Kaksi selainta käytössä järjestelmässäni: Chrome ja Firefox. Käytän useimmiten Chromea koska se näyttää toimivan nopeammin. Mutta Youtube:ssa olen havainnut kyllä että Firefox aukaisee nätisti kaikki videot sen sijaan Chrome:lla sama video vain yrittää ja yrittää sekä saattaa ilmoittaa pian häiriöstä.
Onko Chromen multimedia-asetuksissa jotain sellaista jota pitäisi korjata koska järjestelmä muuten soittaa videot hyvin?
Chrome ei aloita kaikkia Youtube-videoita
12
580
Vastaukset
Kokeile ottaa laitteistokiihdytys pois päältä/päälle Chromen asetuksista.
- Chrome-ongelma
PS. Kokeilin ottaa laitteistokiihdytyksen muttei auttanut.
- Chrome-ongelma
Huomasin myös ettei Chrome-selain osaa avata esim. MOV-videoita Dropbox-kansioissa. Sen sijaan Firefoxilla kaikki toimivat nätisti ja vielä ilman nykimistä.
Sanotaan Chromen selaimen nopeudesta mitä tahansa niin näyttää kyllä että videoiden soittamisessa se ei kyllä pärjää Firefoxille.- Stroganov
Joo. Sama havainto. Ei aukaise minkäänlaisia mov-tiedostoja oikein millään sivustoilla vaikka Firefox ja Opera osaavat sen. Kyse ei siis ole järjestelmästä vaan joistain Chromen/Chromiumin sekoilusta.
Mikäli tämä ongelma jää ratkaisematta luulen että miljoonat tulevat jättämään Chromen käytön ja palaamaan muihin selaimiin. Itse käytän sen verran paljon Youtubea ja Dropboxia että tällä hetkellä Chromen käyttö on aika hyödytöntä. Pistää vain entistä vihaisemmaksi.
Chromen uudelleen asennus voi auttaa, Itselläni se on toiminut hyvin ja Youtube videot ovat avautuneet nopeasti jos nettiyhteys on ollut tarpeaksi nopea.
- kysynpävaan?
Pitääkö käyttää jtn supusta selainta, joka ei toimi?
- typoonme
*rupusta
- e67ruigknl
Pitää. Se auttaa Googlea profiloimaan minut ja näyttämään parempia mainoksia.
- valitettavasti
Chromen uusimmat päivitykset ovat tuoneet omallakin koneellani ongelmia juuri multimedian esittämisessä. Joku muistiin liittyvä bugi.
- Stroganov
Sama ongelma. Ei näytä kaikkia Youtube-videoita. Saattaa liittyä HTML-5 juttuihin koska toiset Youtube-videot aukeavat mukavasti. Kun joskus myöhemmin kokeilee avata noita aiemmin avautumattomia videoita ei mitään ongelmaa. Eli toisinaan sama video lähtee päälle, toisinaan ei. Paha bugi - aiemmin moista ei ilmennyt Chromessa.
Minulla Chrome on näyttänyt aina kaikki Youtube videot eli siinä itsessään ei ole vikaa.
HTML5 ei mene automaattisesti käyttään Youtubessa vaan se pitää ottaa manuaalisesti: http://www.youtube.com/html5- täyttä roskaa
Minulla näytti aikoinaan kaikki Youtube-videot muttei enää. Ja täysin sama käytätkö Windowsia vai Linuxia. Tämä on Chrome-selaimeen liittyvä bugi. Sama video näkyy nätisti Firefoxilla. Olen kokeillut ottaa chrome://plugins asetuksilla tuon Adoben flashinkin muttei auta. Samoin ei mitään vaikutusta vaikka otan flashblockin ja adblockin pois.
Täysin syvältä nämä uusimmat versiot Chromesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865