Heip, mieheni lähtee yhdysvaltoihin detroittiin puoleksi vuodeksi töihin , itse opiskelen tällä hetkellä somistajaksi mutta itsellä olisi mahdollisuus kanssa lähteä puoleksi vuodeksi mukaan.Tämän jälkeen pariksi kuukaudeksi kanadaan. Kielitaitoini on todella hyvä englannissa (puhe, kirjoittaminen ) mutta onkohan tuolla ''työharjoittelu'' paikkoja oikein somistaja / sisustajalle joka on suomesta joka vielä opiskelee? Ja minkähänlaista viisumia tuohon tarvittaisiin...
Työharjoittelu usassa?
6
220
Vastaukset
- fksfmksmflksf
Viisumivaatimukset työharjotteluun (J-1) löytyvät mm. täältä:
http://education.kilroy.fi/tyoharjoittelu-ulkomailla/tyoharjoittelu-usassa/tyoharjoitteluviisumi-usahan/viisumivaatimukset
Eli pitää olla korkeakouluopiskelija tai juuri valmistunut ja harjoittelun on liityttävä opiskeltavaan alaan. Prosessi vie aikaa, joten jos olet viisumikelpoinen, paikan hakeminen kannattaa aloittaa saman tien. - kysyjää
mitäs jos opiskelee ihan amislinjalla :) ??
- aloittaja12
ja siis olen nyt 2 vuodella amiksessa,mieheni lähtee ja minä usahan kun olen 3vuodella opiskelemassa,ikää 21v jos sillä on väliä...
- 155
Olettehan naimisissa? Avopuolison on erittain vaikea paasta mukaan. Olethan myos ylioppilas? High School Diploma on melkein kaikkialla minimivaatimus. Enta millaista "somistusta" opiskelet tekemaan? Hommahan voi olla hyvinkin kulttuurisidonnaista, esim. St. Pat's Day jne.
- miiaa3
No ei olla vielä naimisiin keretty. En ole ylioppilas edes, minusta tulee sisustaja/remontoija amiksesta. Miten tuo patrikin päivä liittyyy ?
Asunnot ja muut on kunnossa mutta mutta itselleni yritän keksiä tekemistä siellä olessa.Ikää on 21v - fdsknfksjnfk
En ole varma, että saako ammattikoululainen J1-viisumia harjoitteluun. Sen kyllä saa, jos lähtee vaihto-oppilaaksi lukiosta tai ammattikoulusta. J1-viisumia varten ei tarvi olla naimisissa, jotain puolisoviisumia haettaessa se on avuksi.
Kysy USA:n suurlähetystöstä, että millä ehdoilla viisumin voi saada ja oletko hakukelpoinen. Harjoittelupaikka pitää varmaankin etsiä itse. Muistan kuulleeni, että jotain kokkikoululaisia on ollut harjoittelemassa USA:ssa, mutta en nyt muista, että mistä tuon tiedoin luin. Parempi siis ottaa selvää ihan virallista kautta.
http://finland.usembassy.gov/index-fi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746419- 1445933
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4943774Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222220- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081389- 741225
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja111980