Heippa,
mitäs pitäisi tehdä kun istun tässä wlanin vieressä ja siinä samassa boxissa pitäisi olla meidän wifi mutta yhteys on heikko....
vinkkejä?
vaihdoin siis koneen paikkaa olkkarista omaan huoneeseen.
Wifin voimakkuus heikko vaikka itse lähetin on vieressäni
7
253
Vastaukset
- Uusi ajatus
Vaihda takas.
- kklMNJ
mitäs pitäisi tehdä kun istun tässä wlanin vieressä
siinä samassa boxissa pitäisi olla meidän wifi
vaihdoin siis koneen paikkaa olkkarista omaan huoneeseen
Noissa sun jutuissa ei ole päätä eikä häntää, pitäskö sun tilata Kotimikro lehti, lukea niitä, ja tulla sitten 1-2 vuoden kuluttua tänne kysymyksiä esittämään. Jos niissä olisi vähän enemmän järkeä kun näissä nykyisissä. Ilmeisesti olet kytkeytynyt naapurin suojaamattomaan verkkoon. Huonompi homma.
- Anonyymi
Lässyn lässyn pulteripelle!
- Anonyymi
MENE HOITOON Viha-Nassikka-papparainen.. Winkurahousu hihhuli!
- Anonyymi
Se tukkeutuu liian lähellä!
- Anonyymi
Kyllä siinä tehonsäätöalue on. Maksimi taisi olla 100mW(=0.1W). Yleensä tuota kannattaa säätää pikemminkin pienemmälle kuin antaa paahtaa täysillä, koska se häiritsee naapureita - ja samalla itseä kun naapureiden verkot kuuluu sisälle asti. Tosiasiallisesti monet laitteet säätää tehoa jo nyt automaattisesti eikä käytä maksimitehoa. Olen laskenut tuon 75%:iin jolloin se menee yhdestä seinästä läpi eikä häiritse niin paljoa muita.
Teholukemista muuten näkee, että lähetysteho on samassa huoneessa oltaessa useimmiten nanowatti luokkaa.
Erityisesti kannattaa käyttää 5GHz-taajuuskaistaa koska siellä on enemmän kanavia - voi saada jopa oman kanavan käyttöönsä. 2.4GHz:lla on vain se 13 kanavaa..
Yhteys mitä luultavimmin ei ole heikko vaikka lähetysteho on pieni. Putoaako paketteja? Onko siirtonopeus jotenkin kärsinyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704