Ikkunasta näkyy 8 kuusta, 3 mäntyä, koivu ja pihlaja. Toisesta ikkunasta näkyy naapurin akan polkupyörä, jota ei muuten näykkään kuin parkissa ollessa. Hitto, täti kun pyöräilee, ei pyörästä näy edes kissansilmää!!! Kolmannesta ikkunasta näkyy...ohhoh... tyttö yöpaidassa... Melekone arvaaja oot jos tiiät missä asun.
0Äänestä
kaapo....
Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.
0Äänestä
koitas arvata
kaapo.... kirjoitti:
Vakuttais olevan launialan baarin luona, vähäpukeinen nainen hortoilee tupakka suussa pihalla, pyörä on ilmestynyt talon seinustalle, toisella naapurilla menossa bileet, kyllä ilta paranee vielä, tuntuuko tutulta.
Njet, ei siellä päinkään. Mut ny mä en voi enempää arvuutella kun mamma käski mut nukkumaan. Menestyksellistä jatkoa vaan salapoliisityöllesi.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Tuppurala?
0Äänestä
Anonyymi00137
Ei kysytä mitä ajattelet, kun tekevät tramatologi puhe hieronta jotain inhottava jalkojen väliin. Uusi vamma kysymys tarkoititko ei selvennystä mitä kysymys tarkoittaa
0Äänestä
paas arvaten
Kun kahon keittiön ikkunasta, niin näkkyy keltanen naapuririvari.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Suonsaari?
0Äänestä
Ikkunasta näkyy
naapurin ikkuna ja siellä oleva alaston nainen...
0Äänestä
Hei ei saa
kurkkia tännepäin!!
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Mikonkadulla.
0Äänestä
näkymätönmies.
keltaisa koivuja jotka oli joku aika sitten vihreitä ja kohta valkeita
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Urpolassa?
0Äänestä
Keskustaa
Kauppakeskus näkyy.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Urpola?
0Äänestä
ilman housuja taas..
Naapurin isännän karvainen Berse!
0Äänestä
ruudun takaa
Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa. Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.
0Äänestä
sdfafsdsdf
ruudun takaa kirjoitti:
Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa. Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.
Olis ihan OK, jos lopettaisit tuon Sepeteuz -pakotuksen. Ei se ole kenenkään mielestä hauska juttu ollut, vaikka niin itse luuletkin.
0Äänestä
lunta tulee kohta
Rakkaan naapurini tekemättömät työt .
Pihalla vaahteran lehdet odottavat pois kuljetusta.
Kasaan haravointi ei kannata, sillä ne ovat sitten minun tontilla tuulen kuljettamana.
Toi on helppo! Et voi olla muualla, kuin ghetossa nimeltä Tuppurala!
0Äänestä
NaapurinLaiskaMies
Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD
0Äänestä
verhon välistä
Hyvä ikkuna paikka josta näkeehyvin mitä ympärillä tapahtuu, voisi ruveta pitään väiväkirjaa , kuka ties kirjankin siitä väsättyä sais, välistä oikeen jumittuu pitkäsi aikaa, kameran vielä hommaan, kaukoptki olis velä parempi, olis lähitienoot hallinnassa, muutaman vuoden kuluttua olis isopinnkka materiaalia, sitten sadan vuoden päästä julkastaisi, miten elettiin ennen aikaan.kaiken näköistä hiipparia lliikkuu täälläkin, pitäkää varanne, saatat olla tarkkailun alla..
0Äänestä
dingdong
meillä samantapainen naapuri. lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.
0Äänestä
hohhoijaa huh hu
dingdong kirjoitti:
meillä samantapainen naapuri. lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.
Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.
0Äänestä
pelarguunia
hohhoijaa huh hu kirjoitti:
Joo tää kyylääminren ottaa voimlle, paremminkin aivoon tähän aikaan yöstä, kun kaikki nukkuu ja mun täytyy valvoa, ei ei, kylän raitti on tyhjä.
Miltä teistä tuntuu, kun katselen teitä ikkunasta......?
0Äänestä
pihapolliisi
"Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD"
Kuulostaa Nuottakatu kutoselta.
0Äänestä
perse mies
Perseitä; aivan vitusti perseitä
0Äänestä
Katoppas vaan!
Meillähän on ihan samat näkymät! ;)
0Äänestä
En kerro en
Paljonkin näkyy, mutta en kerro. Se on minun näköalaani ei sinun.
0Äänestä
Keihevappi
Minä kyttään ikkunasta.Aamuin anivarhain ja iltapuhteiksi.On ihaninta kytätä ja katsoa jos näkisi jotain.Lipputanko näkyy ikkunasta ja puutarhakeinu joka tosin nyt purettu osiin ja koivuja.
0Äänestä
kuuset ne kuuset
Metsää näkyy. Vasemmalla on kaksi paksua kuusta ja oikealla kaksi puuvenettä nutullaan. Kerropa siis missä asun?
Vihje: En asu Mikkelissä päinkään.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Ritvalassa?
0Äänestä
et kuitenkaan arvaa
lenkkipolku menee välistä ja toinen kerrostalo toisella reunalla. oikealla puolella metsää, jonka jälkeen kauppa, arvaappa vaan...
0Äänestä
hehahohahe
LAAJALAMPI
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Siekkilässä?
0Äänestä
Oitsie?
Niätsie?
0Äänestä
Hkiman68
Uspenskin katedraali, Kauppatori.
0Äänestä
voi kuvotus
Naapurin ryteikköinen piha honkkarin alennusmyynnistä ostettuine rättiautotalleineen. Voi kuvotus.
0Äänestä
pelarguunia
Aamukahvia juodessa naapurin akka könys kotia kohti hoiperellen tukka sekasin,naama tyytyväisen näköinen,jaaha...mitä lienee yöllä touhunu.
samat on näkymät,taiat olla naapurin kyylä,verhot heiluu alvariinsa.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
kyylä. kirjoitti:
Moi kyylä. Ei heilu verhot kun en pidä niitä ollenkaan, ei ole näes mitään salattavaa :)
0Äänestä
missä asun ?
Ikkunastani näkyy navetta ja kirkko sekä koulu.Kadulla menee nyt juuri punainen auto,vihreä auto sekä harmaa auto.Parkissa on kolme autoa. Vihreätakkinen mies ulkoiluttaa pientä valkoista koiraa.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Ristiinassa?
0Äänestä
pekko
Siellä näkyy paarikärpänen. Että nissä v....sa me siis asumme.
0Äänestä
Nyt näkyy!
Mulkvisteja!
0Äänestä
persemies
Meillä naidaan joka päivä verhot auki perseseen
0Äänestä
Ilmankos teillä
on niin pskaset verhot, kun ne kerran naidaan päivittäin prseeseen...
0Äänestä
9+6
Ilmankos teillä kirjoitti:
Mä pyyhin aina nainnin jälkeen verhoihin!
0Äänestä
äijä maalta
koivuylehtiä vaii' kuinka paljon
0Äänestä
Aamulla näkyi
Naapurin muodottomaksi turvonnut akka lähdössä töihin! (tai työ tapaiseen paikkaan)
Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.
0Äänestä
arvaa jos et tiedä
Saa arvata kirjoitti:
Oikealle katsoen rautatieasema,vasemmalle sairaala. Eteenpäin Carlson kylttiä ja satamaa.
Mannerheimintiellä tai Vuorikadulla.
0Äänestä
Missähän lienen.
Näkyy koulun betonimuuri ja sen yläpuolella kuva jostain punaperseisestä itikasta.Ja tekstiä jollakin hierokglyfeillä,niistä ei ota pirukaan selvää.Ja traktori menee lavalla istuu vinosilmäistä väkeä isot lierihatut päässä ja suun edessä liinat kuin länkkäreissä rosmoilla.Mutten ole lännessä päinkään.
0Äänestä
pum pum
Sie oot vietnamissa.
0Äänestä
hys hiljaa
Ikkunassa on rautaset putkiverhot,ei oo ryppyjä,näköala ei ole kummonen,jos oikeen kurkotan saatan villauksen nähä Hännihautaa,hyvin korkeeksi muurattua tiili aitaa ja samallaisia verhoilla koristetuja ikkunoita.Huoneen toisessa päässä on mahottoman pieni ikkuna,joskus saattaa siinä näkyä silmä,ei niin pienessä aukossa ole verhoja,Jos arvoot missäå oon,niin pääset huone kaveriksi,tähän kuuluu ylöspito,ruoka,ja raidalliset vaatteet,sekä turvallisuuden takia läpi vuorokauden vartiointi.
0Äänestä
lohduton näköala
Putkiverhot. Hehe. :-) Hyvin sanottu. Eikös tämä nykyinen lisäsiipi ole kalteriton?
0Äänestä
No more
Olen joskus katsellut samaa hänninhautaa varpailleni nousten ja kurottaen.Oletkohan samassa ylsiössä kuin minä muinoin,Aika kiva paikka,mutta hieman tuli aika pitkäksi,kun ei ollut paljoa niitä virikkeitä.
0Äänestä
vankila
Lääninvankila.
0Äänestä
yksin kotona
Ihanaa ! VoiH...Mun ihanne mies naapurista tomuttaa pihalla mattoja,harmin harmi,helskutti sentään kun sillä pitää olla eukko,oiskohan vapaata miestä,asun Peitsarissa,voi voi.
0Äänestä
Peitsarissa
on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.
0Äänestä
ikävää.
Peitsarissa kirjoitti:
on laatumiehiä. Senkun menet ja valitset siitä juvantien bussipysäkiltä kaupan kohdalta.
Ei paljon viiti ikkunasta katella, kun peitsarissa asuu.
0Äänestä
K E N T T Ä
ikävää. kirjoitti:
Räntää, räntää, mukavampi olla ikkunan lämpösellä puolella, joo näin on näppylät.
0Äänestä
1+8
Naapurin kyyläävä ukko jonka kanssa ollaan jo pari tuntia pelattu tuoijotus peliä.
Tähän mennessä kumpikaan ei ole räpäyttänyt silmääkään!
Lisää raportteja myöhemmin...
0Äänestä
~~<☆>~~~~
Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.
0Äänestä
abc jne
~~<☆>~~~~ kirjoitti:
Katoppas peeveliä, mustalaiset ovat ruvenneet autoremonttiin kerrostalon pihalla, saattaa kädet likaantua ja vielä pyhävaateissa, arvatkaa missä.
peitsarinkujalla.
0Äänestä
Kenttää
Urheilukenttä,yläaste,ja toisessa suuntaa keskustaa.
0Äänestä
Lyseo
Lyseon koulun luona.
0Äänestä
yleinen sauna vain
Kyr-piä, aivan mahottomasti kyr-piä!
0Äänestä
Sorry, my mistake
Ai anteeksi!
Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna...
0Äänestä
pesijä.
Sorry, my mistake kirjoitti:
Ai anteeksi!
Piti sanoa että "kylpiä", aivan mahoton kylpiä, kun vastapäätä on yleinen sauna...
Nuoruudessani Mikkelissä oli kymmenittäin yleisiä saunoja, onko niitä vielä?
0Äänestä
Munatonkana
Siitä puhe mistä puute?
0Äänestä
Pete_1981
Ikkunasta näkyy rivitaloja ja pari kerrostaloa.
Lisävihje: pihalla näkyy usein erään lähellä sijaitsevan taloyhtiön asukas, joka ulkoiluttaa koiraansa yksityisalueella lasten leikkipaikalla. Hän myös jättää koiran ulosteet siivoamatta. Tämä hiippari onkin jo tuttu näky kaikille alueen asukkaille: nainen, lihavahko, hiukset usein nutturalla, pitkä vihreä takki ja valkoiset housut. Koira on pieni valkoinen rakki, näyttää huonosti hoidetulta bichonilta tai coton de tuléarilta.
Naapureille terveisiä, onhan tässä jo pari kuukautta seurattu tuota naista ja hänen toimintaansa.
0Äänestä
doggie style
Haisooko koirankakki pahalta kengänpohjassa?
0Äänestä
monta ikkunaa
Riippuu mistä ikkunasta katsoo, mutta lintujen ruokintapaikka näkyy missä oravakin käy hyppimässä.
0Äänestä
pgsrchcvghcdx
Bordelli sekä lady dominan studio
0Äänestä
pgsrchcvghcdx2
Et asu mikkelissä. mee oman kaupunkis sivuille kirjoittelemaan, lahopää pgsrchcvghcdx.
0Äänestä
verhonrako
Launiala
0Äänestä
tämmöstänäkyy
Siekkilässä on tosi ruman näköinen blondi, jolla lyhyet hiukset ja rillit. ei kulmakarvoja. mieskin on ruma, jolla on rillit.
0Äänestä
dipidipi ööö ö ööööö
JOko niitä paikka.arvioita alkaa KOHTA TULEMAAN!??
0Äänestä
anusdildo
Kaks kundia nussii toisiaan autossa.
0Äänestä
gfjb
Minä näen.. pieniä mustia ihmisiä. Pitkän mustan ihmisen ja lasten rattaat. parkkipaikan ja autoja. Poliisiauto kaartaa tuolta mutkasta..
0Äänestä
abc jne
Tuppurala, nuottakatu tai peitsain peitsarinkuja.
0Äänestä
persereiät
Naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa...
0Äänestä
Ja nurtsi senkun
kasvaa vaan, kun saa vähän lannoketta...
0Äänestä
Sysi Hiiliniska
Nyt näkyy vain sysimustaa eikä yhtään valoa. Ei näy edes kahta kuusta eikä nurin olevia veneitä.
Millosie alat arwailemmaan?
0Äänestä
pimiä.
Oot ihan pimee
0Äänestä
abc jne
Jossain Peitsarissa siellä rannan puolella.
0Äänestä
hiilihankomies
itse asiassa mä en nää mitään kun on silmät kiinni.
0Äänestä
verhon raosta
Mitä olisi kiva katella ikkunasta !
0Äänestä
Tuijota sitä!
Jätän joka aamu töihin lähtiessäni ikkunaan seisomaan itsestäni oikeankokoisen pahvinuken.
Pitää tuoda pahvinen huora sun pihalle että pahvillas on kattelemista,
0Äänestä
hih4
ikkunasta näkyy elämää :)
0Äänestä
jöpöttää
Näkyy kun tehdään elämää.
0Äänestä
@, fi
jöpöttää kirjoitti:
Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,
0Äänestä
turha arvata
@, fi kirjoitti:
Ovat varotelleet Einosta, olen yrittäny katella ja huuvella ikkunasta oisko tietoa,
Kiva katella ikkunasta ulos kun sataa lunta, onko sinustakin mut et tiedä missä kattelen.
0Äänestä
NAMI NAMI
Vitusti perseitä. Osa tiukkoja osa taas tosi löysiä. Sadan euron kiikareilla kattelen useasti päivässä ikkunan ulkopuolella tapahtuvaa persetrafiikkia.
0Äänestä
_____!?
Hevosen p...seitäkö,
0Äänestä
hörp hörp
On se vaan eläkeläisen mukava katsella ikkunasta aurinkoista talvimaisemaa ja hörppiä kahvia kaikessa rauhassa,etenkin missä katselen,ei kuulu muille.
0Äänestä
ikioma.
joo tässä mitäs sitä omaa näkymää muille
0Äänestä
hahket keltasina
Koiran kusettajia alvariinsa.
0Äänestä
joku viisas
4-kaistainen moottoritie
0Äänestä
kaapo
Kato peijakas, mun vanha aloitus heränny. No sama näkymä lumen rippeineen ihmisiä menee ja tulee. Nykyään on noita koiran kusettajia isosti eikä ihme meiänkin rappukäytävässä joka toisella hevosen puolikkaitakin ja pienin kuolisi hiiren nakkiin. Elämä ilman ikkunaa, puistattaa
0Äänestä
Mikkelin monumentti
Iso ruosteinen reikä.
0Äänestä
verhot
No pesemättömät ikkunat mut pestyt ja silitetyt verhot mulla.Ja mun aviomies tulos pilkiltä kaloi mukan. ja vittu sinä minnasmile olekko ilkka kukkanen vai löylykauha vai kylmis mee pois. rasitat normaaleja ihmisiä.
0Äänestä
heiheihaloo
Mulla näkyy tollaset kalterit tämän pienen huoneen ikkunassa, jotku tollaset tosi paksut lasit. Taidan olla Niuvanniemessä tai Vaasassa? Ja ehkä koko loppuelämäni. Soittaisin Kellokoskeen kaverilleni Prinsessalle, mutta ko ottivat multa puhelimen pois.
0Äänestä
sa1maannorpp4
Saimaa jäätyneenä
0Äänestä
tjtjtjtj
Olohuoneesta, ruokailutilasta, keittiöstä ja työhuoneesta näkyy Kirkkopuistoon. Biljardihuoneesta, baarista, saunaosastolta ja makuuhuoneesta näkyy satamaan.
0Äänestä
arvaajo
Tollanen kellertävä halli ja jos oikein kurkkii niin huoltsikan nurkasta vähän
0Äänestä
fffffvvvbbbb
vanha mies runkkaa parvekkeella
0Äänestä
bolerostafadoksi
Ikkunasta näkyy lähikapakka, vesistöä ja kaukoliikenteen bussipysäkki...
0Äänestä
näkyy
Olohuoneen ikkunasta näkyy kadun toisella puolen olevan naapurin talo. Päädyistä (makuuhuoneista, 4 kpl) näkyy viereiset naapurit. Näkyihän myös länsipuolen ikkunoista oravakin tänään ja kaupunkirusakko eilen illalla. Helppohan toi on arvata, eikö niin?
0Äänestä
kurnujaloikka
Etninen ravintola.
0Äänestä
tattipää
Vastapäinen talo ja siellä pirun lihava akka kiikareineen. Asuinalueeni vahtikoira...
0Äänestä
Anonyymi00136
On vain taas menossa kytyäys yöiviivaus sivut
0Äänestä
Anonyymi00138
Päivällä näkyy harakoita, variksia, pikkulintuja, koirantaluttajia. Yöllä joskus kettu tai humalainen ukko. Tai lumipenkkaan törmännyt auto.
0Äänestä
Anonyymi00139
Yhden pisteen vihje : Pelimanni- pubi on siellä.
0Äänestä
Anonyymi00140
Vastapäisen talon ukko kiikareiden kanssa, tännepäin kahtelee.
0Äänestä
Anonyymi00141
Ei tarvitse arvata tulee kysymys. Ikkunasta näkyy lapset ruskea farmari Volvo rivitalon piha lapsi hoitoon.
Ikkunasta näkyy lapsi ryhmä lastenhoitajaien kanssa. Eivät opeta jokamies oikeuksia heille. Puita, yksittäisiä kasvavia pihlajis ym lapset puristaa, ratsastaa niillä jne. Vihje Käytä aikasi lastenhoitaja oikein
0Äänestä
Anonyymi00142
Yliopiston konwrti sivut kiinni Elisa verkko ei lähetä normaali osto kuitilla
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 142
Vanhimmat
Ikkunasta näkyy 8 kuusta, 3 mäntyä, koivu ja pihlaja. Toisesta ikkunasta näkyy naapurin akan polkupyörä, jota ei muuten näykkään kuin parkissa ollessa. Hitto, täti kun pyöräilee, ei pyörästä näy edes kissansilmää!!!
Kolmannesta ikkunasta näkyy...ohhoh... tyttö yöpaidassa...
Melekone arvaaja oot jos tiiät missä asun.
Njet, ei siellä päinkään.
Mut ny mä en voi enempää arvuutella kun mamma käski mut nukkumaan. Menestyksellistä jatkoa vaan salapoliisityöllesi.
Tuppurala?
Ei kysytä mitä ajattelet, kun tekevät tramatologi puhe hieronta jotain inhottava jalkojen väliin.
Uusi vamma kysymys tarkoititko ei selvennystä mitä kysymys tarkoittaa
Kun kahon keittiön ikkunasta, niin näkkyy keltanen naapuririvari.
Suonsaari?
naapurin ikkuna ja siellä oleva alaston nainen...
kurkkia tännepäin!!
Mikonkadulla.
keltaisa koivuja jotka oli joku aika sitten vihreitä ja kohta valkeita
Urpolassa?
Kauppakeskus näkyy.
Urpola?
Naapurin isännän karvainen Berse!
Sepeteuz,---tuo upea ilmestys! Eri naikkonen viikonloppuisin kainalossa.
Viikolla koiraa lenkkeilyttämässä.
Olis ihan OK, jos lopettaisit tuon Sepeteuz -pakotuksen. Ei se ole kenenkään mielestä hauska juttu ollut, vaikka niin itse luuletkin.
Rakkaan naapurini tekemättömät työt .
Pihalla vaahteran lehdet odottavat pois kuljetusta.
Kasaan haravointi ei kannata, sillä ne ovat sitten minun tontilla tuulen kuljettamana.
http://www.youtube.com/watch?v=FFj4AjGV5bA
Koulu, joka ei oo täl hetkell käytössä ja pari koiran ulkoiluttajaa...
no eikä näy
peitsarinkuja????
Peitsari?
...niinps taitaa ollakii
Ei mitään koska verhot on kiinni. :D
Kannattasko vähän raottaa...
Rumia ja lihavia ihmisiä.
Toi on helppo! Et voi olla muualla, kuin ghetossa nimeltä Tuppurala!
Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD
Hyvä ikkuna paikka josta näkeehyvin mitä ympärillä tapahtuu, voisi ruveta pitään väiväkirjaa , kuka ties kirjankin siitä väsättyä sais, välistä oikeen jumittuu pitkäsi aikaa, kameran vielä hommaan, kaukoptki olis velä parempi, olis lähitienoot hallinnassa, muutaman vuoden kuluttua olis isopinnkka materiaalia, sitten sadan vuoden päästä julkastaisi, miten elettiin ennen aikaan.kaiken näköistä hiipparia lliikkuu täälläkin, pitäkää varanne, saatat olla tarkkailun alla..
meillä samantapainen naapuri.
lisäksi jos makuuhuoneen ikkunasta katsoo niin näkyy naapurin kyyläukko samanlaisen kyylän koiran kanssa.
Miltä teistä tuntuu, kun katselen teitä ikkunasta......?
"Naapurin käkättävä nainen, joka on ottanut elämäntehtäväkseen naapureiden kyttäämisen ja morkaamisen. Sekä herjauksen puolelle menevät perättömät lausunnot naapureista ja nimilistan keräämisen joitain naapureita vastaan tarkoitettuihin toimenpiteisiin.
Ihanaa kun joku huolehtii XD"
Kuulostaa Nuottakatu kutoselta.
Perseitä; aivan vitusti perseitä
Meillähän on ihan samat näkymät! ;)
Paljonkin näkyy, mutta en kerro. Se on minun näköalaani ei sinun.
Minä kyttään ikkunasta.Aamuin anivarhain ja iltapuhteiksi.On ihaninta kytätä ja katsoa jos näkisi jotain.Lipputanko näkyy ikkunasta ja puutarhakeinu joka tosin nyt purettu osiin ja koivuja.
Metsää näkyy. Vasemmalla on kaksi paksua kuusta ja oikealla kaksi puuvenettä nutullaan. Kerropa siis missä asun?
Vihje: En asu Mikkelissä päinkään.
Ritvalassa?
lenkkipolku menee välistä ja toinen kerrostalo toisella reunalla. oikealla puolella metsää, jonka jälkeen kauppa, arvaappa vaan...
LAAJALAMPI
Siekkilässä?
Niätsie?
Uspenskin katedraali, Kauppatori.
Naapurin ryteikköinen piha honkkarin alennusmyynnistä ostettuine rättiautotalleineen. Voi kuvotus.
Aamukahvia juodessa naapurin akka könys kotia kohti hoiperellen tukka sekasin,naama tyytyväisen näköinen,jaaha...mitä lienee yöllä touhunu.
Käynyt puolukassa?
esen torni, naisvuori, tuomiokirkko, kerrostaloja, koivuja, kuusia, tuomi, pihlaja, muita pensaita autotalli, autoja pihaparkeissa.
Moi kyylä. Ei heilu verhot kun en pidä niitä ollenkaan, ei ole näes mitään salattavaa :)
Ikkunastani näkyy navetta ja kirkko sekä koulu.Kadulla menee nyt juuri punainen auto,vihreä auto sekä harmaa auto.Parkissa on kolme autoa.
Vihreätakkinen mies ulkoiluttaa pientä valkoista koiraa.
Ristiinassa?
Siellä näkyy paarikärpänen. Että nissä v....sa me siis asumme.
Mulkvisteja!
Meillä naidaan joka päivä verhot auki perseseen
Mä pyyhin aina nainnin jälkeen verhoihin!
koivuylehtiä vaii' kuinka paljon
Naapurin muodottomaksi turvonnut akka lähdössä töihin! (tai työ tapaiseen paikkaan)
"Viirupöllö" kadunkulmassa pitämässä "haarakonttoriaan!"
Mannerheimintiellä tai Vuorikadulla.
Näkyy koulun betonimuuri ja sen yläpuolella kuva jostain punaperseisestä itikasta.Ja tekstiä jollakin hierokglyfeillä,niistä ei ota pirukaan selvää.Ja traktori menee lavalla istuu vinosilmäistä väkeä isot lierihatut päässä ja suun edessä liinat kuin länkkäreissä rosmoilla.Mutten ole lännessä päinkään.
Sie oot vietnamissa.
Ikkunassa on rautaset putkiverhot,ei oo ryppyjä,näköala ei ole kummonen,jos oikeen kurkotan saatan villauksen nähä Hännihautaa,hyvin korkeeksi muurattua tiili aitaa ja samallaisia verhoilla koristetuja ikkunoita.Huoneen toisessa päässä on mahottoman pieni ikkuna,joskus saattaa siinä näkyä silmä,ei niin pienessä aukossa ole verhoja,Jos arvoot missäå oon,niin pääset huone kaveriksi,tähän kuuluu ylöspito,ruoka,ja raidalliset vaatteet,sekä turvallisuuden takia läpi vuorokauden vartiointi.
Putkiverhot. Hehe. :-) Hyvin sanottu. Eikös tämä nykyinen lisäsiipi ole kalteriton?
Olen joskus katsellut samaa hänninhautaa varpailleni nousten ja kurottaen.Oletkohan samassa ylsiössä kuin minä muinoin,Aika kiva paikka,mutta hieman tuli aika pitkäksi,kun ei ollut paljoa niitä virikkeitä.
Lääninvankila.
Ihanaa ! VoiH...Mun ihanne mies naapurista tomuttaa pihalla mattoja,harmin harmi,helskutti sentään kun sillä pitää olla eukko,oiskohan vapaata miestä,asun Peitsarissa,voi voi.
Kenttä kenttä ja kenttä
Urheilukenttä, kerrostaloja, koulu... Mitäs muuta.Autotie...?
rantakylä.
No aika tyypillinen lähiö. Peitsari? Lähemäki? Launiala? Laajalampi? Siekkilä? Keskusta? Urpola? Kattilansilta? Moisio?
Entäs Anttola..?
Ei mikään niistä ;)
Tuppurala?
Hiirola
Ikkunasta kattelee silimät turvoksissa oleva krapulainen ruma äija,voi helevetti se onnii peili,sorry.
Teitpä hienon feikkiprofiilin.Googletitko ihan ite kuvan:D
Se on miu koera,iha tosissaa.Hyvä koera onnii.
Onko sen nimi Onni..?
:DDDDDD
Räntää, räntää, mukavampi olla ikkunan lämpösellä puolella, joo näin on näppylät.
Naapurin kyyläävä ukko jonka kanssa ollaan jo pari tuntia pelattu tuoijotus peliä.
Tähän mennessä kumpikaan ei ole räpäyttänyt silmääkään!
Lisää raportteja myöhemmin...
peitsarinkujalla.
Urheilukenttä,yläaste,ja toisessa suuntaa keskustaa.
Lyseon koulun luona.
Kyr-piä, aivan mahottomasti kyr-piä!
Ai anteeksi!
Nuoruudessani Mikkelissä oli kymmenittäin yleisiä saunoja, onko niitä vielä?
Siitä puhe mistä puute?
Ikkunasta näkyy rivitaloja ja pari kerrostaloa.
Lisävihje: pihalla näkyy usein erään lähellä sijaitsevan taloyhtiön asukas, joka ulkoiluttaa koiraansa yksityisalueella lasten leikkipaikalla. Hän myös jättää koiran ulosteet siivoamatta. Tämä hiippari onkin jo tuttu näky kaikille alueen asukkaille: nainen, lihavahko, hiukset usein nutturalla, pitkä vihreä takki ja valkoiset housut. Koira on pieni valkoinen rakki, näyttää huonosti hoidetulta bichonilta tai coton de tuléarilta.
Naapureille terveisiä, onhan tässä jo pari kuukautta seurattu tuota naista ja hänen toimintaansa.
Haisooko koirankakki pahalta kengänpohjassa?
Riippuu mistä ikkunasta katsoo, mutta lintujen ruokintapaikka näkyy missä oravakin käy hyppimässä.
Bordelli sekä lady dominan studio
Et asu mikkelissä. mee oman kaupunkis sivuille kirjoittelemaan, lahopää pgsrchcvghcdx.
Launiala
Siekkilässä on tosi ruman näköinen blondi, jolla lyhyet hiukset ja rillit. ei kulmakarvoja. mieskin on ruma, jolla on rillit.
JOko niitä paikka.arvioita alkaa KOHTA TULEMAAN!??
Kaks kundia nussii toisiaan autossa.
Minä näen.. pieniä mustia ihmisiä. Pitkän mustan ihmisen ja lasten rattaat. parkkipaikan ja autoja. Poliisiauto kaartaa tuolta mutkasta..
Tuppurala, nuottakatu tai peitsain peitsarinkuja.
Naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa...
kasvaa vaan, kun saa vähän lannoketta...
Nyt näkyy vain sysimustaa eikä yhtään valoa. Ei näy edes kahta kuusta eikä nurin olevia veneitä.
Millosie alat arwailemmaan?
Oot ihan pimee
Jossain Peitsarissa siellä rannan puolella.
itse asiassa mä en nää mitään kun on silmät kiinni.
Mitä olisi kiva katella ikkunasta !
Jätän joka aamu töihin lähtiessäni ikkunaan seisomaan itsestäni oikeankokoisen pahvinuken.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288445508930.jpeg
Pitää tuoda pahvinen huora sun pihalle että pahvillas on kattelemista,
ikkunasta näkyy elämää :)
Kiva katella ikkunasta ulos kun sataa lunta, onko sinustakin mut et tiedä missä kattelen.
Vitusti perseitä. Osa tiukkoja osa taas tosi löysiä. Sadan euron kiikareilla kattelen useasti päivässä ikkunan ulkopuolella tapahtuvaa persetrafiikkia.
Hevosen p...seitäkö,
On se vaan eläkeläisen mukava katsella ikkunasta aurinkoista talvimaisemaa ja hörppiä kahvia kaikessa rauhassa,etenkin missä katselen,ei kuulu muille.
joo tässä mitäs sitä omaa näkymää muille
Koiran kusettajia alvariinsa.
4-kaistainen moottoritie
Kato peijakas, mun vanha aloitus heränny.
No sama näkymä lumen rippeineen ihmisiä menee ja tulee.
Nykyään on noita koiran kusettajia isosti eikä ihme meiänkin rappukäytävässä joka toisella hevosen puolikkaitakin ja pienin kuolisi hiiren nakkiin.
Elämä ilman ikkunaa, puistattaa
Iso ruosteinen reikä.
No pesemättömät ikkunat mut pestyt ja silitetyt verhot mulla.Ja mun aviomies tulos pilkiltä kaloi mukan. ja vittu sinä minnasmile olekko ilkka kukkanen vai löylykauha vai kylmis mee pois. rasitat normaaleja ihmisiä.
Mulla näkyy tollaset kalterit tämän pienen huoneen ikkunassa, jotku tollaset tosi paksut lasit. Taidan olla Niuvanniemessä tai Vaasassa? Ja ehkä koko loppuelämäni. Soittaisin Kellokoskeen kaverilleni Prinsessalle, mutta ko ottivat multa puhelimen pois.
Saimaa jäätyneenä
Olohuoneesta, ruokailutilasta, keittiöstä ja työhuoneesta näkyy Kirkkopuistoon.
Biljardihuoneesta, baarista, saunaosastolta ja makuuhuoneesta näkyy satamaan.
Tollanen kellertävä halli ja jos oikein kurkkii niin huoltsikan nurkasta vähän
vanha mies runkkaa parvekkeella
Ikkunasta näkyy lähikapakka, vesistöä ja kaukoliikenteen bussipysäkki...
Olohuoneen ikkunasta näkyy kadun toisella puolen olevan naapurin talo. Päädyistä (makuuhuoneista, 4 kpl) näkyy viereiset naapurit. Näkyihän myös länsipuolen ikkunoista oravakin tänään ja kaupunkirusakko eilen illalla. Helppohan toi on arvata, eikö niin?
Etninen ravintola.
Vastapäinen talo ja siellä pirun lihava akka kiikareineen. Asuinalueeni vahtikoira...
On vain taas menossa kytyäys yöiviivaus sivut
Päivällä näkyy harakoita, variksia, pikkulintuja, koirantaluttajia. Yöllä joskus kettu tai humalainen ukko. Tai lumipenkkaan törmännyt auto.
Yhden pisteen vihje : Pelimanni- pubi on siellä.
Vastapäisen talon ukko kiikareiden kanssa, tännepäin kahtelee.
Ei tarvitse arvata tulee kysymys.
Ikkunasta näkyy lapset ruskea farmari Volvo rivitalon piha lapsi hoitoon.
Ikkunasta näkyy lapsi ryhmä lastenhoitajaien kanssa.
Eivät opeta jokamies oikeuksia heille.
Puita, yksittäisiä kasvavia pihlajis ym lapset puristaa, ratsastaa niillä jne.
Vihje
Käytä aikasi lastenhoitaja oikein
Yliopiston konwrti sivut kiinni Elisa verkko ei lähetä normaali osto kuitilla