Hei !
Oon 14v tyttö. Tää alkoi siitä kun syön mulle tulee siitä huono omatunto, joka pahenee mitä enemmän syön. Tunnen itseni lihavaksi 163cm paino 54? Söin eilen roskaruokaa tuli pahaolo ja tosi täysiolo ja päädyin oksentamiseen. Oksensin kaikki. Tänään olen vain juonut ja söin vähän keittoa, ja oksensin keitot ulos. Halua laihtua. Tämä on varmaan ainoa tapa onnistua siinä.
alkava bulimiako?
3
152
Vastaukset
- Turska
Hei Tyttö!
Älä kulta pieni jatka oksentelua. Oksentelu ei ole keino laihtua. Laihtumista tapahtuu terveillä elämäntavoilla, eli liikunnalla, monipuolisella ruokavaliolla ja hyvällä levolla. Sinun kohdallasi ei kuitenkaan ole tarvetta laihtumiseen. Olet varsin hoikka tyttö, ja täysin normaalipainoinen!
Toivon, että kävisit vaikka terveydenhoitajalla puhumassa näistä asioista ja kertoisit myös oksenteluista, terveydenhoitaja osaa varmasti auttaa. :)
Tsemppiä! Katso peiliin, sieltä katsoo takaisin kaunis nuori tyttö. Olen varma siitä. - sfdsdfsdf
Oksentaminen ei tosiaankaan ole hyvä tapa laihtua., ensinnäkin se on vaarallista ja aika nopeaakin sitä saa oksennettua itsensä sairaalaan asti, toisekseen se turvottaa mm. naamaa, etkä voi lopettaa oksentamista, koska sen seurauksena poistuneet nesteet tulee takaisin eli "lihot" (eli paino nousee, et oikeasti liho). Bulimia tekee elämästä helvettiä, joten kannattaa lopettaa ajoissa. Eikä se todellakaan kaunista ihmistä, että hampaat mätänee suuhun, verisuonet katkeilee silmistä, posket on kuin hamsterilla, hiukset tippuu päästä, kynnet haurastuu, luut katkeilee ja tässä ei ole läheskaan kaikki. Ei tarvitse hirveästi nähdä vaivaa googlessa, niin näkee mitä se tekee ihmiselle.
Ja olet täysin normaalipainoinen, jopa hieman hoikahkokin, eikä sulla ole tarvetta laihduttaa. Ole kiltti ja hae apua, koska tulet katumaan myöhemmin, jos et sitä tee. Mitä aiemmin saa pysäytettyä syöksyn syömishäiriön syövereihin, sen parempi. - tyytyväinen pullukka
Minä olen jo vanhempi, aloittajan mittakaavassa läski. Pituus 163 ja paino jotakin 30 indeksillä. Lihomiseni syy on hormonihoidot, joita sain lapsettomuushoitoihin.
En välitä kiloistani, kunhan terveys on muuten hyvä ja se on.
Nuoret katsovat malleja, jotka ovat sairaalloisen laihoja. Se ei ole kaunista. Jopa miehet pitävät naisellisista muodoista.
Itseluottamusta voi hakea muista asioista, kuin painosta. Syö vain normaalisti terveellistä ruokaa ja siitäkin voi nauttia, kun kohtuudessa pysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768