Manga/anime vinkkejä kaikille

ichigo<3masay

Olen 13 vuotias ja haluaisin tietää hyviä anime sarjoja sekä manga kirjoja...pyytäisin että mainitsisitte missä katsottavat jaksot näkyy(esim:YouTube),mikä on ikä raja(!myös oma mielipide ikä rajaan!)mikä tekstitys ja/tai puhe kieli(mieluiten enkku ja suomi:Japani puheena jos on tekstitys)ja kertoisitte siitä hieman.!HUOM!ei juoni paljastuksia!!!toivottavasti voitte myös kertoa kirjoista että mistä niitä saa(esim:kirjasto)ikä raja ja mieluiten SUOMEKSI...kerron itsekin täällä välillä ohjelmia joita olen löytänyt!
P.S.kertokaa myös ne ohjelmat ja kirjat joista ette ehkä pitäneet jotta joku muu voi löytää sen oman suosikin.EI KIROILUJA,KIUSAAMISTA JA MUUTA SELLAISTA

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ichigo<3masay

      Eli siis mun katsomat ovat
      YouTube->save me lollipop/mamotte lollipop:ihana tarina tytöstä ja kahdesta pojasta jotka eivät ole maasta...vain 12 jaksoa,enkuksi tekstitetty,hyvin piirretty,minu ikä raja 10-12vuotiaista ylös
      YouTube->tokyo mew mew:julmetun ihana myös suomeksi seitsemän kirjan sarjana ala mode.k.10
      YouTube->yumeiro patissiere( professional)ihmisille jotka pitävät kakuista.k.10
      YouTube->ouran high school host club.ihan ok alku tylsä k.10
      YouTube->mermaid melody pichi pichi pitchi.yksi suosikeista mutta en ole löytänyt kaikkia jaksoja.k.11.myös kirjoina
      Navi luna löytyy kirjoina kirjastosta.
      En tiedä mistä äitini osti semmoisen kirjan kuin pieni suklaapuoti joka toteuttaa kaikki toiveesi.juoni joka toistaa itseään.monta pikku tarinaan.k10
      Alice 19 th .itse pidän vaikkei ole kauheasti sitä mistä yleensä pidän.k12
      Kitchen princess mukava kirja sarja..k.10
      Kaikki kirjat suomeksi ja ohjelmat enkiksi

    • animewatcher02

      Love hina Osat 1-6 K-7-11 Löytyy piikkiön ja kaarinan kirjastost
      School Rumble Oli eka sarjani. Osat 1-6 löytyy kans kirjastost K-7-11
      Full Metal Panic 1-6 Osat Löytyy ainakin Raision kirjastotalost K-11
      Full Metal Alchemist 1-13 1-6 osat löytyy Minun Naantalin kirjastosta Ja loput voi ostaa Jostain Anttilast Citymarketist tai netist K-11 Mut 3 levyy on K-18 Mut en tajuu miks Must niidenki pitäis olla K-11
      Weed Osat 1-8 K-11 löytyy bibliost!
      Fruits Basket 1-6 Löytyy kirjastost kans
      Final Fantasy Unlimited Osat 1-7 Kuus ekaa kirjastost ja vika osa ostais. Löytyy Naantalin Kirjastost
      Yu-Gi-Oh GX Turun pääkirjasto DVD:nä 5 osaa suomi DUB

    • ichigo<3masay

      Kiitos viestistä...löysin sellaisen ohjelman youtubesta kuin clannad k.10-12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe