Eli milloin tapaat kaivattusi kanssa.
Omaani näen ensi viikolla :)
Milloin lehmät lentää?
13
279
Vastaukset
- Polun löytäjä
Onnea tapaamiseen :)
- niisevaanon
paha sanoa, ei olla sovittu mitään enkä voi edes ehdottaa eli ei kait sit koskaan.
- Polku(m)
Hän on työkaveri ja siis Palaan lomalta töihin :) Ei varsinaisesti kahdenkeskinen tapaaminen, mutta tyhjää parempi :)
- polku/naiselta miehelle
Vink vink missä työpaikka sijaitsee.
- Kateissa ollut
No ilmankos erästä ei ole näkynyt
- näkymät
En koskaan tiedä. Odottavan aika on aina pitkä !
- ei tässä elämässä
Taitaa ryssän helvetti jäätyä ennen kuin mulle ketään löytyy ;D ; D
- Lehmätkö?
On sulla nätti nimike kohteellesi, tai jos olet itse sonni niin tehän olette luodut toisillenne.
Hups, oli unohtua, "milloin lehmät lentää," kai silloin kun saavat siivet?- Polku(m)
Ei oo tuttu sanonta vissiin?
- niin se on
Emme tapaa enää koskaan.
- Joku mimmi vaan
Tavattais heti jos/kun tietäisin kuka se mies oli...
- sittenkunpossutlentä
Eivätkös lehmät lentäneet jo, "When pigs fly", tämähän on englanninkielinen sanonta tästä "kun lehmät lentää", en tiedä miksi alkuperäiset possut on korvattu lehmillä, mutta on myös levy Helix -rock bändiltä.
- polkumme kohtaa
viikonloppuna..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110