Harjavallassa pirkkalankoulun metsässä sijaitseva rämä, kaverini papan asunto.
Olin kaverini kanssa poimimassa mustikoita kun alkoi tuulla ja kuulla ääniä, silloin muistin mitä pappa kertoi meille kun kaverini oli pienempi hän kertoi että metsässä asuu bob marley ja säikyttelee lapsia jotka poimii helvetin hyviä mustikoita oletteko käyneet kyseisessä talossa? Kummittelu johtuu kannabis-kulttuurista.
Harjavallan kummitustalo
mutsisnussija1
7
558
Vastaukset
- mutsisnussija2
olen käynyt kyseisessä talossa näin bobin jolla oli peniskarvojen tilalla afro ja perseestä kasvoi rastat thug life !
- aaaaasd3
ei hiton hitsi peniskarvani ovat autistit
- bob691
Olen myöskin kuullut, että talon lähellä kasvaa jonnebista. Onko tämä totta?
- 12341234123415
Vitut bob691 siellä kasvaa peniskarvoja @ mänty pöheikkö ja minulla on myös swagia. Dnt hate me hate my swag - rasta bob aka bobbismarli
juissi
- imekääpaskaakaikki
ohhoh
- Käynnissä kännissä
Aikamoinen
- Gerhard Sahlberg
Olisiko ollut nettikummitus?
Se ainakin pitää ääntä ja pistää tuulemaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703