totuus

tietimatti

olen homo!

17

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mikäpäs siinä ole vaan, helpottiko tulla komerosta ?

    • 20+12=32

      Ja vitut sä mikkää homo oot , homo kun on sellanen joka seurustelee tiivisti samaa sukupuolta olevan kanssa. Usein luulaan ja kuvitellaan että yksinäinen ihminen on homo , mutta tämäkin on väärä väittämä.

    • senkin

      OO,mikä oot. En tunne/tiedä kuka olet. Vielä kun lätäset nimesi ja sukunimesi, niin tietää varoa ja varottaa lapsiaan.

      • Les-bo

        Milloin rakastut lesboon?


    • pirkkoo

      ................................................................................................................................................................................................................................................................................P I S T E

    • tiietään tiietään

      Tikanmäen kanssa tulitta kaapista niinkö ?

      • Ruskee ritari

        Jukkahan on aina viihtynnä poikaporukassa.


      • Ruskean reiän tuntija
        Ruskee ritari kirjoitti:

        Jukkahan on aina viihtynnä poikaporukassa.

        En ymmärrä mitä ruskee ritarilla tarkoitetaan. Mieleeni ei tule muuta kuin ...... Mö kyllähän jokaisella on mieltymykset!


      • 5+6=11
        Ruskee ritari kirjoitti:

        Jukkahan on aina viihtynnä poikaporukassa.

        Lopettakaa tuomonen paskan puhuminen.


    • Älkääpä solvatko, ei tuo ole mitään asiallista.
      Miettikää miltä tuntuis jos joku nuin solvais.
      Ainakin minulle tulee paha mieli moisesta, ei todellakaan ole mitään vitsikästä.
      Aikuistukaa jo.

    • 2+1=5

      Mäne töihin,niin pahamieli katoaa!

      • Sanoppas suoraan solvaaja kuka olet, onko sen vertaa miestä ?
        Kyllä tuo Jukkaan kohdistuva alatyyli alkaa todellakin vituttaan.
        Asiat riitelee, mutta ei nuin pitäs alkaa henkilöä valeella solvaamaan.


      • joku voisi loukkaant
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Sanoppas suoraan solvaaja kuka olet, onko sen vertaa miestä ?
        Kyllä tuo Jukkaan kohdistuva alatyyli alkaa todellakin vituttaan.
        Asiat riitelee, mutta ei nuin pitäs alkaa henkilöä valeella solvaamaan.

        Nyt Arto kirjoittaa asiaa, ihminen saa olla suomessa, hetero, homo tai lespo se ei kuulu kenellekään ja tuollainen ala arvoinen kirjoittelu olipa kyseessä kuka tahansa on kyllä törkeää, pari nimimerkkin suojissa kirjoittelijaa, ( luultavasti samat humalapäissään ovat huudelleet samanlaisia juttuja ) solvaaja tai solvaajat on kyllä helppo tunnistaa.


    • Se toinen mies

      Taijat arto olla vain kateellinen kun jukka ei sinusta tykkää mitäs jos jukalla onkin toinen mies ?

      • hehehehty

        Taitaa solvaajilta mennä kakka pöksyyn


      • pellet!!

        nimiä kehiin nyt paskanjauhajat!!


    • Onko tämä palsta mennyt jo tällaiseen jamaan.
      Pelkkää räkänokkien räkätystä vailla mitään rakentavaa.

      Olen todella pettynyt, ei näillä solvauksilla ole mitään rakentavaa vaikutusta.

      Mutta samapa tuo, haukkukoon minua, niinkuin haluaa, mutta vastatusten ei taida uskaltaa ?
      Vai uskallatko ?
      Jos oisit mies, niin kykenisit, toisaalta aikkainen ei tuomosta paskaa suoltaskan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe