Jos kerrot mitä ikkunastasi näkyy, niin yritämme arvata missä asut
kerro mitä ikkunastasi näkyy
140
1567
Vastaukset
- Koitas arvata
Ikkunasta näkyy 8 kuusta, 3 mäntyä, koivu ja pihlaja. Toisesta ikkunasta näkyy naapurin akan polkupyörä, jota ei muuten näykkään kuin parkissa ollessa. Hitto, täti kun pyöräilee, ei pyörästä näy edes kissansilmää!!!
Kolmannesta ikkunasta näkyy...ohhoh... tyttö yöpaidassa...
Melekone arvaaja oot jos tiiät missä asun.- kaapo....
Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.
- koitas arvata
kaapo.... kirjoitti:
Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.
Njet, ei siellä päinkään.
Mut ny mä en voi enempää arvuutella kun mamma käski mut nukkumaan. Menestyksellistä jatkoa vaan salapoliisityöllesi. - arvaa jos et tiedä
Tuppurala?
- Anonyymi
Ei kysytä mitä ajattelet, kun tekevät tramatologi puhe hieronta jotain inhottava jalkojen väliin.
Uusi vamma kysymys tarkoititko ei selvennystä mitä kysymys tarkoittaa
- paas arvaten
Kun kahon keittiön ikkunasta, niin näkkyy keltanen naapuririvari.
- arvaa jos et tiedä
Suonsaari?
- Ikkunasta näkyy
naapurin ikkuna ja siellä oleva alaston nainen...
- Hei ei saa
kurkkia tännepäin!!
- arvaa jos et tiedä
Mikonkadulla.
- näkymätönmies.
keltaisa koivuja jotka oli joku aika sitten vihreitä ja kohta valkeita
- arvaa jos et tiedä
Urpolassa?
- Keskustaa
Kauppakeskus näkyy.
- arvaa jos et tiedä
Urpola?
- ilman housuja taas..
Naapurin isännän karvainen Berse!
- ruudun takaa
Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa.
Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä. - sdfafsdsdf
ruudun takaa kirjoitti:
Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa.
Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.Olis ihan OK, jos lopettaisit tuon Sepeteuz -pakotuksen. Ei se ole kenenkään mielestä hauska juttu ollut, vaikka niin itse luuletkin.
- lunta tulee kohta
Rakkaan naapurini tekemättömät työt .
Pihalla vaahteran lehdet odottavat pois kuljetusta.
Kasaan haravointi ei kannata, sillä ne ovat sitten minun tontilla tuulen kuljettamana.
http://www.youtube.com/watch?v=FFj4AjGV5bA - tän varmaan arvaat
Koulu, joka ei oo täl hetkell käytössä ja pari koiran ulkoiluttajaa...
- älä valehtele
no eikä näy
- !!!
peitsarinkuja????
- arvaa jos et tiedä
Peitsari?
- Jep...
!!! kirjoitti:
peitsarinkuja????
...niinps taitaa ollakii
Ei mitään koska verhot on kiinni. :D
- rotta247
Kannattasko vähän raottaa...
- ikävät maisemat
Rumia ja lihavia ihmisiä.
- diipavaandaapa
Toi on helppo! Et voi olla muualla, kuin ghetossa nimeltä Tuppurala!
- NaapurinLaiskaMies
Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD- verhon välistä
Hyvä ikkuna paikka josta näkeehyvin mitä ympärillä tapahtuu, voisi ruveta pitään väiväkirjaa , kuka ties kirjankin siitä väsättyä sais, välistä oikeen jumittuu pitkäsi aikaa, kameran vielä hommaan, kaukoptki olis velä parempi, olis lähitienoot hallinnassa, muutaman vuoden kuluttua olis isopinnkka materiaalia, sitten sadan vuoden päästä julkastaisi, miten elettiin ennen aikaan.kaiken näköistä hiipparia lliikkuu täälläkin, pitäkää varanne, saatat olla tarkkailun alla..
- dingdong
meillä samantapainen naapuri.
lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa. - hohhoijaa huh hu
dingdong kirjoitti:
meillä samantapainen naapuri.
lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.
- pelarguunia
hohhoijaa huh hu kirjoitti:
Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.
Miltä teistä tuntuu, kun katselen teitä ikkunasta......?
- pihapolliisi
"Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD"
Kuulostaa Nuottakatu kutoselta.
- perse mies
Perseitä; aivan vitusti perseitä
- Katoppas vaan!
Meillähän on ihan samat näkymät! ;)
- En kerro en
Paljonkin näkyy, mutta en kerro. Se on minun näköalaani ei sinun.
- Keihevappi
Minä kyttään ikkunasta.Aamuin anivarhain ja iltapuhteiksi.On ihaninta kytätä ja katsoa jos näkisi jotain.Lipputanko näkyy ikkunasta ja puutarhakeinu joka tosin nyt purettu osiin ja koivuja.
- kuuset ne kuuset
Metsää näkyy. Vasemmalla on kaksi paksua kuusta ja oikealla kaksi puuvenettä nutullaan. Kerropa siis missä asun?
Vihje: En asu Mikkelissä päinkään.- arvaa jos et tiedä
Ritvalassa?
- et kuitenkaan arvaa
lenkkipolku menee välistä ja toinen kerrostalo toisella reunalla. oikealla puolella metsää, jonka jälkeen kauppa, arvaappa vaan...
- hehahohahe
LAAJALAMPI
- arvaa jos et tiedä
Siekkilässä?
- Oitsie?
Niätsie?
- Hkiman68
Uspenskin katedraali, Kauppatori.
- voi kuvotus
Naapurin ryteikköinen piha honkkarin alennusmyynnistä ostettuine rättiautotalleineen. Voi kuvotus.
- pelarguunia
Aamukahvia juodessa naapurin akka könys kotia kohti hoiperellen tukka sekasin,naama tyytyväisen näköinen,jaaha...mitä lienee yöllä touhunu.
- jos metsään tahdot
Käynyt puolukassa?
- arvaa jos et tiedä
esen torni, naisvuori, tuomiokirkko, kerrostaloja, koivuja, kuusia, tuomi, pihlaja, muita pensaita autotalli, autoja pihaparkeissa.
- kyylä.
samat on näkymät,taiat olla naapurin kyylä,verhot heiluu alvariinsa.
- arvaa jos et tiedä
kyylä. kirjoitti:
samat on näkymät,taiat olla naapurin kyylä,verhot heiluu alvariinsa.
Moi kyylä. Ei heilu verhot kun en pidä niitä ollenkaan, ei ole näes mitään salattavaa :)
- missä asun ?
Ikkunastani näkyy navetta ja kirkko sekä koulu.Kadulla menee nyt juuri punainen auto,vihreä auto sekä harmaa auto.Parkissa on kolme autoa.
Vihreätakkinen mies ulkoiluttaa pientä valkoista koiraa.- arvaa jos et tiedä
Ristiinassa?
- pekko
Siellä näkyy paarikärpänen. Että nissä v....sa me siis asumme.
- Nyt näkyy!
Mulkvisteja!
- persemies
Meillä naidaan joka päivä verhot auki perseseen
- Ilmankos teillä
on niin pskaset verhot, kun ne kerran naidaan päivittäin prseeseen...
- 9+6
Ilmankos teillä kirjoitti:
on niin pskaset verhot, kun ne kerran naidaan päivittäin prseeseen...
Mä pyyhin aina nainnin jälkeen verhoihin!
- äijä maalta
koivuylehtiä vaii' kuinka paljon
- Aamulla näkyi
Naapurin muodottomaksi turvonnut akka lähdössä töihin! (tai työ tapaiseen paikkaan)
- Paikallishuora
"Viirupöllö" kadunkulmassa pitämässä "haarakonttoriaan!"
- Saa arvata
Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.
- arvaa jos et tiedä
Saa arvata kirjoitti:
Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.
Mannerheimintiellä tai Vuorikadulla.
- Missähän lienen.
Näkyy koulun betonimuuri ja sen yläpuolella kuva jostain punaperseisestä itikasta.Ja tekstiä jollakin hierokglyfeillä,niistä ei ota pirukaan selvää.Ja traktori menee lavalla istuu vinosilmäistä väkeä isot lierihatut päässä ja suun edessä liinat kuin länkkäreissä rosmoilla.Mutten ole lännessä päinkään.
- pum pum
Sie oot vietnamissa.
- hys hiljaa
Ikkunassa on rautaset putkiverhot,ei oo ryppyjä,näköala ei ole kummonen,jos oikeen kurkotan saatan villauksen nähä Hännihautaa,hyvin korkeeksi muurattua tiili aitaa ja samallaisia verhoilla koristetuja ikkunoita.Huoneen toisessa päässä on mahottoman pieni ikkuna,joskus saattaa siinä näkyä silmä,ei niin pienessä aukossa ole verhoja,Jos arvoot missäå oon,niin pääset huone kaveriksi,tähän kuuluu ylöspito,ruoka,ja raidalliset vaatteet,sekä turvallisuuden takia läpi vuorokauden vartiointi.
- lohduton näköala
Putkiverhot. Hehe. :-) Hyvin sanottu. Eikös tämä nykyinen lisäsiipi ole kalteriton?
- No more
Olen joskus katsellut samaa hänninhautaa varpailleni nousten ja kurottaen.Oletkohan samassa ylsiössä kuin minä muinoin,Aika kiva paikka,mutta hieman tuli aika pitkäksi,kun ei ollut paljoa niitä virikkeitä.
- vankila
Lääninvankila.
- yksin kotona
Ihanaa ! VoiH...Mun ihanne mies naapurista tomuttaa pihalla mattoja,harmin harmi,helskutti sentään kun sillä pitää olla eukko,oiskohan vapaata miestä,asun Peitsarissa,voi voi.
- Peitsarissa
on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.
- ikävää.
Peitsarissa kirjoitti:
on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.
Ei paljon viiti ikkunasta katella, kun peitsarissa asuu.
- K E N T T Ä
ikävää. kirjoitti:
Ei paljon viiti ikkunasta katella, kun peitsarissa asuu.
Kenttä kenttä ja kenttä
- Kenttä!
Urheilukenttä, kerrostaloja, koulu... Mitäs muuta.Autotie...?
- rantakylä
rantakylä.
- onhan näitä
No aika tyypillinen lähiö. Peitsari? Lähemäki? Launiala? Laajalampi? Siekkilä? Keskusta? Urpola? Kattilansilta? Moisio?
- 《◇◆》
Entäs Anttola..?
- KENTTÄÄÄ
Ei mikään niistä ;)
- olisiko?
Tuppurala?
- tämä se on
Hiirola
Ikkunasta kattelee silimät turvoksissa oleva krapulainen ruma äija,voi helevetti se onnii peili,sorry.
- Thaimua
Teitpä hienon feikkiprofiilin.Googletitko ihan ite kuvan:D
Se on miu koera,iha tosissaa.Hyvä koera onnii.
- kel onni on
Onko sen nimi Onni..?
- REPAAA
:DDDDDD
- .jo on
Räntää, räntää, mukavampi olla ikkunan lämpösellä puolella, joo näin on näppylät.
- 1+8
Naapurin kyyläävä ukko jonka kanssa ollaan jo pari tuntia pelattu tuoijotus peliä.
Tähän mennessä kumpikaan ei ole räpäyttänyt silmääkään!
Lisää raportteja myöhemmin...- ~~<☆>~~~~
Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.
- abc jne
~~<☆>~~~~ kirjoitti:
Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.
peitsarinkujalla.
- Kenttää
Urheilukenttä,yläaste,ja toisessa suuntaa keskustaa.
- Lyseo
Lyseon koulun luona.
- yleinen sauna vain
Kyr-piä, aivan mahottomasti kyr-piä!
- Sorry, my mistake
Ai anteeksi!
Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna... - pesijä.
Sorry, my mistake kirjoitti:
Ai anteeksi!
Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna...Nuoruudessani Mikkelissä oli kymmenittäin yleisiä saunoja, onko niitä vielä?
- Munatonkana
Siitä puhe mistä puute?
- Pete_1981
Ikkunasta näkyy rivitaloja ja pari kerrostaloa.
Lisävihje: pihalla näkyy usein erään lähellä sijaitsevan taloyhtiön asukas, joka ulkoiluttaa koiraansa yksityisalueella lasten leikkipaikalla. Hän myös jättää koiran ulosteet siivoamatta. Tämä hiippari onkin jo tuttu näky kaikille alueen asukkaille: nainen, lihavahko, hiukset usein nutturalla, pitkä vihreä takki ja valkoiset housut. Koira on pieni valkoinen rakki, näyttää huonosti hoidetulta bichonilta tai coton de tuléarilta.
Naapureille terveisiä, onhan tässä jo pari kuukautta seurattu tuota naista ja hänen toimintaansa.- doggie style
Haisooko koirankakki pahalta kengänpohjassa?
- monta ikkunaa
Riippuu mistä ikkunasta katsoo, mutta lintujen ruokintapaikka näkyy missä oravakin käy hyppimässä.
- pgsrchcvghcdx
Bordelli sekä lady dominan studio
- pgsrchcvghcdx2
Et asu mikkelissä. mee oman kaupunkis sivuille kirjoittelemaan, lahopää pgsrchcvghcdx.
- verhonrako
Launiala
- tämmöstänäkyy
Siekkilässä on tosi ruman näköinen blondi, jolla lyhyet hiukset ja rillit. ei kulmakarvoja. mieskin on ruma, jolla on rillit.
- dipidipi ööö ö ööööö
JOko niitä paikka.arvioita alkaa KOHTA TULEMAAN!??
- anusdildo
Kaks kundia nussii toisiaan autossa.
- gfjb
Minä näen.. pieniä mustia ihmisiä. Pitkän mustan ihmisen ja lasten rattaat. parkkipaikan ja autoja. Poliisiauto kaartaa tuolta mutkasta..
- abc jne
Tuppurala, nuottakatu tai peitsain peitsarinkuja.
- persereiät
Naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa...
- Ja nurtsi senkun
kasvaa vaan, kun saa vähän lannoketta...
- Sysi Hiiliniska
Nyt näkyy vain sysimustaa eikä yhtään valoa. Ei näy edes kahta kuusta eikä nurin olevia veneitä.
Millosie alat arwailemmaan?- pimiä.
Oot ihan pimee
- abc jne
Jossain Peitsarissa siellä rannan puolella.
- hiilihankomies
itse asiassa mä en nää mitään kun on silmät kiinni.
- verhon raosta
Mitä olisi kiva katella ikkunasta !
- Tuijota sitä!
Jätän joka aamu töihin lähtiessäni ikkunaan seisomaan itsestäni oikeankokoisen pahvinuken.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288445508930.jpeg - pahvipää
Tuijota sitä! kirjoitti:
Jätän joka aamu töihin lähtiessäni ikkunaan seisomaan itsestäni oikeankokoisen pahvinuken.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288445508930.jpegPitää tuoda pahvinen huora sun pihalle että pahvillas on kattelemista,
- hih4
ikkunasta näkyy elämää :)
- jöpöttää
Näkyy kun tehdään elämää.
- @, fi
jöpöttää kirjoitti:
Näkyy kun tehdään elämää.
Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,
- turha arvata
@, fi kirjoitti:
Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,
Kiva katella ikkunasta ulos kun sataa lunta, onko sinustakin mut et tiedä missä kattelen.
- NAMI NAMI
Vitusti perseitä. Osa tiukkoja osa taas tosi löysiä. Sadan euron kiikareilla kattelen useasti päivässä ikkunan ulkopuolella tapahtuvaa persetrafiikkia.
- _____!?
Hevosen p...seitäkö,
- hörp hörp
On se vaan eläkeläisen mukava katsella ikkunasta aurinkoista talvimaisemaa ja hörppiä kahvia kaikessa rauhassa,etenkin missä katselen,ei kuulu muille.
- ikioma.
joo tässä mitäs sitä omaa näkymää muille
- hahket keltasina
Koiran kusettajia alvariinsa.
- joku viisas
4-kaistainen moottoritie
- kaapo
Kato peijakas, mun vanha aloitus heränny.
No sama näkymä lumen rippeineen ihmisiä menee ja tulee.
Nykyään on noita koiran kusettajia isosti eikä ihme meiänkin rappukäytävässä joka toisella hevosen puolikkaitakin ja pienin kuolisi hiiren nakkiin.
Elämä ilman ikkunaa, puistattaa - Mikkelin monumentti
Iso ruosteinen reikä.
- verhot
No pesemättömät ikkunat mut pestyt ja silitetyt verhot mulla.Ja mun aviomies tulos pilkiltä kaloi mukan. ja vittu sinä minnasmile olekko ilkka kukkanen vai löylykauha vai kylmis mee pois. rasitat normaaleja ihmisiä.
- heiheihaloo
Mulla näkyy tollaset kalterit tämän pienen huoneen ikkunassa, jotku tollaset tosi paksut lasit. Taidan olla Niuvanniemessä tai Vaasassa? Ja ehkä koko loppuelämäni. Soittaisin Kellokoskeen kaverilleni Prinsessalle, mutta ko ottivat multa puhelimen pois.
- sa1maannorpp4
Saimaa jäätyneenä
- tjtjtjtj
Olohuoneesta, ruokailutilasta, keittiöstä ja työhuoneesta näkyy Kirkkopuistoon.
Biljardihuoneesta, baarista, saunaosastolta ja makuuhuoneesta näkyy satamaan. - arvaajo
Tollanen kellertävä halli ja jos oikein kurkkii niin huoltsikan nurkasta vähän
- fffffvvvbbbb
vanha mies runkkaa parvekkeella
- bolerostafadoksi
Ikkunasta näkyy lähikapakka, vesistöä ja kaukoliikenteen bussipysäkki...
- näkyy
Olohuoneen ikkunasta näkyy kadun toisella puolen olevan naapurin talo. Päädyistä (makuuhuoneista, 4 kpl) näkyy viereiset naapurit. Näkyihän myös länsipuolen ikkunoista oravakin tänään ja kaupunkirusakko eilen illalla. Helppohan toi on arvata, eikö niin?
- kurnujaloikka
Etninen ravintola.
- tattipää
Vastapäinen talo ja siellä pirun lihava akka kiikareineen. Asuinalueeni vahtikoira...
- Anonyymi
On vain taas menossa kytyäys yöiviivaus sivut
- Anonyymi
Päivällä näkyy harakoita, variksia, pikkulintuja, koirantaluttajia. Yöllä joskus kettu tai humalainen ukko. Tai lumipenkkaan törmännyt auto.
- Anonyymi
Yhden pisteen vihje : Pelimanni- pubi on siellä.
- Anonyymi
Vastapäisen talon ukko kiikareiden kanssa, tännepäin kahtelee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396