tuuning

Harrastaja69

Miksi pyhäsalmessa ei ole tuuning autoja,toisin kun meillä haapajärvellä? Meneekö kaikki rahat päihteisiin?

48

597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työmies69

      varmaan.

      • Harrastaja69

        En kyllä sitten ihmettele yhtään,miksi Pyhäsalmen tyttöset viihtyy meillä Haapajärvellä.Täällä on kaikki vaan paremmin ;-)


    • Vanhassa vara paree

      Tuuning on vanhan aikaista,täällä on jo tytöt ajettu loppuun,
      joutavatkin sinne Haapajärvelle ..

    • 80-luvun autot

      Onko Haapajärvelläkään muka tuningautoja?

      • harrastaja69

        Haapajärvellä on monia tuuningautoja.Näyttelyistä voitettuja palkintoja vaikka jakaa teille pyhäsalmelaisille asti :-P Meillä osataan!


      • Harrastaja69

        Haapajärvellä järjestetään myös joka vuosi tuuningshow :-) Pyhäsalmen tytöt tykkää hienoista autoista !


      • vattanen
        Harrastaja69 kirjoitti:

        Haapajärvellä järjestetään myös joka vuosi tuuningshow :-) Pyhäsalmen tytöt tykkää hienoista autoista !

        vitut!!!1


      • harrastaja69
        vattanen kirjoitti:

        vitut!!!1

        Tuo kertoo paljon teistä :-D


      • tuunink
        Harrastaja69 kirjoitti:

        Haapajärvellä järjestetään myös joka vuosi tuuningshow :-) Pyhäsalmen tytöt tykkää hienoista autoista !

        Pyhäsalmen tytöt jotka viihtyvät Haapajärvellä ovat tyhmiä ja yksinkertaisia. ;)


    • totuus2

      Haapajärvellä ei ole kuin uskovaisia ja joutilaita ja autot on pääosin 80-luvulta.

      • harrastaja69

        Kyllä meidän köörin autot on ihan 2000 luvulta ;-) Ja rahaa on mennyt rakenteluun kymmeniätuhansia euroja :) Rahaa on,toisin kun pyhäsalmelaisilla !


      • phfgygdy
        harrastaja69 kirjoitti:

        Kyllä meidän köörin autot on ihan 2000 luvulta ;-) Ja rahaa on mennyt rakenteluun kymmeniätuhansia euroja :) Rahaa on,toisin kun pyhäsalmelaisilla !

        ee helevetti mitä paskoo :DD


    • Olen monesti ihmetelly miksi jotkin laittaa japsi tai eurokotteroihin tonnitolkulla rahaa.
      Rahaa palaa ja kukaan ei maksa " pilallelaitetuista" juuri mittään.

      Eri asia on jos entisöidään alkuperäiskuntoon joitain 20- 70 lukuisia.

      Mutta samapa tuo mihin jokainen rahansa laittaa.

    • hyvästä kannattaa

      Pyhäsalmessa naisia??;)) ei niitä voi olla Haapajärvelläkään,kun ei täälläkään
      niitä ole,kaikki menneet Savoon,kun siellä osataan maksaa (lihasta),
      eikä sijoiteta vanhoihin peltiromuihin euroja.

    • ammattimies69

      Hahaa, ketjun aloittajan ulosanti on kyllä sitäluokkaa että taitaa kuulua siihen kööriin joka ajelee kylällä rinkiä dimexit päällä, kessuhuulessa ja karjalalippis päässä. Osta edes alumiinivanteet siihen amiskötöstykseesi ennenkuin tulet henkseleitä paukuttelemaan. :D Tai no jos tosiaan olet syytänyt kymmeniä tuhansia autoosi, niin varmaan uskallat siitä kuvankin laittaa?

      • harrastaja69

        Corolla kuskilla aika paljon kirjoitusvirheitä ;D


      • harrastaja69
        harrastaja69 kirjoitti:

        Corolla kuskilla aika paljon kirjoitusvirheitä ;D

        Hpj tuuning ruulz ! ;O) Hyvää viikonloppua poloiset ! Ps. Pyhäsalmelaiset tytöt on kauniita ;-)


      • kärsiskös
        harrastaja69 kirjoitti:

        Hpj tuuning ruulz ! ;O) Hyvää viikonloppua poloiset ! Ps. Pyhäsalmelaiset tytöt on kauniita ;-)

        Kauneudesta en sanoisi mitään mutta helppoja tuntuvat olevan.


      • helpo homa
        kärsiskös kirjoitti:

        Kauneudesta en sanoisi mitään mutta helppoja tuntuvat olevan.

        Varsinkin ~30 vuotiaat yh:t.


    • totuus.

      Et ole Pyhäsalmen tyttöjä nähnytkään.

      • nuori 35

        Haisevatko hielle.?


    • Rankka85

      Se isin rahhoilla ostettu oranssi paskalaatikkoko se teijän hpj ylpeys on??? :)) haha seki kunnon ikiamisteini, tajuais jo lopettaa!!

    • hah hah

      Vai peruskateellinen? Kävisit sen amiksen ensin loppuun.

    • nuori 35

      onko pyhäjärvellä tuningautoja?

      • Mäntätie

        Mikäs se sellainen on ?
        Onkos se rekkaa isompi vai miten lie.
        Laitappas vähän kuvia, niin vanhemmatkin ihmiset tietäs minkälaisista potkulauvvoista puhut.


      • tommone .
        Mäntätie kirjoitti:

        Mikäs se sellainen on ?
        Onkos se rekkaa isompi vai miten lie.
        Laitappas vähän kuvia, niin vanhemmatkin ihmiset tietäs minkälaisista potkulauvvoista puhut.

        http://ydinjate.org/kuvat/?id=342


      • UUPPMM

      • lessut on löysiä
        UUPPMM kirjoitti:

        On menny vaneria neliötolkulla.

        Kyllä tulee haapajärvisten pillunsaannille hintaa! No voiko lestakylän kakaroilta muuta oottaakkaan?


    • joopa..joo

      Kannattas alottajan eka opetella kirjottaa. Mitä sitä rahoja semmoseen tuhlata. Paljon tärkeempääkin ku tommonen humpuukki.

      • ei hele!

        No sanohan sinä nero mikä on tärkeempää?


    • audi parempi ku bmw

      Pyhäjärven teinit juo sidukkaa ja Haapajärviset vetää enempi piriä. Toki piripäiksi ovat tehneet pari bemarikuskiakin, mutta niillä on moraali muutenkin jo retuperällä.Sekopäisyys menee onneksi suvussa ja ei ole vaaraa että tarttuu muutenkuin yhtymällä, mitä sitäkin on jo tapahtunut. siideriä ja tupakkaa raskausaikana ja aikuisena kiittää lapsi saamaansa perintöä jonka sai kohdussa

      • nuori 35

        Onko pyhäjärvellä audeja?


      • automiäs
        nuori 35 kirjoitti:

        Onko pyhäjärvellä audeja?

        haapajärviset misut on himokkaita!!!!!!!!!


    • keijo1

      tuuuning autot on ihan v''tun rumia. lasikuitu pulkkia.

    • kissan kouluttaja

      haapajärvellä on huoran pillua

    • Tohveli-Toivo

      Hieno huomio,hieno huomio,,,

    • oajsdf

      Säälittäviä semmoset lasikuituromut: D onneks ei pyhäjärvellä taia montaa olla: )

      • Kyllä niisä on vaneria, pakkelia , koritinaa hukattu. Miginlankaakin kilo tolkulla.


    • hajottamolla parempi

      melkoisen litistyneeen näköisiä resuja.

      • hajottamolla parempi

        juu ne pari korollaa ainaski.


      • nyt ei ymmärrä

        Litistyneen näköisiä? Tarkennatko?


    • haapajärviset

      haapajärviset on sisäsiittosta P aska kansaa :) imekaa lerssejänne idi ootit.. :)

    • aijaa2

      itsellä olisi tallissa tuning auto vaan eipä tuolla kehtaa ajella kun toiset tulis vaan kateelliseks ja kyllähän se näin on että pyhäjärvellä tytöt viihtyvät paljon paremmin kuin haapajärvellä

      • Haapajärvinen

        Pyhäjärvellä on helppoja naisia ja helppoja yksinhuoltajia.


    • harrastaja69

      On meillä Haapajärvellä vaan kaikki paremmin ;) Sen on myös huomanneet pyhäkkäiden tytöt :)

    • Pyhäkkäiden tytöt

      Ei me välitetä Haapajärvisistä pojista.

      • harrastaja69

        Pyhäsalmelaiset "pojat tykkää vain päihteistä!


    • matti1234567

      Pyhäjärviset pojat pitää Pyhisläisten tyttöjen tiukoista pilluista toisin on Haapajärven lestadiolaisilla tytöillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe