Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla edullinen ostopaikka ja aseunnuspaikka. Asun Kymenlaaksossa.
Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007
7
259
Vastaukset
- lääkärin ohje
Taidat olla joku rapajuoppo, myy auto pois ja osta rahoilla viinaa!
- ????????????????????
hamalake kirjoitti:
Ei, en ole kaltaisesi juoppo!
Jos ei ole juoppo, mihin tarvitsee alkolukkoa autossa?
- 20+11
Ei ole myynnissä. Ostat uuden joka maksaa 1500 euroa asennuksineen minkä jälkeen muutoskatsastus sekä kalibrointi 2 kk välein vähän alle 100 euroa. Voin myydä sinulle vuoden päästä 1500 eurolla lähes käyttämättömän.
- karu totuus
Myy auto ja osta saaduilla rahoilla lisää viinaa. Rahaa jää myös taksiin. Olet juoppo, et tarvitse autoa.
Moi hamalake.
Eikö kunnollinen alkomittari riittäisi?
Puhallus-sellainen.- --------
Laita ostetaan-ilmoitus
http://www.tori.fi/
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448981
- 785492
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383954- 523336
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543322Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341962
- 2091747