Oletteko saaneet Reward pisteitä Norwegianilta? Mulle ei ole ainakaan tullut pisteen pistettä. Kaksi kertaa olen Norwegianilla lentänyt ja tilatessa olen kirjautunut omilla tunnuksilla jolloin Oma reward numero on tullut näkyviin. Lähetin mailia Norwegianille ja kysyin asiaa..vastaus tuli Travellinkiltä (olen ottanut lento hotelli paketin molemmilla kerroilla) sieltä kerrottin, että heillä ei näy mitään numeroa. No ei varmaan näy, kun en heidän sivuilta ole koskaan varausta tehnyt. Emailinkin lähetin kyllä Norwegianille...
Reward pisteet Norwegian
10
2150
Vastaukset
- pisteilijä
Juu. 2 hengen lennot Hki- Bourgas, pisteitä sen verran, että saldo on ihan 2,5e. Kyllä jäsenyys kannattaa, tsemppiä ; < )
- Bulgarian kaljaa
Bourgasista saa paljon kaljaa 2,5 €:llä
- Rewardit
Voiko niin halvoista lennoista edes saada bonusta......eipä niitä muuallakaan jaella. Ainoa mistä niitä saa ovat business-ja ensimmäisen luokan liput.
Mikäli matkustaa satunnaisesti ja turistiluokassa,ei silloin tienaa mitään miltään yhtiöltä.- molemmilla
No, esim. s-bonusta saa useista Aurinkomatkoista, ja sen huomattava etu varsinkin, jos useampi perheenjäsen on mukana matkalla. Ja kyllä, niistä Norskinkin saa bonusta, mutta se summa on lähinnä vitsi!
- ipo1
Ainakin minulle tuli 10 euron arvosta pisteitä 09.10 2013 tilatusta Helsinki -Las Palmas meno-paluu lipuista ( 2 henkilöä) turistiluokka.
- s-bonukset
molemmilla kirjoitti:
No, esim. s-bonusta saa useista Aurinkomatkoista, ja sen huomattava etu varsinkin, jos useampi perheenjäsen on mukana matkalla. Ja kyllä, niistä Norskinkin saa bonusta, mutta se summa on lähinnä vitsi!
Aurinkomatkat tekevät seuramatkoja, suinkaan kaikki eivät matkusta valmismatkoilla.....silloin tulee eri tahtiin pisteitä kuin ässä-kortilla.
Jos ostaa s-ryhmän kaupoista saa kyllä hyvät bonukset rahana tilille. - molemmilla
s-bonukset kirjoitti:
Aurinkomatkat tekevät seuramatkoja, suinkaan kaikki eivät matkusta valmismatkoilla.....silloin tulee eri tahtiin pisteitä kuin ässä-kortilla.
Jos ostaa s-ryhmän kaupoista saa kyllä hyvät bonukset rahana tilille.S-bonusta saa ostosten määrästä, mitä enemmän ostaa, sen enempi bonusta. Eli 3000e matkasta saa jo 5% (150e) bonusta. Minä matkustan molemmilla eli kokemuksesta kerron..Nyt ensi kevään Norwegianin lennoista kahdelle (300e) tuli taas 2e edestä pisteitä. Eli kyllä noista saa bonusta, jos kirjautuu käyttäjäksi kun matkan varaa ja maksaa. Toki tuo jälkimmäinen ei mailmaa muuta.
- Kskjf
Vanha ketju, mutta minä sain menopaluu Kemi-Helsinki lennoista 5 cashpointsia eli saldo noin 0,50€. Lennot oli yhden hengen ja yhteensä 81€.
- Awaarsseja
Kyllä ne ohjelmat on tehty ihan muille kun Kemin perseauksille.
- 10xreissu_vuodessa
Lennetään jatkuvasti norskilla ja molemmilla norskin luottokortit käytössä. Pisteitä ropisee siihen malliin, että ainakin yhden reissun lennot tulee molemmilta kuitattua pointseilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057