Naiset, joita kiinnostaa kinky?

mahtiponsi88

Oon 25-vuotias mies, jota sm- ja kinkyjutut kiinnostaa. Naista, jota tämä kiinnostaa myös ei vaan tunnu löytyvän mistään. Onko moisia edes olemassa, enkä tarkoita nyt mitään maksullisia palveluja. Rahalla sais varmaan mitä vaan, mutta en halua mitään maksullista. Mua kiinnostaa sekä alistus että alistettuna oleminen. Onko täällä ihmisillä kokemuksia tän tapasista jutuista?

24

1997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panemisiin

      Kokemusta on enkä minäkään ala maksamaan. Se on joko sympatialla tai ei ollenkaan. Piiskaa, käskemistä, pientä nöyryytystä jne. Harvemmin itse saa olla alistettuna vaikka pidän sekä että. :D Vähän pervo kun olen.

      Naisia ei ole ihan helppo löytää vaikka moni niistä haluaa vähän rajumpia otteita.
      Vaatii vähän enemmän luottamusta kuin ns. tavis seksi. Rajoja kannattaa sopia etukäteen ettei tule ikäviä yllätyksiä.

      Tekstiviesteillä on hyvä aloittaa ja noudatan siinä omaa neuvoa. Jotain pitää illaksi keksiä, jotain irstasta.

    • nöyrälikka

      No tässä on ainakin yksi kinkyilystä innostunut nainen enkä todellakaan ole ainut. Jos sua kiinnostaa enemmänkin perehtyä asiaan, googlaa esimerkiksi sellainen sivusto kuin "Sidottuna". Se on tosin elämäntapanaan s/m-seksiä harrastaville suunnattu keskustelupalsta, mutta ilman jäsenyyttä voi silti lukea sieltä ohjeet sekä aloittelevalle Masterille että subille. Suosittelen lämpimästi!

      Rohkeasti vaan ottamaan asiasta selvää, niin varmasti löydät partnerin, joka on yhtä vakavasti liikkeellä kuin sinä. :) Muuten yhdyn edellisen keskustelijan kommenttiin.

      • Kehno on

        Kiitos vaan vinkistä.

        Kyllä huomaa, että tuo on kotimainen sivusto. Perin kehno, ei oikeastaan mitään. Ja tuollaiseen pitäisi vielä rekisteröityä!


    • adsfff

      fetlife.com?

      • Kink1

        Minäkin olen sen verran harrastanut kinkyilyä ,että olen potkinut miestä munille. Minulla oli Hai-saappaat jalassa , mutta onnistuihan se niilläkin. Jotkut kovakärkiset talvisaappaat voisi olla siinä touhussa paremmat.


      • Pari vuotta
        Kink1 kirjoitti:

        Minäkin olen sen verran harrastanut kinkyilyä ,että olen potkinut miestä munille. Minulla oli Hai-saappaat jalassa , mutta onnistuihan se niilläkin. Jotkut kovakärkiset talvisaappaat voisi olla siinä touhussa paremmat.

        On ollut pari vuotta käymässä töistä sellainen nuori junnu mikä antaa tehdä vähän kaikkea. Siinä on innostunut itsekkin kunnolla runkkaamaan ja antamaan kunnolla sauvaa anaaliin. Mikäs siinä kun saa tehdä niin innostuu itsekkin. Lempparini on kun annan vitun suuhun ja runkkaan oikein kunnolla.


    • Iso valtiatar

      Ja paskan marjat sanon minä.. Alistuva mies on ollut hakusessa jo vuoden, aina on näitä innokkaita viestittelijöitä mutta kun tosi toimiin pitäis ryhtyä niin johan sitä on pupu pöksyssä.

      • Pervomees

        Ei ole, mutta sitä valtiatarta ei ota löytyäkseen. Alkoholismi näyttää olevan tärkeintä suomalaisille nykyään.


      • orjapoju7

        Hei Iso Valtiatar!Olen 39-v.alistuva mies.Olen kokematon vielä ja haluaisin löytää oman Valtiattareni joka opettaisi minut hyväksi orjapojuksi.Olen kiltti ja tottelevainen ja nopea oppimaan.Ottaisitko orjapojuoppilaan koulutukseesi rakas Iso Valtiatar?Olis ihanaa oppia palvelemaan sua:)orjapoju jonisi.


      • poika

        täs olis täydellinen löytö isolle valtiattarelle


    • masokistimies

      Hei iso valtiatar

      En nähnyt sinua?Mitä sinä haluat tehdä miehelle ja missä maassa asut?

    • Kiltti tyttö

      Jossakin toisessa ketjussa olikin puhetta siitä kuinka kätevää olisi, jos kinkstereillä olisi käytössä joku oma baaritiskietiketti jonka avulla tietäisi kuka on hengenheimolainen ja kuka vain vaniljan perään... tai mistäs minä tiedän, ehkä sellainen onkin käytössä. Valistakoot ne ketkä tietävät paremmin. :D

      "Naisia ei ole ihan helppo löytää vaikka moni niistä haluaa vähän rajumpia otteita."

      Hyvä pointti. Raju seksi voi olla erinomaisen hauskaa ja sille on usein oma aikansa ja paikkansa - ja toki siinäkin voi olla alistavia piirteitä -, mutta mielestäni se ei ole verrattavissa oikeaan D/s -dynamiikkaan (mitä itse olen yrittänyt tuloksetta löytää). Yllättävän monelta unohtuu tämä.

      Joku fiksu, suomalainen BDSM-deittailuun keskittynyt sivusto (joka ei siis olisi yhteydessä mihinkään yhdistykseen tms.) olisi ihan paikallaan.

    • Pervomees

      Muullekin etiketille olisi käyttöä, jos ei notku siellä baaritiskeillä lainkaan. Epätoivoisten juoppojen örvellys ei kiinnosta, BDSM kylläkin.

    • orja68

      iso valtatar valutset liian kokemattomia tai muuten vaan paskanpuhujia.

      itse tulisin 120% paikalle

    • Kiltti tyttö

      Pervomees; no juu, tuo on kyllä ihan totta. Anteeksi ajattelemattomuuteni. Kaikki (tai edes suurin osa?) eivät roiku baaristiskillä seuraa etsiessään.

      • Pervomees

        Ei syytä pahoitteluun. Toin vain senkin näkökannan esille. Kunnon BDSM-kuvioiden toivossa yhä.


      • Pervomees
        Pervomees kirjoitti:

        Ei syytä pahoitteluun. Toin vain senkin näkökannan esille. Kunnon BDSM-kuvioiden toivossa yhä.

        Haluaisiko Kiltti tyttö kohdata Tuhman sedän?


      • Kiltti tyttö
        Pervomees kirjoitti:

        Haluaisiko Kiltti tyttö kohdata Tuhman sedän?

        :D No mutta etkös sinä ollut valtiatarta vailla? Itse kun olen sub, niin siinä eivät kemiat oikein taitaisi kohdata toivotulla tavalla, vai mitä mieltä olet?


      • Pervomees
        Kiltti tyttö kirjoitti:

        :D No mutta etkös sinä ollut valtiatarta vailla? Itse kun olen sub, niin siinä eivät kemiat oikein taitaisi kohdata toivotulla tavalla, vai mitä mieltä olet?

        Itse olen sekä/että tarpeen mukaan. Tosin Suomesta ei tunnu löytyvä kuin alkoholisoitunutta ryyppyseuraa. Tai sitten ns. syntymäänsä säikähtänyttä porukkaa.


      • Kiltti tyttö
        Pervomees kirjoitti:

        Itse olen sekä/että tarpeen mukaan. Tosin Suomesta ei tunnu löytyvä kuin alkoholisoitunutta ryyppyseuraa. Tai sitten ns. syntymäänsä säikähtänyttä porukkaa.

        No jaa... eipä minua ainakaan ikinä ole syntymääni säikähtäneeksi kutsuttu (tätä en tosin pysty sadan prosentin varmuudella lupaamaan), mutta alkoholisti en ainakaan ole.

        Heitäpäs minua vaikka e-maililla ( [email protected] ) mikäli millään muotoa kiinnostaa.


    • alistusta2
      • jtyty

        Homot eivät ymmärrä että heteromies ei tunne mitään kiinnostusta alistumiseen miehelle. Sängyssä alistumisessa on kuitenkin mukana se suhteen romanttinenkin puoli ja heteromiehellä ei ole romanttisia tunteita miehiä kohtaan.


    • 2-tapaa

      Suhteessa 80 / 20. Olen etupäässä domina mutta olen muutaman kerran tavannut miehen joka saa minussa esiin sub-roolini.

      En ole mikään "miesten nielijä" ja domina kokemuksenikin ovat jääneet vähiin.
      Useille miehille ei vihjailu tepsi ja monet jotka ymmärtävät, vetäytyvät pelästyneinä.

      Kaupallisia master-palveluja on harvassa.

    • Niille jotka ei halua edetä vielä puheesta tekoihin, mutta puhetta aiheesta piisaa, voisi olla helpotusta saatavilla meiltäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe