En tiedä olenko niin sokea, vai voiko Google olla yksi motherF********* että se ei anna sinulle erillistä listaa maksamistasi ohjelmista.
Siis todellakin. Jos olen ostanut android sovelluksia muutaman satasen edestä ja olen kokeillut jokaisesta ohjelmasta monta eri versiota ja yhden ostanut. Eli kokonais listassani löytyy joku 700 ohjelmaa. Se ei vielä ole se ongelma. Vaan nimenomaan en edes näe niistä listatuista ohjelmista (jotkut olen kerran asentanut ja poistanut ja jäävät tyhmään listaan) ovatko ne maksullisia vai eivät?
Toisinsanoen. Kännykässä oli toistakymmentä ohjelmaa mitä käytän vakituisesti. Tein varmuuskopion ja käytin kännykkää huollossa. Nytten kännykkä tuli takaisin ja tein palautuksen. Tadaa! Ohjelmat eivät palautuneet. Onneksi kaikki voi ladata uudestaan. Teoriassa! Jos vain tietäisin ulkomuistista suoraan kaikkien ohjelmien nimet ja sitä rataa!
Tulen käymään tuon listan netissä läpi, mikä ei ole mahdoton tehtävä. Ongelma on vain että en edes näe mikä niistä on maksullinen ja mikä ei!
Siis mitä mä jätän huomioimatta? Vai voiko Google pimittää multa tiedon tusinoittain ostamistani ohjelmista? Enkö ole maksanut niistä ja ole velvollinen saamaan tiedon maksetuista ohjelmistani!
En niin kännykän kautta, enkä netin kautta omalla google sivuilla pysty mitenkään järkvästi kahtomaan maksettuja ohjelmiani!
Tämä on joko GOOGLEN IDIOTISMIA tai omaani ;) Mutta kertokaa ihmeessä jos joku tietää asiasta jotain!
Kysyn täältä eka ja sitten kaivan sähköpostin suoraan googlelle jos ei muuta ;) Pyydän niiltä sit sitä listaa ja kiusaan niitä asiasta :P
Lista omista maksullisista sovelluksista androidilla?
Hiillosperuna
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661632Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711093