perheeni on parhaillaan krabilla, kysyvät minulta täällä koto suomessa neuvoa tulisiko heidän siirtyä jonnekin etteivät jää tuon myrskyn alle.
olen etsinyt tietoa mm. täältä: http://www.tmd.go.th/en/daily_forecast.php
mutta huonon kielipään ja vielä loistavamman googlen translaten kanssa olen noin niinkun sormi keskellä suuta.
edellisenä päivänä olin tuolta katsovinani että myrsky etenisi mukdahanin korkeudelta länteen jolloin krabi jäisi juuri sen alapuolle, mutta onko se näin? onko se jo muuttunut, eli tuulen suunta vaihtunut?
sitten tuolla sanotaan että iskee kovaa thaimaan lahdelle.. karttaa kun katselen, niin mielestäni tuo krabi on nimenomaan lahdessa, poukamassa..?
huolettaa kun siellä pieniä lapsia matkassa. jokunen puu lähtenyt ja auto kuulemma mennyt katolleen. pikku tuulia.
olisiko joku niin kiltti, että edes hieman minulle tilannetta valottaisi, onko krabi jäämässä myrskyn jalkoihin?
wutip taifuuni
3
243
Vastaukset
- kysyä neuvoa
Miksi ne sinulta täältä suomesta neuvoa kysyy ??? Hotelleissa on reception he tietävät varmaankin paremmin. Turhat huolet pois.
- huolestunutminä
no enpä tiedä miksi kysyvät sitä mikäkin mietin ja se on syy miksi huoleni on kova, sillä he ovat käyneet thaimaan eri kolkissa useita kertoja ollen siellä välillä useammankin kuukauden putkeen. lisäksi heidän matkassaan on alun perin thaimaasta kotoisin oleva immeinen, ja siltikin kysyvät neuvoa että mihin päin myrsky on etenemässä!
eivät vatrmasti halua jäädä sen alle, haluavat siirtyä sinne missä parempi keli ja jossa esim uiminen onnistuu 3 vuotiaan sekä 78 vuotiaan kanssa. krabilla 1-2 metrisiä aaltoja. - Patilan äijä
Nin käy, kun menee Naimaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800