Haluun hänet vaikka tiedän etten voi häntä saada, mut on se niin ihana
Oona Tolppanen on seksikäs
9
999
Vastaukset
- ....
Nevahööd.
- sisältä läpimätä
moni kakku päältä kaunis.
- 1+6
Kateelliset huutelee :D oona tolppanen on se tyttö cheekin "jossu" musiikkivideosta, on kai joku fitnessmalli. aivan helvetin hyvä perse, ite treenannu muotonsa. yhdyn alottajaan!
- 1+6=7
1+6 kirjoitti:
Kateelliset huutelee :D oona tolppanen on se tyttö cheekin "jossu" musiikkivideosta, on kai joku fitnessmalli. aivan helvetin hyvä perse, ite treenannu muotonsa. yhdyn alottajaan!
miksi kukaan olisi kateellinen ihmiselle, jonka elämään ei mahdu muuta kuin fitness fitness fitness? joka käyttää rasvanpolttajaa, jotta saisi päkin näkyviin? joka vetää kymmeniä lisäravinteita, kun ei voi syödä kunnon ruokaa, koska liikaa kaloreita? jne.
- jeppe1
Jep. Näin on fitness kumpuaa vääristyneestä minäkuvasta ja ainakin osittaisesta narsistisesta tarpeesta. Ideahan on näyttää hyvältä ja tehdä kovaa töitä sen eteen. Palkkioksi itselle hyvä olo ympäristön suoma ihailu. Minä, minä, minä. Tulosten myötä omien kuvien lataaminen facebookiin luonnollisesti. Määritelköön sitten kuka miten haluaa, mutta pitkälti itsekeskeisyyden ympärillä liikutaan. Hyväksykää minut, nähkää minut!
- anonyymi
Ihan pakko tulla tänne kommentoimaan :)
ensinnäkään oona ei syö kymmeniä lisäravinteita tai rasvanpolttajia jotta saisi päkin näkuviin haha! seuratkaa vähän ennenkun tuutte huutelemaan tänne.
Ja fitnes ei todellakaan tarkoita väärsitynyttä minäkuvaa.. huh huh. Jos kilpaurheilija aloittaa fitnesin niin se on täysin eri asia kun jou elämäntapa muutos jannu aloittaa sen.. kandee vähän miettii ennenkun tulee tänne huutelemaan moista!
propsit oonalle! nuori mimmi ja wau mitä jo saavuttanut! tekee kyllä hurjana hommia unelmiensa eteen!- fatoona
ruma nainen
- pasiviherahon fani
Ajattelen aina ja vain ainoastaan Ooooonaaaaaa oooo oooonaaaaa joo tämmönen joku tuli vaa mielee ytubest :D
- haista sinä vittu
Jep. Näin on fitness kumpuaa vääristyneestä minäkuvasta ja ainakin osittaisesta narsistisesta tarpeesta. Ideahan on näyttää hyvältä ja tehdä kovaa töitä sen eteen. Palkkioksi itselle hyvä olo ympäristön suoma ihailu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733