Mitkä järjestöt (vai tekevätkö mitkään) lukioikäisille kolmen tai kahden kuukauden vaihtoja?
3kk lukiovaihto
4
363
Vastaukset
- kesävaihtari
Ainakin Lions Clubit järjestävät kesällä n. kahden kuukauden mittaisia vaihtoja.
Kysypä paikkakuntasi LC:ltä. Jos opiskelet saksaa ja haluat sinne vaihtoon, voisit kysyä saksan opettajaltasi lisätietoja, sillä jotkut saksalaiset järjestöt välittävät paikkoja suomalaisille lukiolaisille kesän ajaksi. - 2+2+
SSYL järjestää vaihtoja Saksaan.
- Aussi13
YFU:n kautta pääasee ainakin Australiaan tai Uuteen Seelantiin. Mä olen miettinyt että lähtisin kun en halua olla pois koko vuotta.
- sobs
Ite koulun kautta 3kk vaihdossa Italiassa. Kuukausi jäljellä, kieltä en osaa ja liian hyviä kavereita saanut. Hostperhe on upea ja aina minua ajatellaan ensimmäisenä. Ei haluta takasin suomeen.
3kk on oikeasti tosi lyhyt aika tälläseen kokemukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764