Helpot Kirppu ristikot (palauttaminen)

-riikka-

Kun ensimmäistä kertaa ostin ks. lehden ja mietin sitä parin ristikon palauttamista, eli arvontoihin osallistumista.
1. Eli voiko niitä palauttaa vaikkei olisi kokolehteä ratkaissutkaan. N. 5 ristikkoa olen tehnyt.
2. Pitääkö sitten palauttaessa leikata sieltä yhdeltä sivulta se osa mihin täytetään oma nimi yms..
3. Ja vielä siis jos haluaa lähettää vain vaikka muutaman ristikon pitääkö lähettää koko lehti? Vai riittääkö jos leikkaa irti tehdyt ristikot?

Olen tosi kiitollinen vastauksista.

9

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony84

      älä ota henkilökohtasista äläkä vakavasti mut onks sun hiustenväri vaalee sori tosta ite teen sillee et useimmin lähetän just osan lehtee ja joka sivun leikkaan irti ja joka sivuun kirjoitan nää tarvittavat tiedot et sit kun ne heittää sinne arvontalaatikkoon ne niin yhteystiedot löytyy jos kirjottaa pelkkään kirjekuoreen jossa on irtolehtiä niin niitten on ilmeisesti aika vaikee kaivaa aina joka tehtävän kohalla koko kirjekuoren sisältö läpi et löytyykö sieltä oikeeta tehtävää

      toi olikin hyvä kyssä koska aloin miettii et jos nniittakiin yhteen erilliseen nippuun kaikki mitkä on tehnyt ja kirjottaa nipun päälle nimen niin kai se sit riittää et se on yhessä paikassa

      • -riikka-

        on mul vaaleet hiukset, ei kyl liity asiaan mut mistä niin päättelit?


    • Henry Haapalainen

      Lehteen tulee vastauksia lukemattomin eri tavoin. Kaikki kelpaavat kunhan vain lähettäjä muistaa laittaa johonkin nimensä ja osoitteensa.

      Kirppujen päätoimittaja

      • atinat

        kerro mikä sana tulee lasten kirppu lehdestä nro6/2009 ristikossa nokinaama pannuhuoneessa kun vihjeenä on ajatus ? ristikoon tulee ainakin tuon pulman sanan luo keskusjärjästö akava ja farmit tilat.
        Kerro tuo vastaus jotenkin mulle ?


    • kyllliainen

      Kylllä voi lähettää ristikot mitkä olet tehnyt. Minä kysyisin sellaista että pitääkö laittaa nimi ja osoitetiedot sekä tilinumeron kun lähettää kännykällä ristikon vastauksen?

    • Anonyymi

      Mistä noita ristikkolehtiä saa?

      • Ehkä jistakin duvarusta. Kirppuristikoiden tuotanto on päättynyt. Aihe on menettänyt siten töysin ajankohtaisuutensa.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Ehkä jistakin duvarusta. Kirppuristikoiden tuotanto on päättynyt. Aihe on menettänyt siten töysin ajankohtaisuutensa.

        Ehkä jistakin duvarusta? Lupasit joskus tarkastaa tekstisi. Oliko tätä kirjoittaessa jotenkin kiire tai stressi? Töysin outoa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jistakin duvarusta? Lupasit joskus tarkastaa tekstisi. Oliko tätä kirjoittaessa jotenkin kiire tai stressi? Töysin outoa!

        Oikoluku jäi tekemättä, anteeksi. Kiirettä ei ollut, joten oikoluvun pois jättämiselle ei ollut syytä.

        Divareista lehtiä saattaa löytyä kuten myös kirppareilta. Olen eräältä kirpparilta muutaman vanhan Iisakin ristikon ostanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe