alkava bulimiako?

Tyttö

Hei !

Oon 14v tyttö. Tää alkoi siitä kun syön mulle tulee siitä huono omatunto, joka pahenee mitä enemmän syön. Tunnen itseni lihavaksi 163cm paino 54? Söin eilen roskaruokaa tuli pahaolo ja tosi täysiolo ja päädyin oksentamiseen. Oksensin kaikki. Tänään olen vain juonut ja söin vähän keittoa, ja oksensin keitot ulos. Halua laihtua. Tämä on varmaan ainoa tapa onnistua siinä.

3

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turska

      Hei Tyttö!

      Älä kulta pieni jatka oksentelua. Oksentelu ei ole keino laihtua. Laihtumista tapahtuu terveillä elämäntavoilla, eli liikunnalla, monipuolisella ruokavaliolla ja hyvällä levolla. Sinun kohdallasi ei kuitenkaan ole tarvetta laihtumiseen. Olet varsin hoikka tyttö, ja täysin normaalipainoinen!
      Toivon, että kävisit vaikka terveydenhoitajalla puhumassa näistä asioista ja kertoisit myös oksenteluista, terveydenhoitaja osaa varmasti auttaa. :)

      Tsemppiä! Katso peiliin, sieltä katsoo takaisin kaunis nuori tyttö. Olen varma siitä.

    • sfdsdfsdf

      Oksentaminen ei tosiaankaan ole hyvä tapa laihtua., ensinnäkin se on vaarallista ja aika nopeaakin sitä saa oksennettua itsensä sairaalaan asti, toisekseen se turvottaa mm. naamaa, etkä voi lopettaa oksentamista, koska sen seurauksena poistuneet nesteet tulee takaisin eli "lihot" (eli paino nousee, et oikeasti liho). Bulimia tekee elämästä helvettiä, joten kannattaa lopettaa ajoissa. Eikä se todellakaan kaunista ihmistä, että hampaat mätänee suuhun, verisuonet katkeilee silmistä, posket on kuin hamsterilla, hiukset tippuu päästä, kynnet haurastuu, luut katkeilee ja tässä ei ole läheskaan kaikki. Ei tarvitse hirveästi nähdä vaivaa googlessa, niin näkee mitä se tekee ihmiselle.

      Ja olet täysin normaalipainoinen, jopa hieman hoikahkokin, eikä sulla ole tarvetta laihduttaa. Ole kiltti ja hae apua, koska tulet katumaan myöhemmin, jos et sitä tee. Mitä aiemmin saa pysäytettyä syöksyn syömishäiriön syövereihin, sen parempi.

    • tyytyväinen pullukka

      Minä olen jo vanhempi, aloittajan mittakaavassa läski. Pituus 163 ja paino jotakin 30 indeksillä. Lihomiseni syy on hormonihoidot, joita sain lapsettomuushoitoihin.
      En välitä kiloistani, kunhan terveys on muuten hyvä ja se on.

      Nuoret katsovat malleja, jotka ovat sairaalloisen laihoja. Se ei ole kaunista. Jopa miehet pitävät naisellisista muodoista.

      Itseluottamusta voi hakea muista asioista, kuin painosta. Syö vain normaalisti terveellistä ruokaa ja siitäkin voi nauttia, kun kohtuudessa pysyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe