Reward pisteet Norwegian

Mrrrrrrrrrr

Oletteko saaneet Reward pisteitä Norwegianilta? Mulle ei ole ainakaan tullut pisteen pistettä. Kaksi kertaa olen Norwegianilla lentänyt ja tilatessa olen kirjautunut omilla tunnuksilla jolloin Oma reward numero on tullut näkyviin. Lähetin mailia Norwegianille ja kysyin asiaa..vastaus tuli Travellinkiltä (olen ottanut lento hotelli paketin molemmilla kerroilla) sieltä kerrottin, että heillä ei näy mitään numeroa. No ei varmaan näy, kun en heidän sivuilta ole koskaan varausta tehnyt. Emailinkin lähetin kyllä Norwegianille...

10

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pisteilijä

      Juu. 2 hengen lennot Hki- Bourgas, pisteitä sen verran, että saldo on ihan 2,5e. Kyllä jäsenyys kannattaa, tsemppiä ; < )

      • Bulgarian kaljaa

        Bourgasista saa paljon kaljaa 2,5 €:llä


    • Rewardit

      Voiko niin halvoista lennoista edes saada bonusta......eipä niitä muuallakaan jaella. Ainoa mistä niitä saa ovat business-ja ensimmäisen luokan liput.
      Mikäli matkustaa satunnaisesti ja turistiluokassa,ei silloin tienaa mitään miltään yhtiöltä.

      • molemmilla

        No, esim. s-bonusta saa useista Aurinkomatkoista, ja sen huomattava etu varsinkin, jos useampi perheenjäsen on mukana matkalla. Ja kyllä, niistä Norskinkin saa bonusta, mutta se summa on lähinnä vitsi!


      • ipo1

        Ainakin minulle tuli 10 euron arvosta pisteitä 09.10 2013 tilatusta Helsinki -Las Palmas meno-paluu lipuista ( 2 henkilöä) turistiluokka.


      • s-bonukset
        molemmilla kirjoitti:

        No, esim. s-bonusta saa useista Aurinkomatkoista, ja sen huomattava etu varsinkin, jos useampi perheenjäsen on mukana matkalla. Ja kyllä, niistä Norskinkin saa bonusta, mutta se summa on lähinnä vitsi!

        Aurinkomatkat tekevät seuramatkoja, suinkaan kaikki eivät matkusta valmismatkoilla.....silloin tulee eri tahtiin pisteitä kuin ässä-kortilla.
        Jos ostaa s-ryhmän kaupoista saa kyllä hyvät bonukset rahana tilille.


      • molemmilla
        s-bonukset kirjoitti:

        Aurinkomatkat tekevät seuramatkoja, suinkaan kaikki eivät matkusta valmismatkoilla.....silloin tulee eri tahtiin pisteitä kuin ässä-kortilla.
        Jos ostaa s-ryhmän kaupoista saa kyllä hyvät bonukset rahana tilille.

        S-bonusta saa ostosten määrästä, mitä enemmän ostaa, sen enempi bonusta. Eli 3000e matkasta saa jo 5% (150e) bonusta. Minä matkustan molemmilla eli kokemuksesta kerron..Nyt ensi kevään Norwegianin lennoista kahdelle (300e) tuli taas 2e edestä pisteitä. Eli kyllä noista saa bonusta, jos kirjautuu käyttäjäksi kun matkan varaa ja maksaa. Toki tuo jälkimmäinen ei mailmaa muuta.


    • Kskjf

      Vanha ketju, mutta minä sain menopaluu Kemi-Helsinki lennoista 5 cashpointsia eli saldo noin 0,50€. Lennot oli yhden hengen ja yhteensä 81€.

      • Awaarsseja

        Kyllä ne ohjelmat on tehty ihan muille kun Kemin perseauksille.


    • 10xreissu_vuodessa

      Lennetään jatkuvasti norskilla ja molemmilla norskin luottokortit käytössä. Pisteitä ropisee siihen malliin, että ainakin yhden reissun lennot tulee molemmilta kuitattua pointseilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe