1801563- 1041293
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181273Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961180- 601147