Englanninkielisiä päiväkoteja

sosionomi2

Fuengirolassa/sen lähistöllä?

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti + 2

Kiddies school Torreblancan liikenneympyrän vieressä, suosittelen!!! Ihanat opettajat!!!! www.kiddiesschool.es, englannin lisäksi lapseni ovat oppineet myös hieman espanjaa. Käy ihmeessä paikanpáällä!

• Emo en España

Mun lapsi oli viimevuonna, nyt alotti eskarin, meni aina innoissaan, ihanat opettajat, suosittelen kaikille!! Niillä on kaikkia ihania teemajuttuja, ei ole pelkästään, että vahditaan lapsia..siellä todellakin puuhaillaan lasten kanssa, eivät pitkästy, oppivat englantia ja siinä sivussa myös espanjaa. Voisivat ottaa oppia Suomessakin!!! Gabi on ihan 10 !

• sosionomi2

puhutaanko näissä ihan englantia siis henkilökunta koska en osaa espanjaa..

• torvi hoi

Tää ei ole todellista. Ei kukaan ole noin torvi.

JOS SE ON ENGLANTILAINEN PÄIVÄKOTI NIIN MITÄ SIELLÄ PUHUTTAISI? KIINAA???

• jose**
        torvi hoi kirjoitti:

Tää ei ole todellista. Ei kukaan ole noin torvi.

JOS SE ON ENGLANTILAINEN PÄIVÄKOTI NIIN MITÄ SIELLÄ PUHUTTAISI? KIINAA???

olipa terävä vastaus. olet todellinen järjen jättiläinen

• ennemmin venäjää

Eipä tietenkään vaan espanjalaisten spangliskaa, joka on enemmän andaluusia kuin enkkua. Todella olin pettynyt tarjontaan.

• Emo en España

ennemmin venäjää:lle, etpäs ole tainnut käydäkkáän, sillä vetäjät eivät ole espanjalaisia :) Vetäjä on myös englannin opettaja, joten puhuu kyllä englantia!

• äiti + 2

Lisään vielä sen verran, että jos olette täällä jonkun aikaa, kannattaa pienet viedä joko esp. kieliseen tai esim. just engl. kieliseen päiväkotiin ja ottaa kaikki hyöty muksuille tulevaisuutta varten, kyllä sitä aikanaan saa päntätä kielioppia, että oppii puhumaan muita kieliä, siksi tämä rannikko on rikkaus lapsille, voi valita muutakin kuin suomenkielistä palvelua, myöhemmin voi sitten laittaa suomalaiseen kouluun, jos haluaa, mutta onpahan lapsella jo hyvä kielitaito saavutettuna, eikä ole tämä koulu kallis, jos vertaat esim. muihin yksityis-tarhoihin. Suosittelen käymáän paikanpäällä ja katsomaan itse tilanteen, miltä tuntuu. Täällä kaikennäköiset kirjottelee asioista, mistä ei edes ole kokemusta ja se on aika ikävää, ihan elämäntapana mollata muita, enkä edelleenkään käsitä mitä sillä voittavat??? Meitä on moneksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe