Teippi tai Sinetti pidennykset nyt tarjouksessa!
Pitkällä kokemuksella ja ammattitaidolla teen upeita ja
laadukkaitahiustenpidennyksiä eri menetelmillä.
Asiakas voi hankkia itse hiuksensa tai ostaa kauttani laadukasta aitoa hiusta
mikä kestää monet käsittelyt ja pitkään hyvänä!
Käyttämäni hius on B*LONGING aitohiusta!
http://www.hiustenpidennys.fi/
pidennyksen laitto/työn hinta Alk.100e (norm. 230e)
(työn hinta ei sisällä materiaalia)
Hinta: 100
Yhteystiedot: Kysy lisää:
[email protected]
00100 helsinki
0417421863
O: Hiustenpidennys Tarjous!
1
261
Vastaukset
- Rosvot!!!
Varokaa Ultimate Crown Hair Salon nimistä paikkaa!!!!! menin sinne kyselemään löytyykö heiltä hyena empiren hair crown hius mallistoa ja he väittivät että kyllä!!! sertifikaattia ei kuulema läydy sillä hyena empiren tukkuri oli unohtanut pistää hiusten mukana, mutta varmasti on laatua ja käsittelemätön hius.... paskan marjat sanon minä! ostin heiltä pidennykset ja kuten alussa epäilin ne myivät paskaa!!!! ihan pokeri naamalla huijasivat minua!!!!! ei kulunut kun 2 viikkoa niin hiukset alkoivat mennä sotkuun ja ohenivat hurjasti! menin tekemään valitusta he syyttivät minua.. otin yhteyttä hair crownin viralliselle hyena empire facebook sivulle jossa ilmoittivat että heillä ei ole mitään tekemistä kyseisen kampaamon kanssa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1524771BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053994- 2123198
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1103054Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main842883- 1251730
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok141634- 611339
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1111163