Olen miettinyt miksi tämä chrome käynnistyy niin hitaasti verrattuna internet exploreriin. Käyttis on windows 8. Auttaisiko jos vaihtaisin chromelle korkean suoristuskyvyn grafiikkapiirin tälle sovellukselle. Vai johtuuko tämä tästä win 8 sta. Pitäisikö se asentaa jotenkin erilailla niin ettei se menisi myös järjestelmänvalvojan tilille kun käytän vain tavallista käyttäjätiliä.
Chromen hidas käynnistyminen
5
1249
Vastaukset
Kokeile ottaa Chromen asetuksista laitteistokiihdytys pois päältä. Jos ei auta niin Chromen uudelleen asennus. ( Jos Chrome käynnistyi ennen nopeammin).
- mitenopeemaks
Ei auttanut tuo, hidasti enemmänkin. Chrome käynnistyy kyllä paljon nopeammin tuosta sovelluksien käynnistys ohjelmasta. Mutta nyt olen tehnyt seuraavia havaintoja kun mulle tuli tuo windows 8.1 päivitys tehtyä niin kun mulla on tuo chromen sovellluksien käynnistyksen pika kuvake ja tehtävä palkissa se on myös niin läppärini tuuletin huutaa kovaa ja kun aukaisen auki tuon laatikon niin se tuulettimeni hiljenee. Yritin katsoa prosesseista että viekö jokin tehoa mun koneesta tms. Mikään prosessi ei kuitenkaan näyttäis olevan ylikerroksilla. Samoin kun selaan nettiä chromella niin tuuletin on hiljainen mutta jos selaan nettiä internet explorerilla niin tuulettimeni huutaa. Mietin että jos tuon sovelluksein käynnistysohjelma poistaisi niin auttaiskiko se. Vai mikäköhän tässä mättää.
Sitä kannattaa kokeilla. Jokin näyttäisi vievän tehoa kun tuulettimet alkavat huutamaan.
- H Moilanen
H Moilanen rohkenee kysymään tyhmän kysymyksen:
Minulla on Windows 7 ja käytän Chromea, joka avautuu hitaasti. Kysymys: Voiko tämä johtua siit, etten ole poistanut Vanhaa Exploreriani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252094Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911921Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11454Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241377Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481257Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351119Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114