Minulla on aitokultaiset pienehköt nappimaiset jalokivikorvakorut.Jotka olen aina desinfioinut huolellisesti kerran viikossa, joskus 2x viikossa, samoin lävistyksen reiät.Mutta muuten olen pitänyt niitä 24/7 öisinkin.
Huomasin vaan usein, reiistä erittyvän kirkasta tahmeahkoa kamalanhajuista nestettä.
Muistuttaa inhottavasti juustonaksujen tai jalkahien hajua.
Nyt olen ottanut korut pois, koska tuo haju häiritsee.Kun tulen suihkusta, muuten tuoksun puhtaalle ja raikkaalle, mutta korvakorujen juuresta tulee kauhea löyhkä.
Pieni hipaisukin sille alueelle, niin sormetkin on heti pestävä.
Mitä tuo erite oikein on ja millaisia korvakoruja voisin käyttää, ettei tätä nestettä kertyisi lävistysreikiin?
Olenko allerginen korvakoruille
Haisulikorvikset
2
137
Vastaukset
- pipikorvat
Minulla oli aikanaan sama juttu ja auttoi kun vaihdoin korut valkokultaisiin.
- 46v eukko
se on ihan normaalia
ei niitä korviksii ja reikii tarvii desinfioida
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991