Nettinamo

Totuus nettinamosta.

Totuus on jotta on vain tauolla ja palaa kyllä näyttämään totuutta muutaman kuukauden kuluttua.
Kun lumet on maassa, niin sen aikana.
Olkaa huoleti, lähetysten katkaisemiselle on ollut kunnon syyt, johtuen meistä kuntalaisista ja valtuutetuista.
Ei siis huolta asiasta, asiat kunnossa.

7

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskooko joku??

      nyt on tärkein aika saada tietoa. Mitä valtuutetuista. En käsitä??? Mitä kuntalaisista, en käsitä???

    • 5+8=13

      Pitäshän se Namo näkyä kun olemme sentään käyneet äänestämässä.

    • Asia on kuitenkin näin, samalla on kyse vastuukysymyksistä.
      Eli pohjimmiltaan valtuutetuista, virkamiehistä ja meistä äänestäjistä.

      Ootellaan rauhassa, Namo ei lopeta toimintaa, päinvastoin kehittää tiedotustaan.
      Niillä resursseilla mitä kaupunki voi taata.
      Tämä on nyt totuus ja ymmärrän hyvin että asia pitää puida viimeistään nyt selväksi.

      Muistakaa jotta tämä on palvelu, ei lakisääteinen, Namo on ollut edelläkävijä ja hyvä niin, koska kaikki ei pysty tuleen katsomaan kettutarhan kokoontumista, eikä sinne sopiskaan kaikki.
      Itsekkin säikähdin jotta on loppu, muta tottuus on onneksi jotta pieni tauko, koska on epäselvyyksiä monissa asioissa.
      Eikös jokainen ole samaa mieltä jotta asiat pitää olla laillisia ja marssijärjestys selvä ?

    • näinkö on vai näin

      On tärkeää, että valtuutetut ei pidä puheitaan siksi, että kotiyleisö hihkuu vaan keskustelee keskenään että asiat hoituisi. Tiedon saanti ja asioiden tilanteesta tiedottaminen on tärkeää mutta miten se tehdään on toinen asia. Ei yksipuolisin kärjistynein ja vähän tosiasioiden toista laitaa painottaen - ei niin vaan valmistellusti ja monta puolta esiin nostaen. Siinä on vastuu valtuustolla, miten sellainen homma saadaan toimimaan.

      • Juuri näin.


      • Taidat puhua lööperi

        Taas tuli pari tappouhkausta? Mihin nämä tappouhkauset on tulleet, puhelimeen, vai sähköpostiin? Eikös teillä käynyt tässä taannoin joku juomassa kahvia kun ketään ei olut kotona, vai miten se meni? kait moiset on poliisin asiana?

        Mitä semmoista pahaa ihminen voi tehdä, että joku ihan aikuisten oikeasti antaa tappouhkaiuksen?


    • kahveetunnilta

      Mene jo töihin siitä ikijoutilas kirjoittelet ihan sekoja vuodesta toiseen!!!Vai tappouhkauksia hellanlettas on polosella vilkas mielikuvitus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe