Koneiden vaihdon väliin jää aikaa 8-9 tuntia, joten kannattaisiko ottaa hotellihuone vai oletteko viettäneet aikaa kentällä. (Mumbaissa 19.00 ja jatkolento aamulla 6.40)
Kertokaa kokemuksia Mumbaissa yöpymisestä. Kentän lähistöllä olevia hotellejakin saa "mainostaa"
Mumbaissa yöpyminen
8
186
Vastaukset
- Kysyn vaan
Sekö finnairi lentää nykyään jo Mumbaihin?
- sea-54
Voisiko saada asiallisia vastauksia. Finnairia en maininnut missään vaiheessa . Jos kysyn vaan nimimerkillä ei ole kysymykseeni vastauksia en tarvitse kommenttejasi
- Meinaan kun
sea-54 kirjoitti:
Voisiko saada asiallisia vastauksia. Finnairia en maininnut missään vaiheessa . Jos kysyn vaan nimimerkillä ei ole kysymykseeni vastauksia en tarvitse kommenttejasi
oot hehkuttanut finnairia ja oot pitäny itsestään selvyytenä, että VAAN finnairilla lennetään Intiaan.. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10410297
- sea-54
Meinaan kun kirjoitti:
oot hehkuttanut finnairia ja oot pitäny itsestään selvyytenä, että VAAN finnairilla lennetään Intiaan.. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10410297
Keskustelu johon viittaat oli Tjäreborgin lomamatka joka lennetään vain finnairin koneilla. En ole koskaan hehkuttanut finnairia enkä aio nyt omatoimimatkalla valita finnairia.
- niskat
Heips, kentällä voi maleksi/nukkua ihan hyvin jos itse on siihen valmis. Koneenvaihtiaika esim. 9tuntia kutistuu kun ensin odottelee laukut ja sitten kentällä on oltava n 3tuntia ennen seuraavan lähtöä(ulkomaan lennot).
Itse lennämme Turkis airlinelleä Mum¨baihin mutta tullessa olemme 3yötä Mumbaissa.
Tähänkään ei tarvitset asiattomien ihmisten vastata- Meinaan kun
Olen ihan samaa mieltä kanssasi, että aika kuluu ihan mukavasti lentokentällä ja vieläpä paljon paremmin, kuin alkaisi etsimään 9 tunnin vuoksi majoitusta. Vaikka Mumbain kentällä laukut saakin aika nopesti ja pääsee passin tarkastuksiin, aikaa voi joskus kulua.
- sea-54
Meinaan kun kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä kanssasi, että aika kuluu ihan mukavasti lentokentällä ja vieläpä paljon paremmin, kuin alkaisi etsimään 9 tunnin vuoksi majoitusta. Vaikka Mumbain kentällä laukut saakin aika nopesti ja pääsee passin tarkastuksiin, aikaa voi joskus kulua.
Voiko Mumbain kentällä (ulkomaan terminaali) jättää matkalaukut johonkin jos lähtee kaupungille syömään ja katselemaan
- Intia fani, silti
Makuasia missä ja mitenkä haluat viettää tuon 8-9 tuntia. lentokentän lähelläkin on hotelleja jotka löytyy helposti netin kautta. halutessa kentällä on hotellilta kyyti sinua odottamassa ja päinvastoin viemässä jatkolennolle. Joudut vaihtamaan ehkä terminaalia jos lennät intian sisäisillä lennoilla jonnekin muualle vai jatkatko samasta terminaalista matkaa? Mumbain kenttä on vähän nuhjuinen, mutta kyllähän siellä nyt voi olla tietenkin. Intiassa on kuitenkin mukavaa:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876