..kopioin tän tuolta kaksosten puolelta, mutta kiinnosti.
1.MILLAINEN ON IHANNEKUMPPANISI?
2.MITKÄ ASIAT OVAT TÄRKEIMPIÄ KUN OLET/OLISIT PARISUHTEESSA?
3.MITÄ ASIOITA ET VOI SIETÄÄ PARISUHTEESSA?
4.MILLAINEN IHMINEN ON SE OIKEA?
5.HOROSKOOPPIMERKKI JONKA KANSSA KEMIAT PELAA PARHAITEN RAKKAUDESSSA JA SÄNGYSSÄ?
gallup vaaoille :)
2
159
Vastaukset
- vaakanainen
1. Semmonen romanttinen herrasmies, jonka kanssa voi puhua ja joka ajattelee minua myös.
2. Luottamus, avoimmuus, rehellisyys, ettei suhteesta tule vain arkea, rakkaus, yhdessä viihtyminen
3.Mustasukkaisuutta, semmosta, että mennään eikä ilmotella missä ollaan tai minne mennään
4. Ei se ole niin rajattu ihminen
5. Ex-miehen skorppionin kanssa, varmaankin toiset vaa'at, kaksoset,oinaat, jousimiehet,leijonat. - fsdvsdfv
1. Sellainen jonka kanssa pärjää ja tulee toimeen.
2. Tärkeintä on, että pärjää ja tulee toimeen kumppanin kanssa.
3. En voi sietää, jos ei tule toimeen eikä pärjää kumppanin kanssa.
4. Ei ole olemassa mitään "oikeaa" ihmistä. Oikea on se, jonka valitset.
5. Kemiat ei riipu millään tavalla horoskooppimerkistä, vaan siitä, pärjääkö ja tuleeko toimeen kumppanin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721