Poistetut aloitukset näkyvät

tekniikka tutuksi

oman koneen sivuhistoriassa.
Miten se on mahdollista?

16

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poista sivuhistoria

Miksi et linkittänyt musiikkia ?

• hyvät neuvot tarpeen

Voi hyvänen aika, mietipä vähän.

• tekniikka tutuksi

Onko se normaalia, että niitä pystyy vielä lukemaan?

• hmpf

Ei netissä mikään poistu koskaan. Tie sinne vaan hukataan.

Sanotaan vaikka että tämä suomi24 on metsä. Omistajat ovat jostain ostaneet tietyn määrän hehtaareja johon me käyttäjät istutamme rönsyileviä ja kasvavia puita tai puskia. Näihin puihin syntyy polku joiden kautta koneemme löytävät niihin.

Jos ylläpito päättääkin että tämä puska oli myrkyllinen, se vaan hävittää polun kartalta. Jos jollain on vanha kartta koneella, se pääsee sinne puun luokse edelleen. Vasta siinä vaiheessa kun suomi24:n metsätila loppuu, poluttomien kasvien päälle laitetaan uutta eikä sitä vanhaa enää ole olemassa. Ellei joku on ottanut sen talteen omalle koneelle.

Millaisen kasvin sä haluaisit istuttaa? Mä voisin olla rentoakankaali.

• Linkitä hyvä mies.
        Musiikkia.

H.

• hunksz kirjoitti:

Linkitä hyvä mies.
        Musiikkia.

H.

Kumiveneestä!

:D

• minttupuu kirjoitti:

Kumiveneestä!

:D

"minttupuu"

Kunhan järvesi jäätyy, niin hypää veneestä :)
        Kyllä minä sitten keväällä saavun noutamaan...

H.

• RosaLiiin

Haluaisin olla auringonkukka, siemeniäni linnut kuljettelis ympäriinsä.
        Niin sekavia juttuja mulla on netissä, aina joku viisaampi saa oikoa mun polkuja. Joskus sähköposti seikkailee ympäriinsä, pitkin maailmaa, on vähän kiusallista ...valitettavaa kavereilleni ja varsinkin puolitutuille, mutta olkoon. En osaa tehdä sähköpostistani niin salaista vaikka haluaisinkin.
        Aina olen sanojeni takana seisonut, joten on sama onko polkuja vai puskia.

Ehkä mä kuitenkin olen maahumala, aina tunkemassa joka paikkaan ja pirullinen hävitettävä.

• ne lentää...
        RosaLiiin kirjoitti:

Haluaisin olla auringonkukka, siemeniäni linnut kuljettelis ympäriinsä.
        Niin sekavia juttuja mulla on netissä, aina joku viisaampi saa oikoa mun polkuja. Joskus sähköposti seikkailee ympäriinsä, pitkin maailmaa, on vähän kiusallista ...valitettavaa kavereilleni ja varsinkin puolitutuille, mutta olkoon. En osaa tehdä sähköpostistani niin salaista vaikka haluaisinkin.
        Aina olen sanojeni takana seisonut, joten on sama onko polkuja vai puskia.

Ehkä mä kuitenkin olen maahumala, aina tunkemassa joka paikkaan ja pirullinen hävitettävä.

Ne on nämä tekniikan ihmeet niin oikullisia.

Lähetin kerran tyttärelleni SMS:n; "mites se mummin kullannupun peppu jakseskelee tänään?" Vastauksena siihen tuli pitkä rivi kysymysmerkkejä... pomoltani.

• RosaLiiin
        ne lentää... kirjoitti:

Ne on nämä tekniikan ihmeet niin oikullisia.

Lähetin kerran tyttärelleni SMS:n; "mites se mummin kullannupun peppu jakseskelee tänään?" Vastauksena siihen tuli pitkä rivi kysymysmerkkejä... pomoltani.

Olen minäkin lähetellyt kutsuja treffiipalstoille, milloin kunnanjohtajalle ja milloin ely keskukseen ja ..., tavallisesti vain asiallisia asioita olen hoidellut heidän kanssaan.

Mutta huumorilla niistä on onneksi selvitty - tosi kiusallisia juttuja. ei niitä auta suremaan jäädä.
        Toivottavasti hoitavat suojauksensa muut paremmin kuin itse osaan. Luotan siihen.

• RosaLiiin kirjoitti:

Olen minäkin lähetellyt kutsuja treffiipalstoille, milloin kunnanjohtajalle ja milloin ely keskukseen ja ..., tavallisesti vain asiallisia asioita olen hoidellut heidän kanssaan.

Mutta huumorilla niistä on onneksi selvitty - tosi kiusallisia juttuja. ei niitä auta suremaan jäädä.
        Toivottavasti hoitavat suojauksensa muut paremmin kuin itse osaan. Luotan siihen.

"RosaLiin"

Sarjassamme vanhoja vitsejä:

Mitä sviddua?
        Pomo vastasi: Odota hetki...

Läpäti lässs.....

H.

• RosaLiiin
        hunksz kirjoitti:

"RosaLiin"

Sarjassamme vanhoja vitsejä:

Mitä sviddua?
        Pomo vastasi: Odota hetki...

Läpäti lässs.....

H.

Hyvä H

valitettavasti ei pomoa mulla
        ihan turhaa läpätys tää sulla

odottaa voi toki monta hetkeä...

• mimmimummi*

Jossain kohtaa minäkin olen munannut kun sähköpostiin tuli viesti : Kovenna mieskuntoasi ilmaiseksi....
      Miten se naiselta onnistuisi.....

• hmpf

:))) mimmimummi, jos se onnistuisi niin, että laitat miehesi kuntopyörälle :)) Miehittömättömälle vähän vaikeampaa, sitten pitää mennä pitkän kaavan mukaan, ensin hakea se jostain kotiin.

Mä menen nyt istuttamaan kiviä pihaan. Tiedä vaikka niistä vielä kasvais pulkkamäki.

• mimmimummi*
        hmpf kirjoitti:

:))) mimmimummi, jos se onnistuisi niin, että laitat miehesi kuntopyörälle :)) Miehittömättömälle vähän vaikeampaa, sitten pitää mennä pitkän kaavan mukaan, ensin hakea se jostain kotiin.

Mä menen nyt istuttamaan kiviä pihaan. Tiedä vaikka niistä vielä kasvais pulkkamäki.

Mietin etten ole edes minkäänlaiseen kilpailuun enkä mielipide kyselyihin vastannut...että mistä sitä roskaa tulee...
        SE viesti jatkui niin ettei epäselvää mitä kaikkea se tarkoitti....

Kivipihat on kauniita...jos ei liikaa kiviä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe