onko muistissa vielä kunnan äijät?
Vastaukset 12
- toffee laku
Ei keuruulla ole pultsareita lainkaan. jos ei sit aloittaja kuulu heikäläisiinkin.
- trololo420
Helge ja Hymppi :D
- Käyrä Lampinen
Keuruun legendaarisin "laitapuolen kulkija" oli:
Jaska Haukkämäki "Jagues the HAWK"
Lauloi "Tiikerihai" ja soitti maniskaa Keuruun entisen matkahuollon nykyisen lähteen aukiolla.
Ja se lentävä lause : "Anna nortti ja markka" (Suomen entinen valuutta jos joku muistaa) tai "Anna nortti kyllä min maksan" kädessä muutama penni ja viispenninen ja kun tupakka tarjottiin "Jaguesin" käsi meni takaisin omaan taskuun...
Yöpyminen tapahtui maakuopassa (Myös talvella) nykyisen Järvituulen kodalla ja peittoina styroxia...- heggulli
Onko helge vielä hengissä?
- Nasse
Tenukepit löytyy Haapamäeltä.........
Itseasiassa Haapamäellä on tätä nykyä melkoisen vähän tenuja. Oikeastaan koko Keuruulla on loppupelissä moneen muuhun paikkakuntaan verrattuna näitä hyvin "työkeseen" 24/7 janoaan sammuttelevia kulkijoita loppupelissä yllättävän vähän.
- srgjh
Helge... Ai Pihlajavedeltä? xDDDD
- Anonyymi00007
on kuolleet kaikki juopot pois
- Anonyymi00008
Minä olen ainakin alkoholisti, toinen jalka haudassa.
- Anonyymi00009
Aimo, Helge, Hymy-Antti wanhasta koulukunnasta.
- Anonyymi00010
Kiva kun juorutaan vanhan liiton juopoista. Aina löydetään joku vähän erilainen tyyppi jota mollata ja nauraa sille. Hei kattokaa tuota!! Vittu mitä roskaa keuruuloiset on
- Anonyymi00012
No ei voi uuden liiton juopoistakaan juoruta, kun sellaisia ei ole. Nykyajan nuoret ei dokaa juopunis tarkoituksessa, vaan käy salilla ja viihteellä vetää ainoastaan kokkelia nokkaan ja muutaman drinkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568