Heippa!
Kuulin että olisi mahdollista yhdistää puhelimen netti tietokoneeseen ja näin käyttää puhelimen nettiä tietokoneella. Onnistuin yhdistämään ne bluetoothilla ja netti toimikin aivan yhtä hyvin kuin nykyinen nettitikkuni. Rupesin vain miettimään, että eihän siitä koidu mitään lisämaksuja, jos on Saunalahden Reilu-liittymä, jossa ei pitäisi olla minkäänlaista käyttökattoa?
Onko tää muutenkaan miten kovin yleistä, että käytetään puhelimen nettiä koneella? Entä kannattaisiko teidän minun mielestäni irtisanoa nykyinen nettitikkuni ja käyttää vain puhelimeni nettiä? Siinähän säästäisi kuitenkin 10e/kk ja opiskelijalle se on iso raha..
Puhelimen netin käyttäminen tietokoneessa
MrsHalloween
3
1157
Vastaukset 3
- Tsaikovski
Siitä vaan, irtisano mokkulaliittymä.
Mutta eikös puhelimesi osaa jakaa internetin WLANiksi? Se olisi parempi kuin bluetooth.
On ihan tavallista käyttää puhelimen jakamaa nettiä koneelta. Muista kuitenkin salata se langattomasti jakamasi netti, esim. WPA2-salauksella. - MrsHalloween
Puhelimeni on Nokia Asha 311, eikä se minun tietääkseni osaa jakaa internetiä wlaniksi... Onko tolla bluetoothin kautta käyttämisessä sitten jotain haittavaikutuksia vai miksi WLAN olisi parempi?
ja kiitos vastauksesta :)- eipä muuta
Wlan-yhteyden saa salattua.
WLAN on tietääkseni nopeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881424
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K221145En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o651110- 65918
- 62803
- 65802
- 70758
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24740- 69702
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36585- 19547
- 68547
- 43544
- 29535
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve40533- 33530