Mistä te bi-ihmiset löydätte seuraa?

Almuskainen

Moikka!

Olen tässä yrittänyt etsiä itselleni bi-naista seurakseni jo monen vuoden ajan, mutta ei tunnu löytyvän. Netissä on vaan feikkejä.. "Alan" baareista ei ole löytynyt.. Pareja kyllä löytyisi, mutta haluan vaan naisen kanssa pitää hauskaa..

Kertokaa mulle mistä te olette seuranne löytäneet? Alan olee jo epätoivoinen.

53

11304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • all i need is love

      en mistään valitettavasti :/

      • -syysunelma-

        Näin, täytyy yhtyä edelliseen .... tosi vaikeaahan se ystävän löytäminen on, ja jos ei asu etelä-suomessa, eikä muutenkaan isoissa kaupungeissa....ja on viel naimissa, niin vaikeus-astetta riittää... Mutta toivoa ei saa menettää...


      • Pääkaupunkiseutu
        -syysunelma- kirjoitti:

        Näin, täytyy yhtyä edelliseen .... tosi vaikeaahan se ystävän löytäminen on, ja jos ei asu etelä-suomessa, eikä muutenkaan isoissa kaupungeissa....ja on viel naimissa, niin vaikeus-astetta riittää... Mutta toivoa ei saa menettää...

        Olen naimisissa, tosin asun pääkaupunkiseudulla...


      • -syysunelma-
        Pääkaupunkiseutu kirjoitti:

        Olen naimisissa, tosin asun pääkaupunkiseudulla...

        Niin........ välimatkaa on satoja km:jä niin..... : (


    • Miffe

      Ois hauska tehä joku joukkotapaaminen bi-naisten kesken, mutta tuskin monikaan tulis loppupeleissä pakaille :/

    • kyllä löytyy

      Miks sen pitää olla just bi? Miksei lesbotytöt kelpaa?

      • tottakai

        Kelpaa mulle, jos niillä ei ole asenne ongelmaa bisseijä vastaan :)


    • Almuskainen

      Siis kyllä lesbotytöt/naiset kelpaa myös.. Mutta jokaikinen lesbo, johon olen törmännyt on niin "bi-vastainen", ettei sitten suostu mihinkään. Enkä viitsi valehdella, että olen lesbo, että saisin jotain. :)

    • maaseudunlady

      Olisi jokin bi-treffi palsta...minäkin etsin sitä jotakin, en niinkään seksin kaipuussa, tuntuu että useimmat ovat vain sitä vailla, niin olen jotenkin väsynyt etsimään.

      • Miffee

        Tuntuu, että jos sanoo olevansa bi niin luullaan heti, että ettii vaan seksiseuraa. Eihän se niin meee !


      • Muffeee
        Miffee kirjoitti:

        Tuntuu, että jos sanoo olevansa bi niin luullaan heti, että ettii vaan seksiseuraa. Eihän se niin meee !

        Näin juuri.


      • ei hyvää päivää

        Et sitten tajunnut, että ihan tällä Suomi24-palstalla on tuo treffiosio, jossa voi rajata bi-ihmiset?


    • smuffis

      Kirjekamuiksi löysin pari tyyppiä keväällä. Toinen tosin rakastu muhun, ja koskei mulla ollu tunteita häntä kohtaan niin ystävyyskin sitten loppui. Mutta lisääkin kamuja kaipaisin :)

    • Täällä toinen maaseudun asukki. Kavereita on vähän ja kun niiden löytäminen tuntuu olevan vaikeeta niin vasta se on vaikeeta löytää toisia bi naisia. Itsekin haluaisi ystävyyttä enemmin kuin seksiä...

      • maaseudunlady

        Voi vitsi, miten me oikein pääsisimme tutustuun...asun itse oulun korkeudella.


      • kyllä sitäkin kaipaa

        Totta näin miehenä, mutta vaikka kuinka vakuuttaa niin kyllä sitä seksiäkin kaipaa aivan takuulla:)


    • Almuskainen

      No niin, heti täällä sovitaan treffejä. :D Mäkin nyt ilmoitan asuvani Varsinais-Suomessa, aika liki Turkua. Anyone? Niin juu, ikää mulla on 27. :)

    • Pimpelipom92

      Täällä 21v tyttö Kymenlaaksosta :)

      • alunen

        Täällä ois kans toinen Kymenlaaksosta.


      • ystävä

        Olen bi henkinen mies kans Kymenlaaksossa. Seksi ei ole päällimmäisenä mielessä vaan ystävyys ja keskustelu. Kirjoittele. Ystä[email protected]


    • Toinen

      Onko PK-seudulta naisellisia neitosia? :)

      • bi-femme

        On :) ootko ite naisellinen?


      • Anonyymi
        bi-femme kirjoitti:

        On :) ootko ite naisellinen?

        Vieläkö pk seudulla joku


    • mää

      onko oulun seudulla järkeviä ihmisiä, jotka ei etsi seksiseuraa?
      voisi joskus käydä jonku kans vain vaikka oulussa kahvilla ja jutustella.

      • kahville

        kyllä on.Oulussa
        laita txt 0404623797


      • mää
        kahville kirjoitti:

        kyllä on.Oulussa
        laita txt 0404623797

        anteeksi, mutta olisin todella typerä, jos laittaisin viestiä netistä saamaani numeroon. voit tietysti olla todellinen ja mukava nainen, mutta minä en sitä voi tietää. :)


    • tre1

      Hei,

      Täältä löytyisi naisellinen bi-nainen Helsingistä. Laittakaa viestiä, jos kiinnostaa. Osoite on [email protected].

    • Kyllähän se voi olla vaikea sitä seuraa löytää, ainakin Kainuusta.

    • peepingtommi1

      Suoraan sanottuna, ei löydy mistään. Vaikka olen pk-seudulta, ei silti täältä löydy mitään. Bimiehelle seuran löytyminen voi olla vaikeampaa kuin naiselle, koska heteronaiset karttavat ja homot vielä enemmän.

      • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Kyllä sä homomiehiltä ainakin munaa saat jos tahdot kun menet Vogueen tai Keltaiseen ruusuun:)


      • peepingtommi1
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Kyllä sä homomiehiltä ainakin munaa saat jos tahdot kun menet Vogueen tai Keltaiseen ruusuun:)

        En ole seksiä etsimässä vaan ystäviä/harrastuskavereita, joten sekin rajoittaa.


      • Anonyymi
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Kyllä sä homomiehiltä ainakin munaa saat jos tahdot kun menet Vogueen tai Keltaiseen ruusuun:)

        Päinvastoin.
        Peppua tai suuta.


    • Qruiserilainen

      Hei ja myös kaikille!

      Kokeilkaa sitä Qruiser.comiin koska etsimällä ehkä helpompi löytyä tai ihan mitä toivoisitte etsimänne.

    • Miffe

      Juu Qruiser on ihan hyvä, mutta ihmiset siellä on tooooosi ujoja laittamaan viestiä. Mukaan lukien minä 8)

      • Qruiserilainen

        Niin kai on,että ujoja siellä :-).En itse ole kovin ujo ole,mutta uskallan kyllä laittaa viestiä.Saa nähdä sitten jos laitan viestiä että uskallaako joku vastata :-D.


    • sodejp
    • hehhehhui

      qruiserista löydy kun sekopäitä,ilmoitustaulu ja keskustelut heidän hallinnassa

      • Oisko1

        siellähän on homoja pääasiassa, olisko siitä kiinni?


    • deleted Q

      ehhei on muuten ihan bisse joka siellä suurimpana häärää

    • fullmoonmira
    • belle1

      Etsin itselleni naisellista bi- seuraa. Seurustelen miehen kanssa, mutta joskus olisi kiva "leikkiä" ja hyväillä naista (mieheni on sinut asian kanssa).. Mikäli voit joskus tulla käymään Treen seudulla minua tapaamassa niin laita viestiä. Luotettavuus ihmisessä on tärkeintä mitä arvostan ja pidän siitä että ihminen huolehtii ulkoisesta olemuksestaan, kuten itsekin teen. Olisi kiva saada uusi luotettava ystävä. laita viestiä mikäli koet, että kiinnostaa
      [email protected]

    • Anonyymi

      66v bimies Turusta olen !

    • Anonyymi

      Enpä oo löytänyt. 43v bi nainen.

      • Anonyymi

        44v bi-nainen. Ja haen ihan vaan seksiseuraa kokoon katsomatta.


      • Anonyymi

        En ole myöskään löytänyt, mutta en halua varattua. Kaikki lähestyneet naiset on olleet miehen kanssa liitossa ja halunneet naissuhteen rinnalle. Minä taas haluan kunnon parisuhteen vapaan naisen kanssa.


    • Anonyymi

      On kyllä aika vaikeaa löytää bi seuraa en itsekään ole siinä onnistunut. Tein profiilin Suomi 24 sivulle, mutta ei siitä mitään tullut kun kaikki oli miehiä ja eivät osanneet lukea että en kaipaa heidän seuraansa ja sitten tuli huorittelua ja muuta haukkumista.

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi

        Ei ole bi naisista ruuhkaa. Kun löytäisi sen itsenäisen villikon hauskan viettoon, niin vois lakata vonkaamasta.


    • Anonyymi

      Siis mitäh! Ei kai bi tarkoita polyamoriaa. ..Jotkut on naimisissa ja silti etsitään naisseuraa "kaikkeen kivaan". Huh huh.. ei kaikki bi seksuaaliset ole polyamorisia.. ihme Ettei seuraa löydy.

    • Itse loin vastikään tuonne S24-treffien puolelle profiilin joten nähtäväksi jää, että tärppääkö sieltä sellainen sopiva ja passeli kaveri ;)

    • Anonyymi

      Nostetaanpa vanhaa ketjua. Mistä 55v binainen löytäisi naisen pysyvämmäksi seuraksi? Ihan vaan naisen, ei miestä siinä sivussa. Olen sinkku ja en halua satunnaista hoitoa tai tarjouksia parista. Keskustelutaitoinen ja luotettava, liikunnallisuus plussaa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe