Kaksi selainta käytössä järjestelmässäni: Chrome ja Firefox. Käytän useimmiten Chromea koska se näyttää toimivan nopeammin. Mutta Youtube:ssa olen havainnut kyllä että Firefox aukaisee nätisti kaikki videot sen sijaan Chrome:lla sama video vain yrittää ja yrittää sekä saattaa ilmoittaa pian häiriöstä.
Onko Chromen multimedia-asetuksissa jotain sellaista jota pitäisi korjata koska järjestelmä muuten soittaa videot hyvin?
Chrome ei aloita kaikkia Youtube-videoita
12
529
Vastaukset
Kokeile ottaa laitteistokiihdytys pois päältä/päälle Chromen asetuksista.
- Chrome-ongelma
PS. Kokeilin ottaa laitteistokiihdytyksen muttei auttanut.
- Chrome-ongelma
Huomasin myös ettei Chrome-selain osaa avata esim. MOV-videoita Dropbox-kansioissa. Sen sijaan Firefoxilla kaikki toimivat nätisti ja vielä ilman nykimistä.
Sanotaan Chromen selaimen nopeudesta mitä tahansa niin näyttää kyllä että videoiden soittamisessa se ei kyllä pärjää Firefoxille.- Stroganov
Joo. Sama havainto. Ei aukaise minkäänlaisia mov-tiedostoja oikein millään sivustoilla vaikka Firefox ja Opera osaavat sen. Kyse ei siis ole järjestelmästä vaan joistain Chromen/Chromiumin sekoilusta.
Mikäli tämä ongelma jää ratkaisematta luulen että miljoonat tulevat jättämään Chromen käytön ja palaamaan muihin selaimiin. Itse käytän sen verran paljon Youtubea ja Dropboxia että tällä hetkellä Chromen käyttö on aika hyödytöntä. Pistää vain entistä vihaisemmaksi.
Chromen uudelleen asennus voi auttaa, Itselläni se on toiminut hyvin ja Youtube videot ovat avautuneet nopeasti jos nettiyhteys on ollut tarpeaksi nopea.
- kysynpävaan?
Pitääkö käyttää jtn supusta selainta, joka ei toimi?
- typoonme
*rupusta
- e67ruigknl
Pitää. Se auttaa Googlea profiloimaan minut ja näyttämään parempia mainoksia.
- valitettavasti
Chromen uusimmat päivitykset ovat tuoneet omallakin koneellani ongelmia juuri multimedian esittämisessä. Joku muistiin liittyvä bugi.
- Stroganov
Sama ongelma. Ei näytä kaikkia Youtube-videoita. Saattaa liittyä HTML-5 juttuihin koska toiset Youtube-videot aukeavat mukavasti. Kun joskus myöhemmin kokeilee avata noita aiemmin avautumattomia videoita ei mitään ongelmaa. Eli toisinaan sama video lähtee päälle, toisinaan ei. Paha bugi - aiemmin moista ei ilmennyt Chromessa.
Minulla Chrome on näyttänyt aina kaikki Youtube videot eli siinä itsessään ei ole vikaa.
HTML5 ei mene automaattisesti käyttään Youtubessa vaan se pitää ottaa manuaalisesti: http://www.youtube.com/html5- täyttä roskaa
Minulla näytti aikoinaan kaikki Youtube-videot muttei enää. Ja täysin sama käytätkö Windowsia vai Linuxia. Tämä on Chrome-selaimeen liittyvä bugi. Sama video näkyy nätisti Firefoxilla. Olen kokeillut ottaa chrome://plugins asetuksilla tuon Adoben flashinkin muttei auta. Samoin ei mitään vaikutusta vaikka otan flashblockin ja adblockin pois.
Täysin syvältä nämä uusimmat versiot Chromesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879