Kiinnostaa kuulla onko auton määräaikaishuollot tosiaan näin kalliita pääkaupunkiseudulla, itsellä työsuhdeauto joka on tasan 30 tkm välein huollossa, en tiedä mitä se maksaa ei siis ole vertailupohjaa.
Mitsubishi ASX vm -11 ajettu 22 tkm. Eli toisessa määräaikaishuollossa vaikka ajomäärä on tosiaan noin alhainen, auto siis perheen kakkosauto.
- huolto
- öljyt
- ongelmajätemaksu
- puhdistuskemikaali?
- öljysuodatin
- ilmansuodatin
- raitisilmasuodatin
Toi raitisilma suodatin vaihdettiin keväällä takuuseen kun lämpötilansäätö ei toiminut. En kyllä ymmärrä miten se vaikuttaa tuohon mutta talvellahan tuo taas nähdään.
Hinta huollolle oli € 546,73.-
Jotenkin on kalliin oloinen vaikka kyseessä on varmaankin ns. "ISO" iso huolto.
Mitäs mieltä ootte?
4
206
Vastaukset
- Kallis silti.
On kyllä aika kova hinta vaikka olisikin ns. iso huolto. Varsinkin jos siellä ei ole jouduttu tekemään mitään ylimääräistä, mutta toisaalta eihän niistäkään laskuttaa voi kun noin tuore ja takuunalainen auto vielä.
Olisihan ne ylimääräiset varmasti siellä paperilla mainittu.
Toisaalta eihän noi kilometrit meinaa mitään, tuohon huoltomaksuun ajaisi paljon enemmänkin, mutta eikös se huoltoon kutsu tule tauluun silloinkin kun vuosi tulee täyteen?- huolenpitosopimus
Moi, minulla on Colt 09 ja siinä on huollenpitosopimus joka maksaa 39.00€ kuukaudessa ja se kattaa kaikki osat ja tietenkin joka vuosi täydellisen huollon, sopimus on ollut nyt ollut 4-vuotta ja jatkuu vielä 2-vuotta, oli ensimmäiset 3-vuotta 24.00€/kk, en pidä pahana, saa nähdä sitten kun sopimus lopuu että paljonko maksaa huollot.
- Jeppes
kovaa hintatasoa olen ihmetellyt, kehtaavatkin laskuttaa tuollaisia summia määräaikaishuollosta, jossa ei vaihdettu kuin öljjyt ja suodattimet. no toki siinä on muitakin tarkastuskohtia, mutta oikeampi hinta oli n. 400e pks hintatasolla.
itse vaihdankin auton huoltopaikaaa siihen toiseen pääkaup.seudulla merkkihuoltoa mitsuun tarjoavaan - on edes muutaman kympin halvempi. - Jorkka 52
En ole maksanut auton huollosta muutamaa satasta enempää. Kun meni tuo ECU mitsusta mykäksi, joutui pulittamaan peräti 600euroa korjauksesta. Käsittämätön summa!. Yleensä alle satkun menoilla on auton korjauksista selvinnyt, mutta tämä mitsu (Sigma 3.00 V6V24 F 16A, vm. 1991) taitaa olla kallis ylläpidettävä, vaikakin 12:een vuoteen ei ole tarvinnut juuri muita korjauskuluja maksaa.
Jorkka 52 Joensuusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192