Työharjoittelu usassa?

miiaasein

Heip, mieheni lähtee yhdysvaltoihin detroittiin puoleksi vuodeksi töihin , itse opiskelen tällä hetkellä somistajaksi mutta itsellä olisi mahdollisuus kanssa lähteä puoleksi vuodeksi mukaan.Tämän jälkeen pariksi kuukaudeksi kanadaan. Kielitaitoini on todella hyvä englannissa (puhe, kirjoittaminen ) mutta onkohan tuolla ''työharjoittelu'' paikkoja oikein somistaja / sisustajalle joka on suomesta joka vielä opiskelee? Ja minkähänlaista viisumia tuohon tarvittaisiin...

6

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fksfmksmflksf
    • kysyjää

mitäs jos opiskelee ihan amislinjalla :) ??

• aloittaja12

ja siis olen nyt 2 vuodella amiksessa,mieheni lähtee ja minä usahan kun olen 3vuodella opiskelemassa,ikää 21v jos sillä on väliä...

• 155

Olettehan naimisissa? Avopuolison on erittain vaikea paasta mukaan. Olethan myos ylioppilas? High School Diploma on melkein kaikkialla minimivaatimus. Enta millaista "somistusta" opiskelet tekemaan? Hommahan voi olla hyvinkin kulttuurisidonnaista, esim. St. Pat's Day jne.

• miiaa3

No ei olla vielä naimisiin keretty. En ole ylioppilas edes, minusta tulee sisustaja/remontoija amiksesta. Miten tuo patrikin päivä liittyyy ?
      Asunnot ja muut on kunnossa mutta mutta itselleni yritän keksiä tekemistä siellä olessa.Ikää on 21v

• fdsknfksjnfk

En ole varma, että saako ammattikoululainen J1-viisumia harjoitteluun. Sen kyllä saa, jos lähtee vaihto-oppilaaksi lukiosta tai ammattikoulusta. J1-viisumia varten ei tarvi olla naimisissa, jotain puolisoviisumia haettaessa se on avuksi.

Kysy USA:n suurlähetystöstä, että millä ehdoilla viisumin voi saada ja oletko hakukelpoinen. Harjoittelupaikka pitää varmaankin etsiä itse. Muistan kuulleeni, että jotain kokkikoululaisia on ollut harjoittelemassa USA:ssa, mutta en nyt muista, että mistä tuon tiedoin luin. Parempi siis ottaa selvää ihan virallista kautta.

http://finland.usembassy.gov/index-fi.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe