Mitkä järjestöt (vai tekevätkö mitkään) lukioikäisille kolmen tai kahden kuukauden vaihtoja?
3kk lukiovaihto
4
444
Vastaukset
- kesävaihtari
Ainakin Lions Clubit järjestävät kesällä n. kahden kuukauden mittaisia vaihtoja.
Kysypä paikkakuntasi LC:ltä. Jos opiskelet saksaa ja haluat sinne vaihtoon, voisit kysyä saksan opettajaltasi lisätietoja, sillä jotkut saksalaiset järjestöt välittävät paikkoja suomalaisille lukiolaisille kesän ajaksi. - 2+2+
SSYL järjestää vaihtoja Saksaan.
- Aussi13
YFU:n kautta pääasee ainakin Australiaan tai Uuteen Seelantiin. Mä olen miettinyt että lähtisin kun en halua olla pois koko vuotta.
- sobs
Ite koulun kautta 3kk vaihdossa Italiassa. Kuukausi jäljellä, kieltä en osaa ja liian hyviä kavereita saanut. Hostperhe on upea ja aina minua ajatellaan ensimmäisenä. Ei haluta takasin suomeen.
3kk on oikeasti tosi lyhyt aika tälläseen kokemukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234734Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1584116Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133416Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673076- 872794
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512652Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282423- 372373
- 201645
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211640