Halusi aluksi jättää ehkäisyn jotta "saa luonnollisen hormonitasapainon takaisin", meni 2vkoa ja ilmoitti että nyt seksiä, sitten kun sanoin kumista, niin loppui mielenkiinto siihen. Jos nainen ns ilmoittaa olevan raskaana tai lapsi ilman että olen varmaa niin jos ei nainen suostu isyystestiin niin olkoon yksin lapsen kanssa. Varatut naiset häss11 muiden kanssa ja kaikki tietää sen ja vähintään puolet lapsista on muiden kuin papereissa olevien nimien mukaisia. Ukot eivät vain uskalla vaatia isyystestejä.
Nainen päätti tulla raskaaksi
6
266
Vastaukset
- en ymmärrä
Miksi, joku haluaisi lapsia sun kanssa?
- Vastuuttomuus
Niitä lapsia siitetään mitä ihmeellisimmillä tolvanoila ja niitä synnyttää mitä oudoimmat apinat.
- ok selvisi
Vastuuttomuus kirjoitti:
Niitä lapsia siitetään mitä ihmeellisimmillä tolvanoila ja niitä synnyttää mitä oudoimmat apinat.
Eli aloittaja on tolvana ja tyttöystävä apina?
- Tohtori neuvoo
No, jos tarinasi on tosi, niin muista pitää kumit koko ajan käden ulottuvilla.
Tuo prosenttiluku (vähintään puolet lapsista on muiden kuin papereissa olevien nimien mukaisia), jonka lykkäsit mutuna ei pidä paikkaansa tai sitten sinä liikut kovin kummallisissa piireissä.
Juu, pidä ne kumit messissä, ettei kaltaisiasi synny lisää. - Ei ole vaikeaa
Erotkaa.
- jssgkf
en ole aloittajan kanssa samaa mieltä siitä että vähintään puolet lapsista on jokun muun kun papereissa lukee, kyllähän näitä toki on jonkin verran.
Aikalailla naista alentavaa, sanoisin minä, on ne miehetkin pettäjiä, jopa perheen isätkin.
mutta se mitä aloittaja sanoo tuosta että nainen jättää ehkäisyn pois ja oikea syys on tulla raskaaksi välittämättä miehen mielipiteestä, siis näin se kaiketi meni vissiin, niin ei ketään voi pakottaa vanhemmuteen.
Minusta sillon on vastuuntuntoista käyttää kumia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901