Mies pakeni poliiseja piikkimattoon

tahtoo tietää

Onko paikallinen tämä tyyppi?

27

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi...voi...

      Kuinka ollakkaan et bmw....

    • kuullut

      Kuulemma liukkonen.

      • niin siis

        kuka liukkonen?


    • 17+4

      Luonnonvalinta toimi! Jätkä poistui pilven päälle.

    • kun toisten asiat

      eikö sinullakaan ole muuta asiaa,

    • tahtoo tietää

      No eihän pyhäjärvellä muuta tiedetäkkään kuin toisten asiat.
      Mutta ihan sillä haluan asian tietää että jos tuttu sattuu olemaan tämä henkilö

    • toiveajatteluko

      sininen bmw?

    • Aksamies
      • Ikävä tapaus, järetöntä tuo kilvanajo kummaltakin osapuolelta.
        Matka ollut Vaskikellolta -lintulahteen.
        Tuolla matkalla ois ehkä ollut monta vaaranpaikkaa sivullisille, miksi toimintatapoja ei muuteta.
        Poliisin määrää kyllä herrat osaa vähentää, mutta eivät osaa muita keinoja käyttää ja ohjeistuksia muuttaa.
        Milloinhan poliisijohtoon saatas joku ammatilainen poliisien porukasta, eikä mitään poliittista " osaajaa " ?


      • Paha sai palkkansa
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Ikävä tapaus, järetöntä tuo kilvanajo kummaltakin osapuolelta.
        Matka ollut Vaskikellolta -lintulahteen.
        Tuolla matkalla ois ehkä ollut monta vaaranpaikkaa sivullisille, miksi toimintatapoja ei muuteta.
        Poliisin määrää kyllä herrat osaa vähentää, mutta eivät osaa muita keinoja käyttää ja ohjeistuksia muuttaa.
        Milloinhan poliisijohtoon saatas joku ammatilainen poliisien porukasta, eikä mitään poliittista " osaajaa " ?

        No jo on. Poliisi valvoo lakia ja toimii sen mukaisesti.
        Jos tästä tapahtuneesta jotain opimme (kaikki ei opi silti vieläkään) niin;
        ei kannata ajaa ylinopeutta, ei kannata uhmata poliisin pysähtymiskäskyä, liikenteessä kannattaa noudattaa liikennesääntöjä ja huomioida myös muutkin tielläliikkujat.
        Jos ihmiset noudattaisivat lakeja, sääntöjä, ohjeita jne. ei poliisia tarvittaisi. Näyttää kuitenkin siltä että näitä "Minä ite" piittaamattomia yksilöitä on ja niitä tulee koko ajan lisää.


      • allahsdh
        Paha sai palkkansa kirjoitti:

        No jo on. Poliisi valvoo lakia ja toimii sen mukaisesti.
        Jos tästä tapahtuneesta jotain opimme (kaikki ei opi silti vieläkään) niin;
        ei kannata ajaa ylinopeutta, ei kannata uhmata poliisin pysähtymiskäskyä, liikenteessä kannattaa noudattaa liikennesääntöjä ja huomioida myös muutkin tielläliikkujat.
        Jos ihmiset noudattaisivat lakeja, sääntöjä, ohjeita jne. ei poliisia tarvittaisi. Näyttää kuitenkin siltä että näitä "Minä ite" piittaamattomia yksilöitä on ja niitä tulee koko ajan lisää.

        poliisin olis ollu järkevää lopettaa takaa ajo tuossa nii vois olla että pemaristi olis hengissä ku ei ois tarvinnu ajaa poliiseja pakoon, olis hetken päästelly yli nopeutta ja se ois loppunu


      • Rudolf Rosvo
        allahsdh kirjoitti:

        poliisin olis ollu järkevää lopettaa takaa ajo tuossa nii vois olla että pemaristi olis hengissä ku ei ois tarvinnu ajaa poliiseja pakoon, olis hetken päästelly yli nopeutta ja se ois loppunu

        Siis ootko sinä ihan tosissaan? Jos auto on varastettu, niin ei sitä tosiaanakaan voi päästää pakenemaan. Jos poliisi edes kerran noin tekisi, niin montakohan autovarasta he saisivat kiinni tulevaisuudessa?

        Sitten on eri asia jos kuljettaja on tunnettu henkilö, tai auto ei ole varastettu. Tällöin voidaan odotella vaikka hurjastelijan kotipihassa, tai laittaa partioita vastaan.

        Toivottavasti on pelokkeena muille rosvoille...


      • Oikeus voitti
        allahsdh kirjoitti:

        poliisin olis ollu järkevää lopettaa takaa ajo tuossa nii vois olla että pemaristi olis hengissä ku ei ois tarvinnu ajaa poliiseja pakoon, olis hetken päästelly yli nopeutta ja se ois loppunu

        Mitä tommosen idiootin hengissä pysymisestä olisi ollut hyötyä? Ei mitään. Joten niin makaat kuin petaat...


      • mitäs pienistä vai
        allahsdh kirjoitti:

        poliisin olis ollu järkevää lopettaa takaa ajo tuossa nii vois olla että pemaristi olis hengissä ku ei ois tarvinnu ajaa poliiseja pakoon, olis hetken päästelly yli nopeutta ja se ois loppunu

        Montakohan olisi tuossa tapauksessa kuollut tai vammautunut jopa 200km/h hurjastelleen yliajamana?


    • ikivötkylä

      Siinä se paraskin kommentoija!!

    • toistanut tekosensa.

      hyvä ettei tappanut sivullisia.

    • että on ahistanut...

      Ei pohjanmaalta tyhmät tuohon lopu, odotellaan seuraavaa...

      • yyyyyyyyyyttttt

        Pyhäjärvi ei oo oikein pohjanmaata, eikä savoa, eikä keski-suomea.


    • takaa-ajo

      lopetettu ennen Pihtipudasta....
      lainaus keskisuomalaisesta

      ""Suurimmillaan ajonopeus oli noin 200 km/h. Koska miehen ajo kävi entistä vaarallisemmaksi, poliisi luopui takaa-ajosta ennen Pihtiputaan keskustaa. Mies jatkoi huomattavalla ylinopeudella etelää kohti.

      Toinen poliisipartio yritti pysäyttää autoa ennen Viitasaaren keskustaa. Kuljettaja ei tälläkään kertaa totellut pysähtymiskäskyä, vaan jatkoi 182 km/h:n vauhdilla edelleen kohti Äänekoskea.

      Tässä vaiheessa poliisi päätti pysäyttää miehen piikkimatolla. Ensimmäinen pysäyttämisyritys Lintulahden pohjoispuolella keskeytettiin, koska siitä olisi mahdollisesti aiheutunut vaaraa sivullisille tiellä liikkujille.""""

    • esimerkillistä.

      Piikkimatto on juuri tuollaisia varten,

      • temmes...

        Muutamia vuosia sitte piikkimatto ol joululahjavinkki monissa lehissä.


      • Ran Tan Plan
        temmes... kirjoitti:

        Muutamia vuosia sitte piikkimatto ol joululahjavinkki monissa lehissä.

        Saas nähdä milloin ihmiset alkaa laitella piikimattoja tielle ?
        En ihmettelis yhtään.


    • pääläri-erkki

      Kohta pääsöö puolukkaan toverit!

      • Ei enää tänä syksynä

        Puolukat on jo poimittu Erkki :D


    • minusta.

      Piikkimatto on hyvä matto.

      • nuori 35

        Onko pyhäjärvellä piikkimattoja.?


    • on..

      On.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe