Gambialaiseen naiseen ihastunut

samppi-s

ongelmana on että hän on muslimi. Tutustuin hänen perheseensä Gambian matkalla, isällä on vaatekauppa, jossa myös tytär työskentelee. Ihastus tuntuisi olevan molemminpuoleista, mutta tilanne jotenkin ihan mahdoton, muslimiksi en voi kuvitella kääntyväni, miten tästä eteenpäin, huoh.
Isään olen tutustunut monilla käynneilläni Gambiassa ja olen ollut perheen luona kutsuttuna illalliselle useamman kerran. Perhe on todellakin hyvin vieraanvarainen ja ystävällinen, mutta eivät varmaankaan osaa kuvitella,että olen pihkaantunut heidän tyttäreensä.
En tiedä pitäisikö minun seuraavalla kerralla tunnustaa naiselle, että olen ihastunut häneen, mutta eihän siitä kuitenkaan voi tulla mitään sen enempää. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta tilanteesta.

6

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxx.

      Eivät kaikki ole niin hartaita uskovia, puhu ensi kerralla asiasta, sittenpä selviää, mitä mieltä ovat. Tiedän useammankin musliminaisen, jotka ovat naimisissa ei-muslimin kanssa.

    • Reissu Jorma

      Gambiassa ja mustassa Afrikassa muuallakin muslimit on vähemmän pipo kireällä seksin ja seurustelun sekä muittenkin asioitten suhteen kuin monessa muussa muslimimaassa.
      Olen mustien muslimityttöjen kanssa vehdannut Länsi-Afrikassa joten puhun ihan kokemuksesta.

    • Oletko varakas

      Onko teillä iso ikä ero.
      Hyväksytkö pikku myötäjäisen maksamisen.
      Miksi sinusta sinut on kutsuttu illalliselle .
      Onko vaatekauppa turistialueella.
      -siis missä turisteja liikku kävellen päivän mittaan.
      Hyvä nainen on hyvä rodusta ja uskonnosta riippumatta.

    • abaraka

      Hehe, kyllä ne varmaan ovat arvanneet että olet pihkaantunut tyttäreen. Gambialaiset ovat vaan hyvin hienovaraisia ja ystävällisiä. Länsimaalainen puoliso tarkoittaa perheelle lottovoittoa, vanhempien eläkepäivät ovat vihdoin turvatut :D

      Suhteesta voi ihan hyvin tulla jotain, tämä riippuu täysin perheestä ja miten uskontoon suhtaudutaan ja siitä miten sinä hyväksyt uskonnon. Gambiassa on paljon "maallistuneita" muslimeita, mitkä eivät juuri eroa Suomen maallistuneista kristityistä.

      Ota suoraan asia puheeksi, mutta varaudu sitten tekemään paljon töitä (=rahaa) uuden perheesi eten. Onnea!

      • Oletko pihi pena

        Oletko pihi pena vai miksi homma ei etene ?
        -monet seksituristit vedättää , varsinkin vanhetessaan kun ei enään
        kunnon mieskunto riitä niin tulee tollanen koko perheen koukuttamien kuvioon.
        Paikalliset on kyllä siinä itsekin aika mestareita.
        Onkohan cape pointti kauppiasperheen lähellä.


    • 28x...

      Aloitushan oli täysi provo. Kyllähän minä huumoriveikot tunnistan.
      Oletetaan nyt kuitenkin että se olisi totta.
      Kerro isälle tunteesi ja anna riittävän suuri rahalahja. Jos lahja on tarpeeksi suuri niin tyttö on Sinun. Käänny muslimiksi.
      Osta talo sukulaisten talojen vierestä ja siirrä maan pankkitilillesi kaikki rahavarasi. Jos varoja on riittävästi saat maan kansallisuuden. Sukua tietysti autat minkä voit.
      Vastapalveluksena saat heiltä tukea. Tosi yksinkertaista eikö totta!

      Sitten elätte onnellisina elämänne loppuun asti ja saatte paljon pikku gambiinoja!

      Jollet nyt kuitenkaan ole tosissasi niin tule tänne Pattayalle. Täällä on muuten naisia pilvin pimein. Väritys nyt vain hieman vaaleampi mutta muutoin pelittävät
      yhtä hyvin kuin gambia- tytöt. Täälläkin saat toimittua Samalla tavalla kuin yllä mutta täällä Sinun ei tarvitse kääntyä buddhalaiseksi.

      Yleistäen voin sanoa että kaava toimii samoin oli maa mikä tahansa. Jos olet tarpeeksi varakas niin saat minkä naisen tahdot.

      Jollet halua kuluttaa koko omaisuuttasi tytölle ja hänen suvulleen niin toimit seuraavasti: -tulet Pattayalle ja haahuilet pari päivää baarityttöjä sillä lailla silmäillen ja rupatellen. Älä nyt missään nimessä valitse kauniimmasta päästä sillä niillä on 4-5 poikaystävää joille he ovat uskollisia ja saavat rahalähetyksiä
      pojilta ympäri maailmaa uskollisuutensa ja odottelunsa takeeksi.

      Kun mieleinen tyttö (heistä käytetään opas- nimitystä moderaattorin toiveesta) on
      löytynyt niin teet opaspalvelusopimuksen hänen kanssaan päiväksi kerrallaan.
      Hinta on n. 24 euroa/vrk barfine 7 euroa/vrk. Barfine on maksu joka sinun tulee maksaa baarin mamasanille koska tyttö on rokulissa ja mamman täytyy ottaa sijainen. Muutenhan baari olisi parin päivän päästä tyhjä.
      Jos olet säästäväinen ja haluat välttää barfinen niin valitset palmutytön jotka ovat vapaita yrittäjiä ja hinnat neuvoteltavissa. Palmutytöt päivystävät 24/7 rantakadulla palmujen katveessa.
      Siihen 24:n euron hintaan saat täyspalvelun. Opastyttö juoksee kaikki ostoksesi ruokakaupasta, apteekista ja toimittaa pyykit ees taas. Pesee ja hieroo sinut aamuin illoin, tekee jalkahoidot sekä mani- ja pedikyyrit. Katsoo ettet laita eilisiä kalsareita tai paitaa päällesi kuten joskus käy poikamiehellä.
      Suukottelee aina kun vain haluat ja miten monta kertaa päivässä hyvänsä jos omaat kovan kunnon. Joka aamu maksat edellisen päivän palkan ja teet uuden päiväsopimuksen. Jollet oppaasta nyt sitten kuitenkaan jostakin syystä pitänyt niin annat lopputilin ja menet valitsemaan uuden.
      Näin toimien säilytät omaisuutesi ja Sinusta tulee elämännautiskelija sekä saavutat rauhan ja onnen....

      Nyt on täällä päivä jo puolessa ja on liian kuuma olla ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe