On näivettynyt , tapahtumaköyhä maalaiskunta Lahden liepeillä. Kehityksessä aina jäljessä. Ihmiset on kuin suoraan jostain junttimaalaiskomediasta, kovia kyyläämään ja tuijottamaan massasta poikkeavia. ( Varsinkin uusi S-market on oiva paikka vihamieliselle tuijottamiselle vähänkin kaupunkilaistyyliselle pukeutujalle). Täällä kun ei ole vaatekauppoja niin kansa pukeutuu verkkareihin tai maastopukuun.
Hollola on täynnä uskovaisia, vanhuksia tai kehitysvammaisia.
Hollola
9
216
Vastaukset
- 55055
Onhan siellä kylänsankari ja hyväntuoja JUNTTI....
- Olkaa vihaisia
Paikallinen tapa (kuten lahdessakin), olla tyytymätön ja vihamielinen ihan joka asiasta.
Ei yhtään positiivista ajatusta sen alueen asukkailla. - Anonyymi
Aika kuollutta on joo. Eläkeläisille hyvä mesta.
- Anonyymi
Työttömien määrästä päätellen kehareit aika paljo
- Anonyymi
Yhtä sukurakkaita todellakin.
- Anonyymi
Emme ole puhuneet mutta seuraan sinua metsään.
- Anonyymi
Outoja ihmisiä. Seuraavat metsään ja kaikkialle mutta eivät puhu mitään. Hymyily kiellettyä tai turpiin tulee.
- Anonyymi
Isot lihavat miehetki kuiskailee siellä kuin pikkutytöt.
- Anonyymi
Mahtaa olla tylsää siellä kun viikonloppuisin seurataan metsään ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026