Keskenmeno 6+3

elämän kevät,,,

Raskaustesti näytti positiivistä, kerkes jo totuttautua että vauva tulee. Nyt kuitenkin maanantai iltana alkoi verinen vuoto, tiistaina kävin lääkärissä. Diagnoosi: uhkaava keskenmeno. 2pv saikkua, verikokeissa kävin, ottivat raskaushormoni arvon ja perjantaina uusi verikoe jotta näkee onko arvo noussu vai laskenut.Eli toisin sanoen menikö kesken vai ei...
Itelläni vahva tunne että keskenmeni, sen verran tuota vuotoa tullut ja tulee edelleen että kyllä toivo on nyt tähän raskauteen mennyttä! :`( Viikkoja oli tuo 6 3

1

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Olen pahoillani :( toivottavasti kuitenkin olisi onni matkassa ja olisikin väärä diagnoosi, tosin eihän tuo hyvältä kuulosta.. Itsellä oli keskenmeno heinä-elokuussa ja kovasti nyt yritetään uudelleen raskautta ja eihän tässä nyt ole kun yhdet kuukautiset tullut ja toiset menossa, mutta olen niin malttamaton että nyt jo harmittaa kun ei tärpännyt jo.. :(

Itse olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja kivut oli sietämättömät.. Sitä ennen oli kohdunulkoinen raskaus, jossa myös sietämättömät kivut, eli kaksi raskautta jo tämän vuoden puolella ja tässä taas ollaan, ei vaavia tulossa, alkaa olemaan niin turhauttavaa.. :( yritän olla positiivisin mielin, että eiköhän se pian tärppää, mutta vaikeetahan se on..

Itse en edes sairaslomaa saanut pyytämättä, outoa touhua sekin, luulisi että jo vähintään viikko tulisi henkisestä menetyksestä, mutta ei..

Onnea sinulle jokatapauksessa, toivottavasti asiat kääntyvät parempaan suuntaan.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe